Hoe kom je aan deze wijsheden?quote:Op zondag 29 april 2012 23:08 schreef Garincha12 het volgende:
Ik weet ook dat het limiet maximaal dat je verliefd bent 1.5 jaar duurt en dan alles anders gaat zien. Na 4,5 jaar is de relatie voorbij en word weer naar een andere partner gezocht.
Dude its not rocket sciencequote:
Kennelijk vond men het dan toch bij die partner.quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Dude its not rocket science. Mensen maken een bepaald stofje aan dat geluk brengt en dat je goed voelt bij de andere. Wanneer dit stofje uitwerkt stap je van die wolk af en ziet andere dingen van de partner, wanneer je partner niet meer voldoet aan wat jij zocht, zoekt men weer verder een nieuwe partner zodat iets voelen wat ze bij de oude partner uitendelijk niet vonden!
Trust me het duurt nooit zo lang, maar mensen die 50 of 60 jaar bij elkaar blijven dat is een raadsel opzich.
Achja life goes on right? Ik hoop alleen ooit mijn soulmate te vinden al weet ik niet of ik haar ooit zal vinden.quote:Op zondag 29 april 2012 23:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
Heeft ze het uitgemaakt? Vervelend TS.
quote:Op zondag 29 april 2012 23:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
Heeft ze het uitgemaakt? Vervelend TS.
quote:
Hmm goed punt daar had ik nog niet bij stil gestaan. Misschien vind ik mijn soulmate dan toch wel zonder dat ik verliefd op haar wordquote:Op zondag 29 april 2012 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
Als je alleen maar verliefd bent kun je net zo goed geen relatie beginnen toch.
Het pak melk is op? Whut?quote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Hmm goed punt daar had ik nog niet bij stil gestaan. Misschien vind ik mijn soulmate dan toch wel zonder dat ik verliefd op haar word.
@Lienekien een liefdesdozijn moet je vergelijk met een pak melk. Alleen bij mij is het melk op.
Mijn zeldzame brandstof (wat ik vergelijkte met melk) van dat gevoel wat we verliefde noemen voor een eventuele partner is weg.quote:
Dat is een goeie vraag, ik denk het dat komt omdat ik genoeg meisjes leer kennen waarbij die wel leuk en aardig overkomen en kan er wel soms eentje aankruisen als eventuele partner maar ik zie dan liever dan als een gewone vriendin en niets bijzonders tja ik voel het dan jammer genoeg niet, oh god ik praat over gevoel, haha.quote:
Ahum ben geen 16 meer hoorquote:Op maandag 30 april 2012 00:16 schreef Rebubbled het volgende:
Je bedoelt dat je net door de pubertijd bent en je eindelijk niet meer constant verliefd wordt op de juf, je buurmeisje, je oppas, de buurvrouw, dat meisje, die jongen, de vriendin van, je nichtje etc.? Dat hoort erbij. Dat heet volwassen worden. Gefeliciteerd.
Oh, Hoe sluit ik het dan?quote:Zo werkt dat niet op FOK!
quote:
SPOILER: Back-upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 29 april 2012 23:15 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Dude its not rocket science. Mensen maken een bepaald stofje aan dat geluk brengt en dat je goed voelt bij de andere. Wanneer dit stofje uitwerkt stap je van die wolk af en ziet andere dingen van de partner, wanneer je partner niet meer voldoet aan wat jij zocht, zoekt men weer verder een nieuwe partner zodat iets voelen wat ze bij de oude partner uitendelijk niet vonden!
Trust me het duurt nooit zo lang, maar mensen die 50 of 60 jaar bij elkaar blijven dat is een raadsel opzich.quote:Op zondag 29 april 2012 23:22 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Achja life goes on right? Ik hoop alleen ooit mijn soulmate te vinden al weet ik niet of ik haar ooit zal vinden.quote:Op zondag 29 april 2012 23:34 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Hmm goed punt daar had ik nog niet bij stil gestaan. Misschien vind ik mijn soulmate dan toch wel zonder dat ik verliefd op haar word.
@Lienekien een liefdesdozijn moet je vergelijk met een pak melk. Alleen bij mij is het melk op.quote:Op zondag 29 april 2012 23:41 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Mijn zeldzame brandstof (wat ik vergelijkte met melk) van dat gevoel wat we verliefde noemen voor een eventuele partner is weg.quote:Op zondag 29 april 2012 23:50 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag, ik denk het dat komt omdat ik genoeg meisjes leer kennen waarbij die wel leuk en aardig overkomen en kan er wel soms eentje aankruisen als eventuele partner maar ik zie dan liever dan als een gewone vriendin en niets bijzonders tja ik voel het dan jammer genoeg niet, oh god ik praat over gevoel, haha.
Kan ook zijn dat ik mezelf blokkeer ervoor, maar daar moet ik zelf nog achter zien te komen.quote:Op maandag 30 april 2012 00:17 schreef Garincha12 het volgende:
topic kan gesloten worden! Heb een prima antwoord gekregen.
quote:Op maandag 30 april 2012 00:21 schreef Garincha12 het volgende:
[..]
Ahum ben geen 16 meer hoor,Haha nee echt niet. Zeg eens meisje over een paar jaar ben je 30 heb je een partner waar je misschien wel niets voor voelt? Okee eenzaam nee maar dat voelt toch niet goed?
[..]
Oh, Hoe sluit ik het dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |