Dan kun je dus met een gerust hart op de SP stemmen. De SP is namelijk sociaaldemocratisch.quote:
Rechts is de oplossing niet. SP al helemaal niet. Die geven geld uit dat er simpel weg niet is.quote:Op zondag 29 april 2012 14:28 schreef Dreassic het volgende:
En ja hoor, louter zielig rechts getroll weer, geeft het niveau aan die kant perfect aan.
Dat is alleen voor het deel wat nu in de 52% schaal valt. Je verdient goed als je daar in valt.quote:Op zondag 29 april 2012 13:54 schreef themole het volgende:
[..]
Sorry ik niet, als er van elke euro die ik verdien 65 tot 70 cent naar de overheid zou gaan ben ik hier weg.
Dat geldt alleen voor degenen en het deel van je inkomen dat in de 52% schaal valt, die schaal wordt verhoogd naar 65% of er komt een schaal van 65% boven een bepaald bedrag, zeg 90.000 Euro per jaar.quote:Op zondag 29 april 2012 14:00 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik ken genoeg mensen die 4 dagen werken omdat het netto weinig uitmaakt, dat gaat iedereen doen bij 75% belasting, vrije tijd is ook wat waard.....
Dat redt momenteel geen enkele partij.quote:Op zondag 29 april 2012 14:33 schreef beerten het volgende:
[..]
Rechts is de oplossing niet. SP al helemaal niet. Die geven geld uit dat er simpel weg niet is.
De eerste de beste linkse partij die zonder begrotingstekort de economie kan laten groeien ieder jaar krijgt mijn stem.
Klopt, er zijn in ieder geval partijen die proberen niet alles vooruit te schuiven.quote:Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef hendrik64 het volgende:
[..]
Dat redt momenteel geen enkele partij.
Vanuit de basis is het een communistische partij, al zullen ze het altijd blijven ontkennen.quote:Op zondag 29 april 2012 14:33 schreef hendrik64 het volgende:
[..]
Dan kun je dus met een gerust hart op de SP stemmen. De SP is namelijk sociaaldemocratisch.
Zelfs dat niet.quote:Op zondag 29 april 2012 14:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Dat is alleen voor het deel wat nu in de 52% schaal valt. Je verdient goed als je daar in valt.
[..]
Dat geldt alleen voor degenen en het deel van je inkomen dat in de 52% schaal valt, die schaal wordt verhoogd naar 65% of er komt een schaal van 65% boven een bepaald bedrag, zeg 90.000 Euro per jaar.
De SP heeft een begroting opgesteld, waarbij het begrotingstekort in 2015 ONDER de 3% zit. Doorgerekend door het CPB.quote:Op zondag 29 april 2012 14:37 schreef beerten het volgende:
[..]
Klopt, er zijn in ieder geval partijen die proberen niet alles vooruit te schuiven.
Links komt met een slap excuus als "investeren".
Ik heb nog NOOIT een linkse partij gehoord over renderen en terugverdienen.
Onze kinderen opzadelen met de puinhoop. Net als wij nu opgezadeld zitten met die laffe babyboomers die nooit voor zichzelf hebben gezorgd en ons op laten draaien voor hun levensonderhoud. Daar kots ik op, dat wil ik niet. Ouders zorgen voor hun kinderen. Kinderen niet voor hun ouders.
Veertig jaar geleden jaquote:Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Vanuit de basis is het een communistische partij, al zullen ze het altijd blijven ontkennen.
Ik noemde maar een getal.quote:Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef hendrik64 het volgende:
[..]
Zelfs dat niet.
De SP wil en nieuwe belastingschijf invoeren: boven ¤ 150.000. Over het inkomen boven die 1,5 ton 60% belasting n de rest blijft ongewijzigd. Het is trouwens ook niet zo, at je nu 52% belasting over je hele inkomen betaalt, als je in de hoogste belastingschijf zit. Pas vanaf het inkomen, dat hoger is dan ¤ 55.600 wordt 52% betaald. Daaronder gewoon 43%, net als ieder ander.
Als je "basis" bedoelt als "oorsprong" dan wel.quote:Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Vanuit de basis is het een communistische partij, al zullen ze het altijd blijven ontkennen.
Nu wel.quote:Op zondag 29 april 2012 14:29 schreef Gewas het volgende:
Hmmm ik klikte op 'open nieuw deel', maar zie dat hij niet gekoppeld is aan het vorige topic?
quote:Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef hendrik64 het volgende:
Daaronder gewoon 43%, net als ieder ander.
Bwaaaa, alleen ALLE RECENTE WINNAARS VAN DE NOBELPRIJS INZAKE ECONOMIE... maarja, wie zijn zij om te zeggen wat deugt en wat niet? Het is niet zo dat ZIJ iets weten van macro-economie.quote:Op zondag 29 april 2012 14:33 schreef beerten het volgende:
[..]
Rechts is de oplossing niet. SP al helemaal niet. Die geven geld uit dat er simpel weg niet is.
De eerste de beste linkse partij die zonder begrotingstekort de economie kan laten groeien ieder jaar krijgt mijn stem.
En stem je inhoudelijk? Of omdat meneer Roemer zo'n joviale gast is?
Volkert van der G. was toch een GroenLinks-stemmer?quote:Op zondag 29 april 2012 13:16 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Afgezien van wat aanslagen op boeren in de bioindustrie, Volkert van der G en de aanslagen op Janmaat valt dat gelukkig wel mee. We hebben dan ook geen extreemlinkse regering gehad.
Thanks!quote:
Dat de SP sociaaldemocratisch is, of in ieder geval leden heeft die dat zijn heb ik eerder gehoord. Heb je daar ook een bron voor?quote:Op zondag 29 april 2012 14:33 schreef hendrik64 het volgende:
[..]
Dan kun je dus met een gerust hart op de SP stemmen. De SP is namelijk sociaaldemocratisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |