Je kunt nog wel meedoen met de bier en de popcornquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is dit nou weer voor matig gedoe, kom ik terug van mijn dagelijkse bierrun zijn ze een goede (matige) rel aan het houden hier. ZONDER MIJ!
Boooooo!!!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij kiest alleen maar kant voor Sam omdat je alleen maar met WO mensen wil omgaan, omhoog gevallen snob
[..]
Jij kiest alleen maar kant voor Sam omdat je alleen maar met WO mensen wil omgaan, omhoog gevallen snob
Ik was aan het bieren en blowen, dan kijk ik niet uit t raamquote:
Blowen? Verdomme de rooksignalen gemist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik was aan het bieren en blowen, dan kijk ik niet uit t raam
joh, onderschat MoBlo's all-seeing-eye nietquote:
[..]
Ik was aan het bieren en blowen, dan kijk ik niet uit t raam
Naja, ik was herkende dus wel veel dingen in dat topic. Ware het niet dat ze dingen op een gegeven moment iets te ver doortrok. Maar ook daar werd gelijk vanaf het begin al overtrokken gereageerd. Blijft toch FOK! he. Nuance is soms ver te zoeken. We lijken wel een forum vol populistenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb de backfire der backfires gegeven in dat topic
Mooi. * HostiMeister is even stilquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of echte voetbalfans.
Knul als de trollen niet willen bijten kan je beter zelf het brood opeten dan de kruimels rondstrooien.
Juist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
joh, onderschat MoBlo's all-seeing-eye niet
Ja, de timing was misschien niet echt perfect. Maar ik wou wel even duidelijk maken dat hij me al had verteld wat hij deed en dat ik niet zeker was of hij het meende of niet. Dat laatste ging het me echt even om. Jammer dat je de indruk kreeg dat ik echt jou wilde uithoren over DK. Wilde alleen even confirmatiequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:13 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nee, je vraagt mij wat DK doet voor studie/werk, en na een minuut of 10 kom je opeens met wat hij je verteld heeft. Dus eerst probeer je van mij privé informatie te krijgen, en dan opeens kom je met een achtergrond. Daar zit wat mij betreft het probleem, da's nogal achterbaks.
Queen of SOGquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist.
Ik ben met m'n scriptie bezig.
Dus ik lees HEEL FOK!.
Whahahahahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist.
Ik ben met m'n scriptie bezig.
Dus ik lees HEEL FOK!.
Ok, excuses. Geen eikenhoutendeur.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, de timing was misschien niet echt perfect. Maar ik wou wel even duidelijk maken dat hij me al had verteld wat hij deed en dat ik niet zeker was of hij het meende of niet. Dat laatste ging het me echt even om. Jammer dat je de indruk kreeg dat ik echt jou wilde uithoren over DK. Wilde alleen even confirmatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ik kan echt niet geloven hoe dom je eigenlijk bent...gewoon echt nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, de timing was misschien niet echt perfect. Maar ik wou wel even duidelijk maken dat hij me al had verteld wat hij deed en dat ik niet zeker was of hij het meende of niet. Dat laatste ging het me echt even om. Jammer dat je de indruk kreeg dat ik echt jou wilde uithoren over DK. Wilde alleen even confirmatie.
Echt schieten dan vragen. Dat hebben we bij DEF afgekeken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Naja, ik was herkende dus wel veel dingen in dat topic. Ware het niet dat ze dingen op een gegeven moment iets te ver doortrok. Maar ook daar werd gelijk vanaf het begin al overtrokken gereageerd. Blijft toch FOK! he. Nuance is soms ver te zoeken. We lijken wel een forum vol populisten
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ok, excuses. Geen eikenhoutendeur.Never knew you was a NinjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil je me vertellen waarom precies?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan echt niet geloven hoe dom je eigenlijk bent...gewoon echt niet
Das dan weer jammerquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Echt schieten dan vragen. Dat hebben we bij DEF afgekeken.
En dat zit op de uni... Echt he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan echt niet geloven hoe dom je eigenlijk bent...gewoon echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |