quote:
Daar ga ik in mee. Hij lijkt ontzettend op ons kloterige kutbuurjongetje dat ook 'Charlie' heetquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar ga ik in mee. Hij lijkt ontzettend op ons kloterige kutbuurjongetje dat ook 'Charlie' heet
Ken ik hem/haar dan? Zijn/haar profiel zegt "vrouw".......quote:
Het gaat om de foto die ik heb gepost.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Ken ik hem/haar dan? Zijn/haar profiel zegt "vrouw".......
? sorry als ik iets verkeerd doe....weet het even niet hoor, maar ben al wegquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Het gaat om de foto die ik heb gepost.
Nog geen juiste beginletter.
quote:Op maandag 30 april 2012 18:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Yeah baby.![]()
[ afbeelding ]
Hoe heet deze jongen?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef Erkannn het volgende:
[..]
? sorry als ik iets verkeerd doe....weet het even niet hoor, maar ben al weg
Bijna!quote:
Correct.quote:
Eigen schuldquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
Shit! Nu moet ik ineens wat gaan doen
Ik zoek altijd plaatjes op flickr.com (die naam blijft fantastischquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Even offtopic, Maar waar vinden jullie die plaatjes dan? als google ze niet mag kennen?
Ik denk dat deze dame marielle heet
Oh oke, dank jequote:Op woensdag 2 mei 2012 16:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Lisanne.
[..]
Ik zoek altijd plaatjes op flickr.com (die naam blijft fantastisch), maak een screenshot en upload ze op tinypic.
En de plaatjes zoeken via google is tegen de regels.
ooowww..ik ben best dom zo te zienquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef Erkannn het volgende:
[..]
? sorry als ik iets verkeerd doe....weet het even niet hoor, maar ben al weg
*grin*, daar wilde ik eerst een plaatje van zoeken, maar kon geen enkele vinden die niet meteen door google werd herkend.quote:
Als het lang duurt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
Wordt er eigenlijk ook 'gewaarschuwd' als de tweede letter ook is geraden en zulks?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
ik denk het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb even een dm gestuurd.quote:laatste bezoek: 1 uur, 2 minuten geleden.
Goed, Sorry heb het erg druk gehad sinds gisteren! Excuusquote:
quote:
quote:
we hebben alle beginletters al gehad...quote:
Niet op mij wachten hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
we hebben alle beginletters al gehad...
maar we wachten nu op TS, welke goed is, en dan gaan we verder raden naar de tweede letter...
Goede tweede letter.quote:
Correct (eigenlijk Arjan).quote:
poe, lang leve mij...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Correct (eigenlijk Arjan).![]()
Huidige stand
34
Nora..
knip
maily
markquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:55 schreef maily het volgende:
als dit maar goed gaat... wish me luck...
[ afbeelding ]
Wat is die dan? O?quote:
Hehe, ik heb evt. De 3de letterquote:
nee...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:58 schreef plopkweker het volgende:
gaat lekker vanavond, 1ste en 3de letter geraden
Is de 4de letter ook hetzelfde?
Die spiegel reflecteert tochquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:10 schreef Diemux het volgende:
[..]
Het gaat om de foto hè, geen zelfreflectie.
Ga toch fietsen man, topicverziekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |