Er zijn naar mijn inziens ook nog een paar andere mensen niet sarcastisch. Achja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:30 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wauw, je hebt gewoon de enige persoon die niet sarcastisch is er uit gepiktWat knap! Dus je kúnt het wél onderscheiden
![]()
Dat is nog erger, je vertrouwt blijkbaar niet wat DK je zegt dus ga je andere lastig vallen om dat te verifiëren. Wat de fuck gaat jou het aan, en waarom ga je lopen snitchen als een bitch.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh het is wel duidelijk hoor. Maar ik snap niet waarom. En nou kun je me wel uitmaken voor retard zo veel je wilt. Maar weg gaan doe ik toch niet
. Sterker nog, jij bent een retard als je niet snapt dat ik geen informatie aan het inwinnen was maar die informatie al had. Ik probeerde het alleen te verifiëren.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
Wat de fuck gaat jou het aan, en waarom ga je lopen snitchen als een bitch.
In mijn hood was je allang geshanked.
In mijn hoofd ben jij een mislukkelingquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is nog erger, je vertrouwt blijkbaar niet wat DK je zegt dus ga je andere lastig vallen om dat te verifiëren. Wat de fuck gaat jou het aan, en waarom ga je lopen snitchen als een bitch.
In mijn hood was je allang geshanked.
* IrishBastard houdt Sam een spiegel voorquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In mijn hoofd ben jij een mislukkeling.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouhouquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef Laysa het volgende:
ik ben dr klaar mee heur....Nu mezelf inhouden om de suikerpinda's niet te gaan opeten
Nice, mijn persoonlijke huisslaaf!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
* IrishBastard houdt Sam een spiegel voor
Ik zit op mijn puntje. Ben bejaard, o nee benieuwd.quote:
Nee, jij bent een pallet-sorteerderquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik zit op mijn puntje. Ben bejaard, o nee benieuwd.
Hey!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nick Cave is een mislukkeling? Lees je godverdomme eens in, jochie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Weetniet, zo stel ik me je voor. Misschien heeft je avatar er iets mee van doen..
Wil je ook mijn salaris gegevens weten net als die van DK? Of wat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, jij bent een pallet-sorteerder.
Eigenlijk heb ik de inlichtingendienst al gebeldquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil je ook mijn salaris gegevens weten net als die van DK? Of wat?
Ik zwaai altijd naar je als we langs je werk rijden...quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wil je ook mijn salaris gegevens weten net als die van DK? Of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |