quote:Op zondag 13 mei 2012 17:38 schreef YoshiBignose het volgende:
Zucht ik had hem al bijna uit m'n geheugen verwijderd maar nu kom je weer aanzetten met dat ding
SPOILER: boe :D :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pardon? Voor mijn part was de 328 2.0 15 seconden sneller dan de M3. Dont care, zo iets ga je gewoon niet doen. Die emisie waarden eisen e.d. kunnen ze ook met een 6 cilinder bereiken. Hoe kan het dat een vrachtwaggel wel steeds meer PK's/liters e.d. krijgt, maar aan de andere kant ook elk jaar een nieuwe Euro normen hebben?quote:Op zondag 13 mei 2012 17:53 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak he. Een 7 serie is een iets ander segment dan een 3 serie. Die zullen ze niet gauw downsizen.
Uit die 328i halen ze wel 245 pk en is maar 4 of 5 tienden langzamer dan een e92 335i. Ook bmw komt niet onder de steeds strengere emisie-waarde eisen uit. Jij vind het niet bij bmw horen, maar ik vind het uit de tijd om nu met een benzine slurpende 6- in-lijn aan te komen in een 320i.
Natuurlijk is het geluid van de 328i door z'n 4 cilinder minder geworden, ook al hebben ze wel wat aan het geluid gedaan. Ze doen er alles aan om aan die gunstigere bijtelling te komen, een automatische start- en- stop systeem op een automaat is wel wat overdreven.
Downsizen doen ze maar bij opel of suzuki, niet bij BMW. En wat voor blok ligt er ook alweer in een 750i van nu? Een 4.8 V8? Bye Bye tegen de 5.4 V12, dat ze nu een 6.0 V12 er bij hebben gekregen vind ik aan de andere kant wel weer gruwelijk
Maar de 740i is maar gewoon een 6 pitter
Ik kan zo wel uren doorgaan, maar goed je hebt van die milieu junkies, gooi een gelijkwaardige turbo op een 6 pitter en je hebt 4x meer vermogen dan uit een kut 4 pitter & een stuk betrouwbaarder.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
De mijne is alles behalve zuinigquote:
niet erg je maakt meer pronk kilometers dan werkkilometers gok ik. mag wel wat verbruiken toch.quote:
Nou pronk kilometers, denk het niet..quote:Op zondag 13 mei 2012 20:20 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet erg je maakt meer pronk kilometers dan werkkilometers gok ik. mag wel wat verbruiken toch.
wat rij je? alleen maar verstandig toch.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:00 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nou pronk kilometers, denk het niet..
Meer geniet kilometers en werkkilometers.. Al rij ik nu wel een zuinige autotje..
quote:Op zondag 13 mei 2012 21:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat rij je? alleen maar verstandig toch.
Lieve schat, ik heb mijn BMW nogsteeds en heb de golf puur en alleen gekocht omdat het voor een spotprijs op marktplaats was en ik ff de BMW pauze geef omdat ik wil oriënteren op een V12 swap & mijn complete interieur...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Van een BMW naar een Golf... tja het is een echte Turk.
Ik heb er een Audi A4 2.0 16v 170PK TDI Turbo op zitten en een complete Turboback uitlaat zonder dempers van 68mm, grote intercooler (groter dan de radiateur).. Ook heeft hij nu een chip..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
160pk á la "oh zo'n luchtfilter is +20pk" of 160pk á la uitdraai?
ik zie ook al mocro's / turken rijden in nieuwe 6-series.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Lieve schat, ik heb mijn BMW nogsteeds en heb de golf puur en alleen gekocht omdat het voor een spotprijs op marktplaats was en ik ff de BMW pauze geef omdat ik wil oriënteren op een V12 swap & mijn complete interieur...
Vind jij maar eens een oldtimer TDI Golf 2 met een Mk3 dash en Mk5 interieur voor minder dan 2000..
Mijn volgende oldtimer wordt zowiezo een 6-serie
160pk á la "deze luchtfilter is +20pk!" dus.quote:Op zondag 13 mei 2012 21:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb er een Audi A4 2.0 16v 170PK TDI Turbo op zitten en een complete Turboback uitlaat zonder dempers van 68mm, grote intercooler (groter dan de radiateur).. Ook heeft hij nu een chip..
Binnekort nog Race 520 verstuivers en chip op maat en dan 190-210PK
En dat op 1000KG
Hoezo..? het is zowiezo bewezen dat de chip +30PK is, de Turbo levert misschien (omdat het niet op maat chip is) +/- 10-20PK extra en de uitlaat misschien 5-10PK en de intercooler 5PK's. Laten we het afronden komen we uit op 150 a 160PK..quote:Op zondag 13 mei 2012 21:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
160pk á la "deze luchtfilter is +20pk!" dus.
Mijn auto heeft een K&N inlegfilter onder andere, hoeveel PK is dat? 30?
Die kwam ff langs om te kijken of alles in orde is hier..quote:
bla bla bla bla...quote:Op zondag 13 mei 2012 21:18 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb er een Audi A4 2.0 16v 170PK TDI Turbo op zitten en een complete Turboback uitlaat zonder dempers van 68mm, grote intercooler (groter dan de radiateur).. Ook heeft hij nu een chip..
Binnekort nog Race 520 verstuivers en chip op maat en dan 190-210PK
En dat op 1000KG
Je originele E30 325i maak ik wel af beste vriend..quote:Op maandag 14 mei 2012 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
bla bla bla bla...
Je kan me nog steeds niet bijhouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |