abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 april 2012 @ 17:10:14 #1
368241 bertje1
Wie goed doet, goed ontmoet
pi_110935607
Dag mensen,
graag even jullie analyse, het gaat mij daarbij met name om het contact zoeken buiten de dates om!

Kort gemaild met een meisje(19 jaar, ik 23 jaar) en wat gechat. Ik merkte dat ze me best wel leuk vond. Ik had geen bijzondere interesse in haar.
Na een tijdje voorgesteld om wat te drinken in de stad(je weet immers nooit? En ze studeert in dezelfde stad). Dat vond ze een leuk idee.
Dit afspraakje verliep goed. Het was op een vrijdag. Gekletst en ik heb het vroegtijdig afgesloten. Aan het begin 3 maal gezoend, en ook aan het eind. Voor derest veel gelachen en goed oogcontact. Ik merkte dat ze me leuk vond

Kortom, date 1 was prima.

Maandag daarna(3 dagen na de date dus) haar gesmst hoe het met dr ging, en gezegd dat ik haar die avond zou bellen.Heb haar gebeld en een tweede date geregeld voor 2 dagen later.

DIe woensdag hebben we in de stad een cadeautje gezocht die ik aan een vriend wil geven die gaat trouwen.
Daarnaast wat gedronken, en zij zocht daarna nog een kaart voor een vriendin.
Vervolgens haar achterop mijn fiets weggebracht. Ze stelde voor om te gaan zitten, ik ging naast haar zinnen.
We hebben gezellig gekletst. Na een tijdje(15 min?) besloot ze om naar school te gaan.
Ik vond het prima. We namen wederom afscheid met 3 kussen.
Tijdens de date hadden we al wat meer fysieke contact.

Van te voren wilde ik bewust niet gaan zoenen(in mijn ogen zou dat te snel zijn).

Na date 2 heb ik 2 dagen later haar gesmst dat ik haar die avond zou bellen.
Ze smste toen dat ze me wel leuk vond, maar niet meer dan dat en de klik miste.

Jammer. Ik vraag me af wat ik anders had kunnen doen?
Lag het aan de snelheid waarmee ik contact zocht? Of had ik door moeten pakken tijdens de 2e date?
Want ze wilde die 2e date wel graag.

Kortom: liet ik te veel zien buiten de dates om, en te weinig tijdens de dates zelf?
pi_110935781
of vond ze je gewoon niet zo leuk?

ik noem maar iets heel geks
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
  zondag 29 april 2012 @ 17:15:51 #3
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110935791
Waarschijnlijk was het te gezellig. :)
Heb je ook geprobeerd haar te verleiden o.i.d?
Je moeder is een hamster
pi_110935809
Je deed niets mis. Je hoeft je niet aan te passen aan haar, want dan kan je er bij voorbaat al vanuit gaan dat het later op de klippen loopt. Ze was gewoon eerlijk, volgens mij. Niets mis mee, maar wel lullig voor je.
pi_110935818
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:10 schreef bertje1 het volgende:
Dag mensen,
graag even jullie analyse, het gaat mij daarbij met name om het contact zoeken buiten de dates om!

Kort gemaild met een meisje(19 jaar, ik 23 jaar) en wat gechat. Ik merkte dat ze me best wel leuk vond. Ik had geen bijzondere interesse in haar.
Na een tijdje voorgesteld om wat te drinken in de stad(je weet immers nooit? En ze studeert in dezelfde stad). Dat vond ze een leuk idee.
Dit afspraakje verliep goed. Het was op een vrijdag. Gekletst en ik heb het vroegtijdig afgesloten. Aan het begin 3 maal gezoend, en ook aan het eind. Voor derest veel gelachen en goed oogcontact. Ik merkte dat ze me leuk vond

Kortom, date 1 was prima.

Maandag daarna(3 dagen na de date dus) haar gesmst hoe het met dr ging, en gezegd dat ik haar die avond zou bellen.Heb haar gebeld en een tweede date geregeld voor 2 dagen later.

DIe woensdag hebben we in de stad een cadeautje gezocht die ik aan een vriend wil geven die gaat trouwen.
Daarnaast wat gedronken, en zij zocht daarna nog een kaart voor een vriendin.
Vervolgens haar achterop mijn fiets weggebracht. Ze stelde voor om te gaan zitten, ik ging naast haar zinnen.
We hebben gezellig gekletst. Na een tijdje(15 min?) besloot ze om naar school te gaan.
Ik vond het prima. We namen wederom afscheid met 3 kussen.
Tijdens de date hadden we al wat meer fysieke contact.

Van te voren wilde ik bewust niet gaan zoenen(in mijn ogen zou dat te snel zijn).

Na date 2 heb ik 2 dagen later haar gesmst dat ik haar die avond zou bellen.
Ze smste toen dat ze me wel leuk vond, maar niet meer dan dat en de klik miste.

Jammer. Ik vraag me af wat ik anders had kunnen doen?
Lag het aan de snelheid waarmee ik contact zocht? Of had ik door moeten pakken tijdens de 2e date?
Want ze wilde die 2e date wel graag.

Kortom: liet ik te veel zien buiten de dates om, en te weinig tijdens de dates zelf?
Heb je je anders voorgedaan dan normaal?
daarnaast, Heb je je eigen vuile was tot in detail besproken?
En anders, misschien miste ze wel gewoon de klik }:|
Liefde en infectie
  zondag 29 april 2012 @ 17:24:57 #6
368241 bertje1
pi_110936051
Ik heb geen vuile was opgehangen nee,

Ik vraag me alleen af: ging ik te snel(2 dates binnen een week), of juist te langzaam(niet gezoend tijdens de dates)?
Ik snap daar geen reet van. Want ze vond me wel gewoon leuk volgens mij.
Of ik schat mezelf te hoog in natuurlijk haha.
pi_110936073
Volgens mij denkt ze nu dat je haar niet leuk vindt omdat je na de 2e date haar niet eens hebt gezoend, kortom: friendzone nu.
  zondag 29 april 2012 @ 17:30:33 #8
368241 bertje1
pi_110936199
@ Angel -joy,

Waarom dan? Ik heb 2 keer dates voorgesteld. En wilde dit voor de 3e keer doen!?
pi_110936341
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:30 schreef bertje1 het volgende:
@ Angel -joy,

Waarom dan? Ik heb 2 keer dates voorgesteld. En wilde dit voor de 3e keer doen!?
Ze mist de klik... AKA keiharde seks.
Rustig aan.
pi_110936409
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:30 schreef bertje1 het volgende:
@ Angel -joy,

Ja dat zegt niks, ik zal iig denken dat een jongen mij niet leuk vindt na 2e dates nog niet gezoend te hebben maar als een saaierd 3x op de wang te zoenen :')
En nu kan je het niet weten, want er komt geen 3e date omdat friendzone, tenzij je haar verrast en gewoon haar zoent, dan verandert ze wel weer van gedachten.
  zondag 29 april 2012 @ 17:38:39 #11
3542 Gia
User under construction
pi_110936433
Waarom denk je dat je iets verkeerd deed? 't Is gewoon mogelijk dat je alles goed deed, maar zij, bij nader inzien, niets ziet in een relatie met jou. Ik zou ook vooral niet aan gaan dringen, maar, wat Agel-Joy ook zegt, het vriendschappelijk houden.

Jij denkt dat ze je heel leuk vond, maar misschien was ze gewoon aardig en wilde ze eerst de kat uit de boom kijken en bleek je toch niet te zijn wat zij zoekt.
Of ze is niet uit op een relatie, kan ook.

Hoeft echt niet aan jou te liggen.
pi_110936623
Misschien kwam je in het echt anders over dan tijdens het chatten, wat opzich niet gek is, want dat is bij veel mensen het geval.

Op internet was het gezellig, in het echt voelde ze die connectie minder. Dan heb je echt niks verkeerd gedaan, misschien was je in het echt gewoon anders dan ze had verwacht, maar is er verder niks met je aan de hand.

Tijdens het chatten voel je die chemie namelijk niet en heb je ook geen enkele non-verbale communicatie. Dit zijn wel dingen die een rol spelen in het iemand leuk vinden.
  zondag 29 april 2012 @ 17:45:21 #13
368241 bertje1
pi_110936656
Een ideetje:
Ik weet waar ze werkt.
Wat ik kan doen, is daar een keertje langsgaan,
haar spreken,
en als ik merk dat ze aangenaam verrast is,
haar dan zoenen?

Dan weet ik waar ik aan toe ben?!
Ik heb namelijk toch wel het idee dat ze me ergens leuk vind, of in ieder geval vond.
Alleen dat ik het idd misschien onvoldoende liet blijken tijdens de 2e date!
pi_110936692
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:45 schreef bertje1 het volgende:
Een ideetje:
Ik weet waar ze werkt.
haar spreken,
haar dan zoenen?

Whatever, ik denk dat ze het niet fijn gaat vinden omdat ze je gewoon toch niet bij der vindt passen.
Rustig aan.
pi_110936725
Ja, maar niet op haar werk sukkel :')
Ik zal het wel nog een keer proberen als je haar leuk vindt, als ze terug zoent, dan weet je hoe het zit, zo niet, heb je pech, weer wat geleerd voor volgende keertje.
pi_110936807
Langsgaan op werk is geen goed idee. Mocht ze je wel leuk vinden, raakt ze waarschijnlijk geirriteerd omdat ze aan het werk is en dan geen zin/tijd heeft voor andere dingen.

Wanneer ze je niet leuk vind, is het natuurlijk nog erger, dat kom je ook te weten door nog een date af te spreken en dan haar reactie te zien.
  zondag 29 april 2012 @ 17:50:13 #17
368241 bertje1
pi_110936840
Tsja niet op haar werk zeg je, maar ik heb geen idee waar dat anders moet, ik kom dr nergens 'toevallig' tegen namelijk. En ik weet waar ze werkt.

Ze werkt als bijbaan op een zorgboerderij, ik kan toch vragen of ze even wil komen(naar buiten) en dan met dr praten en evt. zoenen;-)
pi_110936882
Ja lekker tussen de kippen en geiten ;)
Haha, doe het na haar werktijd, haal haar op van haar bijbaan, ga naar jouw huis wat drinken, en dan haar proberen te zoenen.
pi_110936901
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:50 schreef bertje1 het volgende:
Tsja niet op haar werk zeg je, maar ik heb geen idee waar dat anders moet, ik kom dr nergens 'toevallig' tegen namelijk. En ik weet waar ze werkt.

Ze werkt als bijbaan op een zorgboerderij, ik kan toch vragen of ze even wil komen(naar buiten) en dan met dr praten en evt. zoenen;-)
Dat lijkt me wel de makkelijkste manier om haar te laten volharden in haar gevoel dat de klik er niet is. :+
Zoek dan uit waar ze woont of uitgaat en zoek haar daar dan op
Of idd wat Angel-joy zegt
Liefde en infectie
  zondag 29 april 2012 @ 17:52:09 #20
368241 bertje1
pi_110936909
Hoe moet ik dan zorgen dat ik haar nog een keer zie? Ze gaf zelf aan dat ze het niet zag zitten om af te spreken.Dus weet niet of ik haar op die manier nog kan zien?

Je er bij neerleggen zou je dan zeggen als reactie. Maar ik wil toch wel voor haar gaan!
Dus linksom of rechtsom wil ik haar een keer spreken/ proberen te zoenen.
pi_110936989
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:52 schreef bertje1 het volgende:
Hoe moet ik dan zorgen dat ik haar nog een keer zie? Ze gaf zelf aan dat ze het niet zag zitten om af te spreken.Dus weet niet of ik haar op die manier nog kan zien?

Je er bij neerleggen zou je dan zeggen als reactie. Maar ik wil toch wel voor haar gaan!
Dus linksom of rechtsom wil ik haar een keer spreken/ proberen te zoenen.
Dan zou ik idd haar wel schaken op haar werk, is haar standpunt meteen duidelijk denk ik :')
Liefde en infectie
  zondag 29 april 2012 @ 17:54:23 #22
3542 Gia
User under construction
pi_110936993
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 17:45 schreef bertje1 het volgende:
Een ideetje:
Ik weet waar ze werkt.
haar spreken,
haar dan zoenen?

Ik heb namelijk toch wel het idee dat ze me ergens leuk vind, of in ieder geval vond.
Alleen dat ik het idd misschien onvoldoende liet blijken tijdens de 2e date!
Oh nee, niet doen!

Als jij binnen komt, zal ze wellicht blij kijken, omdat ze onverwacht een bekende ziet. Jij denkt dan: he, ze vindt me leuk, want ze kijkt blij, en kust haar.....op haar werk!

Denk dat je het dan zeker kunt vergeten!

Ik kijk ook weleens blij als ik onverwacht een bekende zie, wil niet zeggen dat ik daar dan wat mee wil.
  zondag 29 april 2012 @ 17:54:34 #23
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_110936997
Ze ziet je niet zitten. Laat haar met rust.
The love you take is equal to the love you make.
pi_110937005
Respect voor je aanpak, jeetje!
Nee.
  zondag 29 april 2012 @ 17:56:24 #25
368241 bertje1
pi_110937053
Ja ik weet dat ik het verkloot heb tijdens de 2e date!
Ja ik weet dat ik haar toen had moeten zoenen!

Ik kom haar niet zomaar tegen, ik wil haar spreken!
Hoe kan ik er dan voor zorgen dat ik nog een kans maak?

TERING KUT dit;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')