SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
![]()
Geile TTI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Kut Yuri, wat ben je me aan het killenIk was aan het FOK!en.
En we spelen GTA, Jna.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
kun jij dat fixen allemaal? zonder friendly fire en al? joinen we joi gewoonquote:Op maandag 30 april 2012 00:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk andere map doen man in de stad enzo met meer mensen.![]()
Daarom. Gewoon rondjes rijden en rellenquote:Op maandag 30 april 2012 00:11 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ja, dit spel is kk saai als je het als shooter speelt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
PS3? Die heb ik al fucking lang niet gespeeld. Jullie brengen me op ideeën hierquote:Jawel, je keek.![]()
Whuuuut, hoequote:Op maandag 30 april 2012 00:12 schreef Gridlok het volgende:
Je kan ook een meisje zijn hé Jumi, ingame?
Kom ookquote:Op maandag 30 april 2012 00:12 schreef jna het volgende:
[..]
PS3? Die heb ik al fucking lang niet gespeeld. Jullie brengen me op ideeën hier
is voor mij ook weer eerste keer in jaar ofzoquote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
telefoon, en dan bij multiplayer options ergens![]()
hopelijk op de SNESI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
mehquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nee, telkens na dat gedoe met die connectie kan ik niet meer joinen omdat ik gekicked ben. Fucking hinderlijk.quote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat is vreemd. Start je PS3 is opnieuw op dan invite ik je wel opnieuw.quote:Op maandag 30 april 2012 00:23 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, telkens na dat gedoe met die connectie kan ik niet meer joinen omdat ik gekicked ben. Fucking hinderlijk.If not now, then when.![]()
Juna, jij hebt ook een PS3 toch?
Ik ben er weerquote:Op maandag 30 april 2012 00:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is vreemd. Start je PS3 is opnieuw op dan invite ik je wel opnieuw.
Ik ben maar een beetje in m'n eentje aan het rellen nuquote:
Geef het nog 1 poging dan. Ik zoek goede map, hopelijk komt Jumi en die andere gozer er ook bij.If not now, then when.![]()
Ja heb alleen m'n ene controller uit frustratie kapot gegooid en de andere werkt helemaal nietquote:
Ik ga dinsdag wel ff nieuwe fixen, heb nu ook zin om te gamen![]()
![]()
Ik heb je net een psn invite gestuurd, accepteer me eens en nodig me dan uit om te rellenquote:Op maandag 30 april 2012 00:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik ben maar een beetje in m'n eentje aan het rellen nu
Jawel, je keek.![]()
als je het zo fixed dat alleen wij erin zitten en niet random volk vind ik het primaquote:Op maandag 30 april 2012 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geef het nog 1 poging dan. Ik zoek goede map, hopelijk komt Jumi en die andere gozer er ook bij.![]()
Juna en haar frustratiesIphones, controllers.
Ooh zo, ik dacht met random volk is ook leuk. Wij jagen op hun. Maar ik maak wel game.quote:Op maandag 30 april 2012 00:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
als je het zo fixed dat alleen wij erin zitten en niet random volk vind ik het primaIf not now, then when.![]()
kom eranquote:Op maandag 30 april 2012 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooh zo, ik dacht met random volk is ook leuk. Wij jagen op hun. Maar ik maak wel game.![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 00:34 schreef Juminelle het volgende:
Juna en haar frustratiesIphones, controllers.
![]()
Ik zou bijna denken dat het aan mij ligt.![]()
Ja, ben 'm aan het opstarten.quote:Ik heb ooit door een raam heen geslagenquote:Op maandag 30 april 2012 00:37 schreef junamii het volgende:
[..]![]()
Ik zou bijna denken dat het aan mij ligt.Bleek geen goed plan.
FOK! is over enkele minuten onbereikbaar voor klein onderhoud. Sla een eventuele post op voordat je hem verstuurt, en kom over een half nog eens kijken.
Ja GVD![]()
Ook wel eens gedaan, alleen niet met opzet. Softbal op de basisschool, in verliezende team zitten en frustraties zorgden voor een harde bal die door een raam vloogquote:Op maandag 30 april 2012 00:38 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb ooit door een raam heen geslagenBleek geen goed plan.
![]()
Wat/waarom/hoe sloeg jij dat raam in?![]()
![]()
Moet ik je hand vasthoudenquote:Op maandag 30 april 2012 05:24 schreef ynuhh het volgende:
Alleen teruglopen van up naar cs. No one likes me.?
![]()
Dit is de plek waar het allemaal om draait?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.![]()
Goedemorgen boefjes. Ik moet nog steeds thuis komen. en ik heb verrassend veel energie voor zulks een nacht tussen de technotijgers en teefjes.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Waar was je!?quote:Op maandag 30 april 2012 08:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Goedemorgen boefjes. Ik moet nog steeds thuis komen. en ik heb verrassend veel energie voor zulks een nacht tussen de technotijgers en teefjes.
Ben ook nog niet thuis, trouwens.![]()
![]()
Werken tussen een tikkeltje ordinair volk. Muziek was wel aan als een banaan. Waar was jij?quote:Op maandag 30 april 2012 08:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Waar was je!?
Ben ook nog niet thuis, trouwens.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Club up/ De kringquote:Op maandag 30 april 2012 08:50 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Werken tussen een tikkeltje ordinair volk. Muziek was wel aan als een banaan. Waar was jij?![]()
hirlakheidquote:ik ga zo meteen even 3 uurtjes slapen en dan weer de stad in en vannacht weer eindigen in de melkweg denk ik.
![]()
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Vandaag geen Amsterdam voor mij.quote:Op maandag 30 april 2012 08:54 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hirlakheidik ga zo meteen even 3 uurtjes slapen en dan weer de stad in en vannacht weer eindigen in de melkweg denk ik.
![]()
![]()
Deze terugreis was een hel. Helemaal einzelgänger en door alles lastig gevallen rond het Leidse..
![]()
Dit roept om sjocosecuritasThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hoeveel heb je er genomen men?quote:Op maandag 30 april 2012 08:23 schreef Chocolatebear het volgende:
Goedemorgen boefjes. Ik moet nog steeds thuis komen. en ik heb verrassend veel energie voor zulks een nacht tussen de technotijgers en teefjes.Deathlift or Die.![]()
RickoKunesque aantallen.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik word op feestdagen altijd intens depressief wanneer ik vanuit Amsterdam weer Amstelveen binnen kom. De doodheid breekt mijn hart.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik hoorde dat Amstelveen leuk was op Qday, ben zeker door 4 milfs uitgenodigd om ook langs te komen in Abina haha.quote:Op maandag 30 april 2012 09:06 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik word op feestdagen altijd intens depressief wanneer ik vanuit Amsterdam weer Amstelveen binnen kom. De doodheid breekt mijn hart.Deathlift or Die.![]()
Bitches wilden gewoon je piemel lokken met valse beloften.quote:Op maandag 30 april 2012 09:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Amstelveen leuk was op Qday, ben zeker door 4 milfs uitgenodigd om ook langs te komen in Abina haha.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ethanolesque pecs.quote:Op maandag 30 april 2012 09:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Heb je ook zo een toepasselijke uitdrukking voor mijn naam?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Makkelijk, ik ga het zo ook doen.quote:Op maandag 30 april 2012 10:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Ben benieuwd hoe makkelijk ik bij de pont kom met de fietsDeathlift or Die.![]()
Lkkr natte kutjen.quote:
Nee maar ik ga zo heen naar Centraal en vanmiddag laat/vanavond terug naar NDSM.Deathlift or Die.![]()
Ik heb me over laten halen om naar Beat the Bridge te gaan terwijl ik nu ook gewoon heerlijk kon raven. Ik ben benieuwdquote:
ok toch niet.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Als je met leuke mensen bent is het écht niet ergquote:Op maandag 30 april 2012 12:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik heb me over laten halen om naar Beat the Bridge te gaan terwijl ik nu ook gewoon heerlijk kon raven. Ik ben benieuwdIk ben alweer fucking geirriteerd omdat ik om 12 uur met iemand had afgesproken, ik vraag: Nog steeds 12 uur? "Ja" eindstand, is ie nog steeds niet in Amsterdam.
![]()
![]()
![]()
Zulke mensenquote:Op maandag 30 april 2012 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je met leuke mensen bent is het écht niet ergIk ben alweer fucking geirriteerd omdat ik om 12 uur met iemand had afgesproken, ik vraag: Nog steeds 12 uur? "Ja" eindstand, is ie nog steeds niet in Amsterdam.
![]()
![]()
![]()
Ik heb een kledingcrisis.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Voortaan er gewoon +60 minuten bij optellen.quote:Op maandag 30 april 2012 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als je met leuke mensen bent is het écht niet ergIk ben alweer fucking geirriteerd omdat ik om 12 uur met iemand had afgesproken, ik vraag: Nog steeds 12 uur? "Ja" eindstand, is ie nog steeds niet in Amsterdam.
![]()
Maak maar pics van elke oranje outfit waar weinig textiel aan te pas komt en dan keur ik ze.quote:Op maandag 30 april 2012 13:08 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zulke mensen![]()
Ik heb een kledingcrisis.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik ga mij voorbereiden op collectief naar de kankertyfus gaan.
Sterkte boefjes.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Goedemorgen. Ik heb nu al zin in al die salmonella-bevattende satékraampjes en buikkramp-veroorzakende Vietnamese loempiatentjes overal.
Klacht: provincialen in A'dam vandaag.
![]()
Ik blijf lekker binnen vandaag lol. Kankermongolen altijd in de stad met Qday. Dat is standaard houwerij altijd.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Alle mongooltjes gaan naar Java-eiland en Westerpark, eckte bazen gaan elk café langs.quote:Op maandag 30 april 2012 13:36 schreef Jajong het volgende:
Ik blijf lekker binnen vandaag lol. Kankermongolen altijd in de stad met Qday. Dat is standaard houwerij altijd.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nou hij is er nog steeds niet, dus ik zou zeggen +120 minuten erbij optellenquote:Op maandag 30 april 2012 13:11 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Voortaan er gewoon +60 minuten bij optellen.![]()
![]()
Ga je niet met met je vriend chillen?quote:Op maandag 30 april 2012 13:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou hij is er nog steeds niet, dus ik zou zeggen +120 minuten erbij optellen
Of is hij degene die te laat is?![]()
![]()
Nee hij moet optreden hij komt later, maar bereik is kut in de stad dus weet niet of het lukt.quote:Op maandag 30 april 2012 14:11 schreef junamii het volgende:
[..]
Ga je niet met met je vriend chillen?
Of is hij degene die te laat is?![]()
Same here. Door afgezette straten moest ik helemaal een omweg verzinnen naar de gym die maar tot 12 uur open was, al moe omdat zo vroeg op, trainen ging matig, liet 2 dumbbells op m'n heup flikkeren waardoor nu een wond, kutkoninginnedag.quote:Op maandag 30 april 2012 13:36 schreef Jajong het volgende:
Ik blijf lekker binnen vandaag lol. Kankermongolen altijd in de stad met Qday. Dat is standaard houwerij altijd.
full stops and exclamation marks![]()
Genoeg geweest voor vandaagWat een gare kutmuziek en kutpubliek.
Nu Loverboys terugkijken
Ben ook weer thuisquote:Op maandag 30 april 2012 19:56 schreef Juminelle het volgende:
Genoeg geweest voor vandaagWat een gare kutmuziek en kutpubliek.
Nu Loverboys terugkijken![]()
En huh? Is het vandaag op tv geweest?![]()
![]()
Nee, ik moet aflevering één nog afkijken. Ik was er vannacht aan begonnen maar ik viel in slaapquote:Op maandag 30 april 2012 19:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Ben ook weer thuis
En huh? Is het vandaag op tv geweest?Die Cevar is een cutie
Ik ga je joinen, want aflevering één heb ik voor de helft gezienquote:Op maandag 30 april 2012 20:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee, ik moet aflevering één nog afkijken. Ik was er vannacht aan begonnen maar ik viel in slaapDie Cevar is een cutie
![]()
En ben je bij met DH? Nieuwe aflevering vandaag online, die ga ik zo ook nog kijken![]()
![]()
Die aflevering ga ik nu kijkenquote:Op maandag 30 april 2012 20:05 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik ga je joinen, want aflevering één heb ik voor de helft gezien
En ben je bij met DH? Nieuwe aflevering vandaag online, die ga ik zo ook nog kijkenBen 'm aan 't laden.
Heb je geen koninginnedag gevierd trouwens?
Ik heb hem net gekeken, anderhalf uur over gedaan omdat ik het steeds moest stoppenquote:Op maandag 30 april 2012 21:16 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Die aflevering ga ik nu kijkenBen 'm aan 't laden.
Heb je geen koninginnedag gevierd trouwens?
Is trouwens alweer aflevering 20 he, weet jij of er nog een seizoen 9 komt?
Jawel, ben wel een paar uurtjes de stad in geweest maar was 7 uur of zo al thuis. Wilde eigenlijk nog uitgaan in A'dam, maar een vriendin van me heeft een tafeltje ergens gereserveerd voor een vriendin van haar omdat ze morgen jarig is, dus is lullig om daar niet naartoe te gaanLast minute allemaal, wist amper van dat hele surprise gedoe af.
En wat heb jij vandaag gedaan allemaal?![]()
![]()
Volgens mij is dit de laatstequote:Op maandag 30 april 2012 21:59 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik heb hem net gekeken, anderhalf uur over gedaan omdat ik het steeds moest stoppenIs trouwens alweer aflevering 20 he, weet jij of er nog een seizoen 9 komt?
Jawel, ben wel een paar uurtjes de stad in geweest maar was 7 uur of zo al thuis. Wilde eigenlijk nog uitgaan in A'dam, maar een vriendin van me heeft een tafeltje ergens gereserveerd voor een vriendin van haar omdat ze morgen jarig is, dus is lullig om daar niet naartoe te gaanLast minute allemaal, wist amper van dat hele surprise gedoe af.
En wat heb jij vandaag gedaan allemaal?![]()
Ah, same here eigenlijk. Feestje viel heel erg tegen dus ik ben de dag doorgekomen met veel smerige drankjes en nu lig ik k.o. op de bank Harry Potter te kijken
Hehehe HP is leuk om te kijkenquote:Op maandag 30 april 2012 22:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de laatste![]()
Ah, same here eigenlijk. Feestje viel heel erg tegen dus ik ben de dag doorgekomen met veel smerige drankjes en nu lig ik k.o. op de bank Harry Potter te kijkenIk zit nog chill achter m'n laptop terwijl ik 22:30 bij m'n vriendin moet zijn. Ik heb nog geen outfit, geen vervoer om erheen te gaan, moet m'n haar nog drogen en doen. Wat een kutavond
![]()
![]()
Oh wauw, lekker op tijdquote:Op maandag 30 april 2012 22:05 schreef junamii het volgende:
[..]
Hehehe HP is leuk om te kijkenIk zit nog chill achter m'n laptop terwijl ik 22:30 bij m'n vriendin moet zijn. Ik heb nog geen outfit, geen vervoer om erheen te gaan, moet m'n haar nog drogen en doen. Wat een kutavond
Kies gewoon een simpel jurkje en je nieuwe hakken
Altijd goed.
serieus? Nee gvd waarom heeft ie niks gezegd! Kut etha.quote:Op maandag 30 april 2012 22:51 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hij heeft je meermalen zien langslopen, heb jij m ook gespot?![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 22:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
serieus? Nee gvd waarom heeft ie niks gezegd! Kut etha.![]()
![]()
Ik doe meequote:Op maandag 30 april 2012 22:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Tevens ben ik nog heeeeeeel erg naar de kloteKanker hé.
Naisssquote:Op maandag 30 april 2012 22:57 schreef Sala-adin het volgende:
Heb vandaag toch motor gereden en lam de stad door geslenterd
mehehe ik heb 2 kledingstukken maar ik weer niet hoe ik eraan komquote:Op maandag 30 april 2012 23:05 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik doe meeKanker hé.
[..]
Naisssv
![]()
![]()
Wauwquote:Op maandag 30 april 2012 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
mehehe ik heb 2 kledingstukken maar ik weer niet hoe ik eraan komZo ver was ik niet.
Goede outfit trouwensIk joinde, als een ekte partypooper, alleen met m'n oranje nagellak.
Haha dankje, nu ben ik fully orange. Heb zo'n bouwvakkersjas.quote:Op maandag 30 april 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WauwZo ver was ik niet.
Goede outfit trouwensIk joinde, als een ekte partypooper, alleen met m'n oranje nagellak.
![]()
![]()
Eindelijk een keer vroeg slapen![]()
Goodnight y'all.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
`whehe nu niet meer hoor. `wel een fucking teringzooi band van mn vriend is lek door al dat glasquote:![]()
![]()
Ik heb je drummerboi aan de tand gevoeld, vas.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Die pont was trouwens keihard, Houthaven-NDSM. Stond een DJ te draaien op die pont, gewoon iedereen lopgaan erop enzo
Deathlift or Die.![]()
Ik dacht 1 keer dat ik je zag lopen, toen ik aan het bellen was tussen die twee buiten podia in. Later zag ik die chick nog eens goed en toen zag ik dat jij het niet was. (Ze had geen cup H tittiesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik ging te los om op te lettenen die pont was idd vet
)
Ze hadden daar ergens een plek waar je kon schilderen ofzo. Ik kreeg daar gewoon ruzie met een josti he, wauwGare ecto van 195 ging me wel even vertellen wat ik wel en niet mocht doen.
Deathlift or Die.![]()
Ik was het meest in de grote zaal en aan de achterkantquote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:38 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik dacht 1 keer dat ik je zag lopen, toen ik aan het bellen was tussen die twee buiten podia in. Later zag ik die chick nog eens goed en toen zag ik dat jij het niet was. (Ze had geen cup H titties)
Ze hadden daar ergens een plek waar je kon schilderen ofzo. Ik kreeg daar gewoon ruzie met een josti he, wauwGare ecto van 195 ging me wel even vertellen wat ik wel en niet mocht doen.
maar dat schildergedoe heb ik niet gezien trouwens. Wel dat rek met kleding waar al die zitzakken en banken lagen
nja was wel een goed feestje. Was je meteen weg om 8 uur trouwens? Wij gingen naar dat containerschip wat naast undercurrent lag, allemaal heel vaag
gratis drank, tv, ps3 alles
![]()
![]()
Deze Koninginnedag.Kom met die tories.
Ik rockte alleen niks Oranjes. Kom tevens pas een uur geleden m'n bed uit, kankerlaat
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik rockte alleen niks Oranjes. Kom tevens pas een uur geleden m'n bed uit, kankerlaat
.
ben jij taxichauffeur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
.
Lekker rebels jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt lekker gek, je trekt je niets van iemand aan.
Deathlift or Die.![]()
.
Kijk duh boy shinen danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Huh, hoezo dat?quote:Alleen in auto's met het stuur rechts wel dan.
Living on the edge, jewaitz.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lekker rebels jijEcht lekker gek, je trekt je niets van iemand aan.
![]()
The sky is the limit toch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, hoezo dat?Alleen in auto's met het stuur rechts wel dan.
[..]
Living on the edge, jewaitz.
Snelkookpan van innovaties.Deathlift or Die.![]()
Je ziet er uit als een taxichauffeur, zo een die alleen s'nachts werktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Huh, hoezo dat?Alleen in auto's met het stuur rechts wel dan.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Illegaal TCA bordje deze man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een taxichauffeur, zo een die alleen s'nachts werktDeathlift or Die.![]()
Heb de foto ook helemaal moeten photoshoppen zodat het leek alsof 'ie overdag was genomen inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:34 schreef n8n het volgende:
[..]
Je ziet er uit als een taxichauffeur, zo een die alleen s'nachts werkt![]()
Ik voel me nog steeds brak
Goede foto, dWc
Veel gezopen ja?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Juminelle het volgende:
Goede foto, dWc![]()
ik zei niet dat je er uit zag alsof je aan het werk wasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb de foto ook helemaal moeten photoshoppen zodat het leek alsof 'ie overdag was genomen inderdaad.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Thanksquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:38 schreef Juminelle het volgende:
Goede foto, dWc.
Mensen die in orakels sprekenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:40 schreef n8n het volgende:
[..]
ik zei niet dat je er uit zag alsof je aan het werk was.
![]()
Ja. Allemaal gare drankjes door elkaarquote:Dropshots, Razz en een of andere Vodka.
Oh wauw, van allemaal sterke drank door elkaar ga ik echt over mn nekquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Allemaal gare drankjes door elkaarDropshots, Razz en een of andere Vodka.
![]()
![]()
dan schiet het lekker op.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja. Allemaal gare drankjes door elkaarDropshots, Razz en een of andere Vodka.
voor elke biertje een tequila werkt ook altijd lekker“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ja, toen gaf ik de credits nog aan Krioquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef RickoKun het volgende:
hey mesne is dit liedje hier al es gepost ik wet het nie ok
Heerlijke track
Daarom had ik het ook al na 3 uur gezienquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh wauw, van allemaal sterke drank door elkaar ga ik echt over mn nek
Ik voel me nog steeds gaar.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Da's snelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:52 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Daarom had ik het ook al na 3 uur gezienNiks gedaan na BTB?
![]()
Neh, heel even bij Kraantje Pappie gekeken en toen ben ik k.o. op de bank gaan liggenquote:
Kraantje Pappie? Wat is dat nou weer voor iets?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Neh, heel even bij Kraantje Pappie gekeken en toen ben ik k.o. op de bank gaan liggen![]()
![]()
Heb nog ff met o.a. dopey gechilled maar ik gedroeg me echt als een zak patat
Maarja ik had dan ook 8 halve liters op en de wereld aan sos geboyed![]()
EN NIEMAND WEET WAAR KRAAN NU ISquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kraantje Pappie? Wat is dat nou weer voor iets?
Beat is wel nice, refrein ook wel, alleen die verses zijn wel tenenkrommend slecht.
Met de NY cap en de NY bag
Is het NY magic ik heb NY swag
Jij bent het type met die anti-swag
Jij trekt jezelf op die hentai-seks
C'MON SON![]()
![]()
Nooit van gehoord wtfquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
EN NIEMAND WEET WAAR KRAAN NU IS
Beat is wel nice, refrein ook wel, alleen die verses zijn wel tenenkrommend slecht.
Met de NY cap en de NY bag
Is het NY magic ik heb NY swag
Jij bent het type met die anti-swag
Jij trekt jezelf op die hentai-seks
C'MON SON![]()
![]()
Maar jij luistert dan ook geen nederhopquote:Tevens vind ik hem kut geworden. Zijn vroegere tracks waren nog wel redelijk.
Dit, vooral in de 101barz takesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Maar jij luistert dan ook geen nederhopTevens vind ik hem kut geworden. Zijn vroegere tracks waren nog wel redelijk.
![]()
Hoe spreek je het uit in het Jamaicaans?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In het Engels gewoon echt swag, tenzij je het heel snel zegt. Dan klinkt het als 'swek' ja.
![]()
Say "beercan" a few times.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe spreek je het uit in het Jamaicaans?
You've just said "bacon" in Jamaican.
![]()
Lissen mi nuh, mi a beg yuh stap fingle-fingle up di mango demquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Say "beercan" a few times.
You've just said "bacon" in Jamaican.
Net pizza gegetennnnquote:![]()
![]()
Werk en nog alles moeten koken bij thuiskomst.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wat ga je maken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:20 schreef Juminelle het volgende:
Werk en nog alles moeten koken bij thuiskomst.full stops and exclamation marks![]()
Leef jij onder een fucking steen ofzo?quote:
Dit liedje is zo vaak op de radio en overal geweest.If not now, then when.![]()
Nasi Koening met rendang en wokgroentenquote:
Wausen door de stad met Kdag. Ever so MDMAardig.
Vas, je drummerboi was gisteren niet bij je?
goeiuhn trekquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:47 schreef RickoKun het volgende:
hey mesne is dit liedje hier al es gepost ik wet het nie okI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nasi Koening met rendang en wokgroentenquote:
Vette meuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat doe je manwat is daar verkeerd aan mijn zoon?!
Heb m'n avondmaal al gehad, spaghetti met rundergehakt en geroosterde paprika etc. etc.quote:
Wat was die etc. etc. dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb m'n avondmaal al gehad, spaghetti met rundergehakt en geroosterde paprika etc. etc.If not now, then when.![]()
Ga jij maar lekker frikandellen etenquote:![]()
Klinkt goed, Krio
quote:quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:27 schreef krioro het volgende:
Mijn eigen pasta met olijfolie, rundergehakt, knoflook, ui, geroosterde paprika, chilipoeder, cayennepeper, gerookt paprikapoeder, zout, en tomatensaus [ afbeelding ].quote:Ja, maar ik wil eigenlijk jouw maluku kookkunsten wel eens meemaken. Wanneer is de kookmeet?quote:Nee, geen cokemeet.
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:51 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, maar ik wil eigenlijk jouw maluku kookkunsten wel eens meemaken. Wanneer is de kookmeet?Nee, geen cokemeet.
En dat wat Jumi maakt is sowieso gewoon alles-in-één doosje van de Ah.
If not now, then when.![]()
Nee, why? Hij had een optreden in Haarlem en ik was in Noord, toen dat feest afgelopen was was ie eigenlijk ingekakt dus naar huis gegaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Wausen door de stad met Kdag. Ever so MDMAardig.
Vas, je drummerboi was gisteren niet bij je?![]()
Titi, was je in Arnhem gisteren? Zieke drukte overal, mijn autistenbrein kon het niet meer aan. Ik heb er serieus meer dan een half uur over gedaan om de korenmarkt over te komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent welkom hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:51 schreef krioro het volgende:
Ja, maar ik wil eigenlijk jouw maluku kookkunsten wel eens meemaken. Wanneer is de kookmeet?Nee, geen cokemeet.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klinkt goed.
En dat wat Jumi maakt is sowieso gewoon alles-in-één doosje van de Ah.
[ Bericht 29% gewijzigd door Juminelle op 01-05-2012 19:02:33 ]There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Heeft niemand nou écht iets leuks meegemaakt waarvan je denkt: Wauw dit MOET ik met Fernandes delen? Hete stories enzo.![]()
Ik heb voor het eerst in zeker een half jaar patat gegeten met Qday, en ik vond het nogsteeds niet lekker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft niemand nou écht iets leuks meegemaakt waarvan je denkt: Wauw dit MOET ik met Fernandes delen? Hete stories enzo.
Sappige tori of no.Deathlift or Die.![]()
Boodschappenlijstje met 10 dingen opstellen, per ongeluk verkeerde briefje meenemen, alsnog de 10 dingen hebben onthouden. Baws.
![]()
Boodschappenlijstjesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Boodschappenlijstje met 10 dingen opstellen, per ongeluk verkeerde briefje meenemen, alsnog de 10 dingen hebben onthouden. Baws.
Ik doe altijd alles uit mijn hoofd en vergeet nauwelijks iets
vooraf bedenkenik loop de ah in en koop waar ik trek in heb
Je houd niet van patat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst in zeker een half jaar patat gegeten met Qday, en ik vond het nogsteeds niet lekker.
Sappige tori of no.![]()
![]()
Dat ook, maar er zijn ook vaak dingen die je gewoon altijd nodig hebt en je dus niet moet vergeten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:05 schreef n8n het volgende:
vooraf bedenkenik loop de ah in en koop waar ik trek in heb
Of als er mensen bij je komen eten.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Ik ook vaak hoor, maar ik voel me zo brak dat ik dacht dat het geen kwaad kon, geen zin in meerdere malen gaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:04 schreef Juminelle het volgende:
[..]
BoodschappenlijstjesIk doe altijd alles uit mijn hoofd en vergeet nauwelijks iets
. En dan op het moment supręme alsnog straal het verkeerde blaadje pakken
.
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:55 schreef Juminelle het volgende:
Titi, was je in Arnhem gisteren? Zieke drukte overal, mijn autistenbrein kon het niet meer aan. Ik heb er serieus meer dan een half uur over gedaan om de korenmarkt over te komen
Holy shit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Je bent welkom hoor
[..]Vorig jaar was ook een ramp. Deed er 3 kwartier over om van de ene naar de andere kant van de korenmarkt te kunnen
Ik heb koninginnenacht wel gevierd, gister was ik lekker naar movie park Germany met 33 gradendaarna wel even naar musispark gegaan, wat drankjes gedaan en mijn bed in gekropen.
Was jij bij beat the bridge? Was het wat? Vorig jaar was tof.All good things are wild and free.![]()
quote:I.v.m afzettingen fietste ik om door achteraf straatjes waar ik verder nooit kom, zag ik ineens een oude vriend lopen die ik al jaren niet gezien had.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft niemand nou écht iets leuks meegemaakt waarvan je denkt: Wauw dit MOET ik met Fernandes delen? Hete stories enzo.
Oh wauwquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Holy shit!Vorig jaar was ook een ramp. Deed er 3 kwartier over om van de ene naar de andere kant van de korenmarkt te kunnen
Ik heb koninginnenacht wel gevierd, gister was ik lekker naar movie park Germany met 33 gradendaarna wel even naar musispark gegaan, wat drankjes gedaan en mijn bed in gekropen.
Was jij bij beat the bridge? Was het wat? Vorig jaar was tof.Klinkt goed. Elk jaar is het een drama in Arnhem. Korenmarkt is ook gewoon niet meer leuk daardoor
![]()
Jup, maar ik kon het niet echt waarderen. Die muziek was niets voor mij en, zoals je op die foto ziet, bestond het publiek voor 85% uit tokkies
De meeting verliep zo:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef krioro het volgende:
I.v.m afzettingen fietste ik om door achteraf straatjes waar ik verder nooit kom, zag ik ineens een oude vriend lopen die ik al jaren niet gezien had.![]()
![]()
Ja ik heb ook een oude vriendin gezien, altijd tof zoietsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef krioro het volgende:
I.v.m afzettingen fietste ik om door achteraf straatjes waar ik verder nooit kom, zag ik ineens een oude vriend lopen die ik al jaren niet gezien had.
Wat was er met dat plan van Waalhalla (?) gebeurd dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Oh wauwKlinkt goed. Elk jaar is het een drama in Arnhem. Korenmarkt is ook gewoon niet meer leuk daardoor
![]()
Jup, maar ik kon het niet echt waarderen. Die muziek was niets voor mij en, zoals je op die foto ziet, bestond het publiek voor 85% uit tokkies![]()
KRIO, hoe maak ik een redelijke kerrie?Ik had een rotivel in de diepvries gevonden, heb net o.a. kouseband en kipfilet (jaja, makkelijk) gekocht, hoe fix ik nou zo'n dik sausje zeg maar voor die aardappelen enz?
![]()
![]()
dWc moet een tijdje overleven zonder zijn moederWordt niets zie ik al.
Veel vrienden hadden kaartjes gekocht voor BTB, dus probeerden ze mij over te halen om ook mee te gaan. Met een groep koninginnedag vieren leek me ook wat toffer, dus ik heb toegegevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat was er met dat plan van Waalhalla (?) gebeurd dan?Zonde wel want Waalhalla was heeeel dope hoorde ik.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De meeting verliep zo:
[ afbeelding ]Gewoon een ui fruiten, kip bakken, knoflook, zout en peper erbij, massala erbij, water, aardappelen, klaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KRIO, hoe maak ik een redelijke kerrie?Ik had een rotivel in de diepvries gevonden, heb net o.a. kouseband en kipfilet (jaja, makkelijk) gekocht, hoe fix ik nou zo'n dik sausje zeg maar voor die aardappelen enz?
Maar misschien doet JB het anders, ik zou haar eerder volgen m.b.t. koken eigenlijk.
My thoughts exactly, nigga got attitudequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef JackieBrown het volgende:
Ik kan het je ook wel uitleggen dwc maar je vraagt zo nadrukkelijk om krio dus laat maar hehh
[ afbeelding ]![]()
Alsof jij kan kokenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
My thoughts exactly, nigga got attitude
Deathlift or Die.![]()
Ik kan prima koken hoor, al zeg ik (en de mensen die proevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:18 schreef Juminelle het volgende:
dWc moet een tijdje overleven zonder zijn moederWordt niets zie ik al.
) het zelf, maar zoiets als een kerrieprutje..
.
Die gif ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:19 schreef JackieBrown het volgende:
Ik kan het je ook wel uitleggen dwc maar je vraagt zo nadrukkelijk om krio dus laat maar hehh
[ afbeelding ]. Ik wist niet dat je aanwezig was mami
.
Ik hou van je manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef krioro het volgende:
Gewoon een ui fruiten, kip bakken, knoflook, zout en peper erbij, massala erbij, water, aardappelen, klaar.
Maar misschien doet JB het anders, ik zou haar eerder volgen m.b.t. koken eigenlijk. [ afbeelding ]! In die richting zou ik het al gaan zoeken als ik zelf ging experimenteren
.
![]()
Op een gegeven moment dacht ik aan je en toen ging ik rondkijken naar jongens met dikke konten, true story.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tazzz die knipoogje maakte je gister ook natWel echt maar een half cappuccinokopje water he anders word het dunne meukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik hou van je man [ afbeelding ][ afbeelding ]! In die richting zou ik het al gaan zoeken als ik zelf ging experimenteren.
![]()
![]()
Ik heb coke in mn neus gepropt met een stel Nederlanders en hun Italiaanse dames maar merkte er geen kanker van door de MDMA.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Heeft niemand nou écht iets leuks meegemaakt waarvan je denkt: Wauw dit MOET ik met Fernandes delen? Hete stories enzo.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik werd juist kanker opgefokt en agressief van coke gisterquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik heb coke in mn neus gepropt met een stel Nederlanders en hun Italiaanse dames maar merkte er geen kanker van door de MDMA.I don't like
![]()
Ik voelde me ook best wel een vasje toen ik het nam. Normaliter had ik het ook niet aangenomen.
"He Vas, ga je aan de sos met Koninginnedag?" "Nee, ik doe niet aan sos".quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik werd juist kanker opgefokt en agressief van coke gisterI don't like
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
Wel echt maar een half cappuccinokopje water he anders word het dunne meuk
Ben nu alles snijden en klaarleggen enz, zo even een jonko fixen en dan kan het koken beginnen.
![]()
Is love messages elke loverboys aflevering?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Jup. Heb je iets moeten zeggen danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef Chocolatebear het volgende:
Is love messages elke loverboys aflevering??
Jij dacht aan mij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op een gegeven moment dacht ik aan je en toen ging ik rondkijken naar jongens met dikke konten, true story
Deathlift or Die.![]()
Ik weet hetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
"He Vas, ga je aan de sos met Koninginnedag?" "Nee, ik doe niet aan sos".Was ook pas op het eind toen ik gestopt was met die andere meuk, en lachgas dat was echt tof
en waarom nu wel?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik voelde me ook best wel een vasje toen ik het nam. Normaliter had ik het ook niet aangenomen.![]()
![]()
Lachgasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet hetWas ook pas op het eind toen ik gestopt was met die andere meuk, en lachgas dat was echt tof
Deed ik altijd op de middelbare school met reisjes.
Lachgas.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
LachgasDeed ik altijd op de middelbare school met reisjes.
dat vond ik zo raar haha
Deathlift or Die.![]()
Die roes is echt te vaag voor woorden manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:39 schreef Juminelle het volgende:
[..]
LachgasDeed ik altijd op de middelbare school met reisjes.
Ik zat nog zo in die roes en toen werd ik opeens vanuit het niets op m'n bek gepakt door een chick, toen het weg was zat ik daar echt zo van: What the fuck is er net gebeurd?
Helemaal flabbergasted
![]()
Inb4 Vasje die random drugs aanneemt en de volgende ochtend in een sloot wakker wordt met een pijnlijke anus.
In het gunstigste geval.full stops and exclamation marks![]()
Nee echt koken, duurt langer dan sperziebonen zelfs.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet je die kouseband nog even koken blancheren van tevoren? Netals brocolli enz.
![]()
Wat voor kouseband, verse of diepvries? Verse kun je blancheren, diepvries hoeft niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet je die kouseband nog even koken blancheren van tevoren? Netals brocolli enz.
Lolnee, bakra pls.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee echt koken, duurt langer dan sperziebonen zelfs.full stops and exclamation marks![]()
omdat MDMA.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet hetWas ook pas op het eind toen ik gestopt was met die andere meuk, en lachgas dat was echt tof
[..]
en waarom nu wel?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Nee echt, anders is het nog keihardquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat voor kouseband, verse of diepvries? Verse kun je blancheren, diepvries hoeft niet.
[..]
Lolnee, bakra pls.Dat verklaart een hoop.quote:![]()
Ja.quote:ik was echter best wel tipsy en zei iets fucking random
Gewoon vers, wist nieteens dat je ook diepvries hadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Wat voor kouseband, verse of diepvries? Verse kun je blancheren, diepvries hoeft niet..
ALRIGHT FALL BACK HOMIEZ, I GOT THIS!![]()
Komt pas over een tijdje op tv hoor. Nu worden afleveringen uitgezonden die zijn opgenomen in februari.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja.ik was echter best wel tipsy en zei iets fucking random
Blancheren. Groente koken doen we gewoon niet, verdomme.quote:Vergeet ons niet als je straks een celebrity bent, Choco.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja.ik was echter best wel tipsy en zei iets fucking random
Het is friet gvdquote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
meer danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef tliciouz het volgende:
My god, sta al meer als een uur op de bus te wachtenpatatquote:![]()
Afspraken maken met bussen, niet te doenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef tliciouz het volgende:
My god, sta al meer als een uur op de bus te wachten.
![]()
ennequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef tliciouz het volgende:
My god, sta al meer als een uur op de bus te wachten
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef tliciouz het volgende:
My god, sta al meer als een uur op de bus te wachten![]()
waar moet je dan heen, dat de bus niet elk half uur komt dan
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Openbaar vervoer sowiesoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef tliciouz het volgende:
My god, sta al meer als een uur op de bus te wachten![]()
Hele omwegen gemaakt vandaag om ergens te komenWanneer komt jouw bus dan?
![]()
quote:![]()
Squirten en dan grondig inwendig onderzoeken waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
De dierlijke gaatjes![]()
. Can't hate op het gebrek aan blad voor de mond though
.
Deathlift or Die.![]()
Zit die weer steeds vol? Ik moet ook altijd ziek lang op mijn bus wachten, want hij rijdt gewoon telkens voorbij omdat er niemand meer in die bus pastquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef tliciouz het volgende:
My god, sta al meer als een uur op de bus te wachtenLekker aandachtshoeruhhquote:There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hij weet niet. Als jij een Pokémon was, was je Blastoisequote:.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook met 2 kanonnen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij weet niet. Als jij een Pokémon was, was je Blastoise.
Ik heb nooit Pokémon gekeken, leg me dit even uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij weet niet. Als jij een Pokémon was, was je Blastoise.
![]()
gvd meid, heb je geen jeugd gehadquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit Pokémon gekeken, leg me dit even uit.
Dank voor je DM, nu is alles duidelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Neh ik heb nooit van die tekenfilms/series gevolgdZelfs geen Sesamstraat
Deathlift or Die.![]()
wat deed je danquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
[..]
Neh ik heb nooit van die tekenfilms/series gevolgdZelfs geen Sesamstraat
Hij komt normaal ook om elk half uur, nu 2x niet. Denk wat gebeurd ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:59 schreef ThaTim het volgende:
waar moet je dan heen, dat de bus niet elk half uur komt danAll good things are wild and free.![]()
OEIquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat Vaseline een prostituee als kind was.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Ga weg?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit Pokémon gekeken, leg me dit even uit.
All good things are wild and free.![]()
Ik keek al Amerikaanse seriesquote:Maar ja, was gewoon omdat ik die tekenfilms toch niet volg zonder ondertiteling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: