Kloptquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hoorde dat hier gratis bier werd weggegeven?
Prima, dan drink ik er een paar mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Alleen aan sociaal capabele mensen.
Wat voor soort mensen worden eerder gepest? #2quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Het kras-kras topic is al even geleden hè
Jij bent een moderator? Hoor jij niet het goede voorbeeld te geven door beleefd te blijven?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
* m.k Meld zichquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kom AMDB, niet opeens over iets anders beginnen. Bier was geen bruggetje naar einde relquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef AMDB het volgende:
Ik was dus afgelopen vrijdag weer in Nijmegen, van 15.00 tot 3.00 aan de zuip gezeten met oud-klasgenoten. Damn, wat was ik dronken.
Het aantal achterhoekers wat daar uitgaat/studeert. Er is verder niks fatsoenlijks in de buurt, en de zuipkeet gaat op den duur vervelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
WTF heeft de achterhoek met Nijmegen te maken?
Is koud pils ook goed?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Did you bring soda? Then we can share it with my popcorn
Bier maakt goed dan vrouwen kapot maken. Geldt trouwens ook voor rellen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
Waren we trouwens niet aan het rellen?
Ik denk, Moblo kennende, dat dit bijzonder beleefd wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent een moderator? Hoor jij niet het goede voorbeeld te geven door beleefd te blijven?
Waarquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef AMDB het volgende:
Ik was dus afgelopen vrijdag weer in Nijmegen, van 15.00 tot 3.00 aan de zuip gezeten met oud-klasgenoten. Damn, wat was ik dronken.
Oh ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:58 schreef IrishBastard het volgende:
Waren we trouwens niet aan het rellen?
Think againquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:59 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik denk, Moblo kennende, dat dit bijzonder beleefd was
Dus eerst goed bieren, en dan vrouwen kapot maken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:59 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Bier maakt goed dan vrouwen kapot maken. Geldt trouwens ook voor rellen.
Jij komt ook uit DEF? En weet niet hoe NL eruit ziet? Nijmegen ontvangt vaker brabo's, en zelfs dat valt mee. Achterhoekers zitten hoogstens in Arnhem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:59 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Het aantal achterhoekers wat daar uitgaat/studeert. Er is verder niks fatsoenlijks in de buurt, en de zuipkeet gaat op den duur vervelen.
Correct en tevens juist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dus eerst goed bieren, en dan vrouwen kapot maken?
Nom!quote:
Café Samson tot 18.30, van 19.00 naar café De Mug en vanaf middernacht in de Sjors en Sjimmie. Uitgaan in Nijmegen is altijd tofquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:59 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
WaarIk was vrijdag ook in Nijmegen. Gevalletje eens en nooit weer
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij bent een moderator? Hoor jij niet het goede voorbeeld te geven door beleefd te blijven?
Okquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij komt ook uit DEF? En weet niet hoe NL eruit ziet? Nijmegen ontvangt vaker brabo's, en zelfs dat valt mee. Achterhoekers zitten hoogstens in Arnhem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dat je pretendeert een kaasboer te hebben wijst al op behoorlijke zelfoverschatting" - Wijnand_Bierenstein
Hey!!quote:
Moet je eens naar Leiden komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Café Samson tot 18.30, van 19.00 naar café De Mug en vanaf middernacht in de Sjors en Sjimmie. Uitgaan in Nijmegen is altijd tof
Gaan we nu over op een DEF rel? Kan wel, want er is genoeg man aanwezigquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij komt ook uit DEF? En weet niet hoe NL eruit ziet? Nijmegen ontvangt vaker brabo's, en zelfs dat valt mee. Achterhoekers zitten hoogstens in Arnhem.
Als je die balletjes bedoelt: Ja. Mooie dingen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zodat je de balletjes kunt zien rollen
En wat had Christiaan te zeggen? ASDASDASHDSDHASH?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef motorbloempje het volgende:
Ik werd laatst nog gebeld door Christiaan Huygens.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef AMDB het volgende:
[..]
Wellicht, voorlopig hou ik het bij Amsterdam though.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En wat had Christiaan te zeggen? ASDASDASHDSDHASH?
Oh dan kom ik ook even langsquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:55 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Hoorde dat hier gratis bier werd weggegeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |