Heb je je anders voorgedaan dan normaal?quote:Op zondag 29 april 2012 17:10 schreef bertje1 het volgende:
Dag mensen,
graag even jullie analyse, het gaat mij daarbij met name om het contact zoeken buiten de dates om!
Kort gemaild met een meisje(19 jaar, ik 23 jaar) en wat gechat. Ik merkte dat ze me best wel leuk vond. Ik had geen bijzondere interesse in haar.
Na een tijdje voorgesteld om wat te drinken in de stad(je weet immers nooit? En ze studeert in dezelfde stad). Dat vond ze een leuk idee.
Dit afspraakje verliep goed. Het was op een vrijdag. Gekletst en ik heb het vroegtijdig afgesloten. Aan het begin 3 maal gezoend, en ook aan het eind. Voor derest veel gelachen en goed oogcontact. Ik merkte dat ze me leuk vond
Kortom, date 1 was prima.
Maandag daarna(3 dagen na de date dus) haar gesmst hoe het met dr ging, en gezegd dat ik haar die avond zou bellen.Heb haar gebeld en een tweede date geregeld voor 2 dagen later.
DIe woensdag hebben we in de stad een cadeautje gezocht die ik aan een vriend wil geven die gaat trouwen.
Daarnaast wat gedronken, en zij zocht daarna nog een kaart voor een vriendin.
Vervolgens haar achterop mijn fiets weggebracht. Ze stelde voor om te gaan zitten, ik ging naast haar zinnen.
We hebben gezellig gekletst. Na een tijdje(15 min?) besloot ze om naar school te gaan.
Ik vond het prima. We namen wederom afscheid met 3 kussen.
Tijdens de date hadden we al wat meer fysieke contact.
Van te voren wilde ik bewust niet gaan zoenen(in mijn ogen zou dat te snel zijn).
Na date 2 heb ik 2 dagen later haar gesmst dat ik haar die avond zou bellen.
Ze smste toen dat ze me wel leuk vond, maar niet meer dan dat en de klik miste.
Jammer. Ik vraag me af wat ik anders had kunnen doen?
Lag het aan de snelheid waarmee ik contact zocht? Of had ik door moeten pakken tijdens de 2e date?
Want ze wilde die 2e date wel graag.
Kortom: liet ik te veel zien buiten de dates om, en te weinig tijdens de dates zelf?
Ze mist de klik... AKA keiharde seks.quote:Op zondag 29 april 2012 17:30 schreef bertje1 het volgende:
@ Angel -joy,
Waarom dan? Ik heb 2 keer dates voorgesteld. En wilde dit voor de 3e keer doen!?
Ja dat zegt niks, ik zal iig denken dat een jongen mij niet leuk vindt na 2e dates nog niet gezoend te hebben maar als een saaierd 3x op de wang te zoenenquote:Op zondag 29 april 2012 17:30 schreef bertje1 het volgende:
@ Angel -joy,
Waarom dan? Ik heb 2 keer dates voorgesteld. En wilde dit voor de 3e keer doen!?
Whatever, ik denk dat ze het niet fijn gaat vinden omdat ze je gewoon toch niet bij der vindt passen.quote:Op zondag 29 april 2012 17:45 schreef bertje1 het volgende:
Een ideetje:
Ik weet waar ze werkt.
Wat ik kan doen, is daar een keertje langsgaan,
haar spreken,
en als ik merk dat ze aangenaam verrast is,
haar dan zoenen?
Dan weet ik waar ik aan toe ben?!
Dat lijkt me wel de makkelijkste manier om haar te laten volharden in haar gevoel dat de klik er niet is.quote:Op zondag 29 april 2012 17:50 schreef bertje1 het volgende:
Tsja niet op haar werk zeg je, maar ik heb geen idee waar dat anders moet, ik kom dr nergens 'toevallig' tegen namelijk. En ik weet waar ze werkt.
Ze werkt als bijbaan op een zorgboerderij, ik kan toch vragen of ze even wil komen(naar buiten) en dan met dr praten en evt. zoenen;-)
Dan zou ik idd haar wel schaken op haar werk, is haar standpunt meteen duidelijk denk ikquote:Op zondag 29 april 2012 17:52 schreef bertje1 het volgende:
Hoe moet ik dan zorgen dat ik haar nog een keer zie? Ze gaf zelf aan dat ze het niet zag zitten om af te spreken.Dus weet niet of ik haar op die manier nog kan zien?
Je er bij neerleggen zou je dan zeggen als reactie. Maar ik wil toch wel voor haar gaan!
Dus linksom of rechtsom wil ik haar een keer spreken/ proberen te zoenen.
Oh nee, niet doen!quote:Op zondag 29 april 2012 17:45 schreef bertje1 het volgende:
Een ideetje:
Ik weet waar ze werkt.
Wat ik kan doen, is daar een keertje langsgaan,
haar spreken,
en als ik merk dat ze aangenaam verrast is,
haar dan zoenen?
Dan weet ik waar ik aan toe ben?!
Ik heb namelijk toch wel het idee dat ze me ergens leuk vind, of in ieder geval vond.
Alleen dat ik het idd misschien onvoldoende liet blijken tijdens de 2e date!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |