SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seizoen 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Website:
http://programma.bnn.nl/15/van-god-los/home
Uitzending:
Van God Los zie je iedere zondag 20:20 uur bij BNN op 3!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Misschien doen domme pubers dat welquote:Op zondag 29 april 2012 20:45 schreef Bombshell het volgende:
Willekeurige mensen aanspreken voor een kamer?
Jawel die heb je er tussen zittenquote:
ja of ze verzon het, weet je nooit bij haarquote:Op zondag 29 april 2012 20:57 schreef zibster het volgende:
O nihiceeee. Robin. Maar zij is misbruikt door haar vade?
Je zou bijna bang worden voor alle jonge vrouwen.quote:Op zondag 29 april 2012 21:08 schreef Injetta het volgende:
Die arme homo's. Die deden gewoon aardig.
Dit gaat mijn voorstellingsvermogen te boven hoor. Ik kan bijna niet geloven dat er zulke idioten bestaan...
Hoeft niet, je merkt toch wel als iemand zo gestoord doet?quote:Op zondag 29 april 2012 21:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je zou bijna bang worden voor alle jonge vrouwen.
Het is zo lastig te onderscheiden wat echt is en wat niet.quote:Op zondag 29 april 2012 21:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
Hoeft niet, je merkt toch wel als iemand zo gestoord doet?
wtf maar hij kan zn baard erover laten groeien...quote:Op zondag 29 april 2012 21:12 schreef golfer het volgende:
Niggah! Kempi.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een meisje die zo raar is merk je sowieso wel. Ik vind het wel erg dat iemand zooooo erg kan liegen joh, dan ben je echt niet goed in je hoofd.quote:Op zondag 29 april 2012 21:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is zo lastig te onderscheiden wat echt is en wat niet.
Wtf, 9 verschillende verklaringen.....
Niet dom, gewoon enorm gestoord..quote:Op zondag 29 april 2012 21:14 schreef Bombshell het volgende:
Wat een enorm triest verhaal
Dat meisje is zo ontiegelijk dom.
Hahaha neequote:Op zondag 29 april 2012 21:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Geraldine Kemper, van Spuiten en Slikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |