Alleen aan sociaal capabele mensen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hoorde dat hier gratis bier werd weggegeven?
Kloptquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hoorde dat hier gratis bier werd weggegeven?
Prima, dan drink ik er een paar mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alleen aan sociaal capabele mensen.
Wat voor soort mensen worden eerder gepest? #2quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het kras-kras topic is al even geleden hè
Jij bent een moderator? Hoor jij niet het goede voorbeeld te geven door beleefd te blijven?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* m.k Meld zichquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kom AMDB, niet opeens over iets anders beginnen. Bier was geen bruggetje naar einde relquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef AMDB het volgende:
Ik was dus afgelopen vrijdag weer in Nijmegen, van 15.00 tot 3.00 aan de zuip gezeten met oud-klasgenoten. Damn, wat was ik dronken.
Het aantal achterhoekers wat daar uitgaat/studeert. Er is verder niks fatsoenlijks in de buurt, en de zuipkeet gaat op den duur vervelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
WTF heeft de achterhoek met Nijmegen te maken?
Is koud pils ook goed?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Did you bring soda? Then we can share it with my popcorn
Bier maakt goed dan vrouwen kapot maken. Geldt trouwens ook voor rellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
Waren we trouwens niet aan het rellen?
Ik denk, Moblo kennende, dat dit bijzonder beleefd wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent een moderator? Hoor jij niet het goede voorbeeld te geven door beleefd te blijven?
Waarquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef AMDB het volgende:
Ik was dus afgelopen vrijdag weer in Nijmegen, van 15.00 tot 3.00 aan de zuip gezeten met oud-klasgenoten. Damn, wat was ik dronken.
Oh ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
Waren we trouwens niet aan het rellen?
Think againquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk, Moblo kennende, dat dit bijzonder beleefd was
Dus eerst goed bieren, en dan vrouwen kapot maken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bier maakt goed dan vrouwen kapot maken. Geldt trouwens ook voor rellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |