Dat bericht is waar het mij om ging. Dat is de laatste namelijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
En nu vanaf het begin van de conversatie, en níet vanaf bericht vier ofzo
En de context achterhouden...quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat bericht is waar het mij om ging. Dat is de laatste namelijk.
Oja, dit kwam er nog achteraan:quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:42 schreef IrishBastard het volgende:
En nu vanaf het begin van de conversatie, en níet vanaf bericht vier ofzo
quote:Als nee (dus hij zit me een beetje in de maling te nemen): dan weet ik dat tenminste. Als ja, dan vraag ik niet verder.
Ik heb toch tegen je gezegd dat DK me wel heeft verteld wat hij doet. Ik wist alleen niet of hij serieus was of niet aangezien hij er ook duidelijk grapjes tussen had gestopt toen (MBO baantjes, etc.). Dus vroeg ik aan jou of hij me niet in de maling aan 't nemen wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ja, en dat sluit dus niet aan bij het verhaal wat ik post. Ik geef aan dat je éérst vraagt om te vertellen wat hij doet omdat hij het zelf niet wil doen. Daarop reageer ik in de trant van 'als hij het niet wil vertellen, waarom zou ik het dan doen'. Nogal een andere vorm van verhalen vertellen hè
Wat ik zeg: begrijpend lezen moet hij leren. Dan had 'ie al lang door dat we het hier niet zo op 'm hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:44 schreef motorbloempje het volgende:
De tering, post dat figuur hier nou nog?
Dus ik vraag me oprecht af wat je hier nog doet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat ik zeg: begrijpend lezen moet hij leren. Dan had 'ie al lang door dat we het hier niet zo op 'm hebben
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb toch tegen je gezegd dat DK me wel heeft verteld wat hij doet. Ik wist alleen niet of hij serieus was of niet aangezien hij er ook duidelijk grapjes tussen had gestopt toen (MBO baantjes, etc.). Dus vroeg ik aan jou of hij me niet in de maling aan 't nemen was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je niks van hierboven gelezen? Hij zei me wat hij doet. Ik wist alleen niet of het waar was aangezien het een baan is (en die noem ik hier en in mijn quote van ergens heirboven niet omwille van DK z'n privacy..) die je niet zomaar elke dag tegen komtquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef motorbloempje het volgende:
En stop met mensen lastig vallen.
Als iemand anoniem wil blijven dan is dat zijn/haar goed recht, en dan via via toch de informatie proberen te achterhalen. Srsly. Hoe triest ben je dan? Als DK had gewild dat je zou weten wat hij is en wie hij doet () dan had je dat al geweten. Maar zoals IB al zei:
[..]
Dus ik vraag me oprecht af wat je hier nog doet.
Er kwamen meer trollen in mijn antwoorden voor dan in de hele trilogie LOTR.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je niks van hierboven gelezen? Hij zei me wat hij doet. Ik wist alleen niet of het waar was aangezien het een baan is (en die noem ik hier en in mijn quote van ergens heirboven niet omwille van DK z'n privacy..) die je niet zomaar elke dag tegen komt. Ik zocht enkel bevestiging
.
WTF heeft de achterhoek met Nijmegen te maken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:51 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik heb niks met Nijmegen dan wel de Achterhoek alleen dit topic is wel grappig.
Did you bring soda? Then we can share it with my popcornquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:51 schreef Im.Kant. het volgende:
Ik heb niks met Nijmegen dan wel de Achterhoek alleen dit topic is wel grappig.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
WTF heeft de achterhoek met Nijmegen te maken?
In de achterlijkhoek zit Sam.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
WTF heeft de achterhoek met Nijmegen te maken?
Niet op mijn verzoekquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:53 schreef IrishBastard het volgende:
Zomg, krijgen we nou weer een DEF ondersteuningsactie
Been there, seen that
HOE GROOT IS DE EIKENHOUTEN DEUR VOOR JE HARSES?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je niks van hierboven gelezen? Hij zei me wat hij doet. Ik wist alleen niet of het waar was aangezien het een baan is (en die noem ik hier en in mijn quote van ergens heirboven niet omwille van DK z'n privacy..) die je niet zomaar elke dag tegen komt. Ik zocht enkel bevestiging
.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hmmm, eens kijken of dit je staat: samthegreat5
We kunnen allemaal beleefd blijven toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
HOE GROOT IS DE EIKENHOUTEN DEUR VOOR JE HARSES?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |