Die collega van der is een stuk leuker.quote:Op zondag 29 april 2012 10:38 schreef Devil010 het volgende:
Jinek zou ik wel volkwarken met advocaat, ze blijft lekker.
Dus niet. Ze is gewoon lekker. Welke collega doel je op?quote:Op zondag 29 april 2012 10:59 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die collega van der is een stuk leuker.
Eva heeft zo'n alles zit scheef face, neus, mond, haar...dikke neus.
Inderdaad, net zo lekker.quote:Op zondag 29 april 2012 13:04 schreef feeling_sinister het volgende:
Ze ziet eruit als iemand van de KGB.
Merel Westrikquote:Op zondag 29 april 2012 12:32 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Dus niet. Ze is gewoon lekker. Welke collega doel je op?
[ afbeelding ]
Tuurlijk johquote:Op zondag 29 april 2012 13:11 schreef Devil010 het volgende:
[..]
Inderdaad, net zo lekker.
[ afbeelding ]
Pics van jouw mokkel, kijken of dat zo'n beauty is dan.quote:
quote:Op zondag 6 mei 2012 09:39 schreef borisz het volgende:
Nu met
Joop Braakhekke
Rentate Verbaan
Joost Eerdmans
Matt Herben
http://www.omroepwnl.nl/programmas/detail/eva-op-zondagquote:Bij Eva Jinek trappen Jan Mulder en Tom Egbers af voor het EK voetbal. Deze sportzomer doen de voetbalcommentatoren vanuit Krakau verslag van de prestaties van Oranje. Bij Eva Jinek komen ze vertellen over wat je niet op televisie ziet tijdens het EK. Wat is het geheim van de kleedkamer? Ook komt Tom Egbers praten over zijn nieuwe boek over de legendarische Rory Storm. Femke Halsema vertelt over sociale media en mensenrechten. Is het een zegen of een vloek? Internet zorgt niet alleen voor revoluties, het blijkt dat sociale media burgers ook kwetsbaar maakt voor meekijkende regimes en inlichtingendiensten. Komende week houdt Halsema haar oratie over dit onderwerp. Ontwerper Jan des Bouvrie viert zijn 70-jarige verjaardag op de paarse bank van Eva Jinek. Binnenkort krijgt de designer een expositie over zijn kunstverzameling en zijn roemrijke ontwerpen. In een reportage vertelt actrice Nelly Frijda over haar ochtendrituelen. Zondagmorgen 27 mei, om 09.30 uur op Ned. 1
http://www.televizier.nl/(...)lief-bram-moszkowiczquote:Eva Jinek verwelkomt manlief Bram Moszkowicz
Eva Jinek sluit het eerste seizoen van haar praatprogramma Eva Jinek Op Zondag af met demissionair premier Mark Rutte én haar vriend, topadvocaat Bram Moszkowicz.
Bram en Eva zitten niet samen in de studio, Moszkowicz verschijnt in een eerder opgenomen reportage over zijn ochtendrituelen. Eva vertelt tegen Het Parool dat ze haar vriend niet zelf heeft uitgenodigd. "Dat heeft de redactie gedaan, gewoon als geintje aan het eind van het seizoen, maar ik vond het wel geestig."
Mark Rutte
Eva heeft zondag slechts één gast: demissionair premier Mark Rutte neemt plaats op haar paarse bank om het hele uur te praten over de stand van zaken. Daarbij verklaart Eva altijd kritisch te zijn in wat ze vraagt. "Ik vraag me bij elke vraag af hoe ik het zou vinden als iemand dat aan mij zou vragen. Het mag wel kritisch zijn, maar er is een grens tussen wansmaak en fair play. Dus geen vragen waarom hij niet getrouwd is...Ik ben geen roddelrubriek."
Zomerstop
Eva Jinek Op Zondag last na de aflevering met Rutte en Moszkowicz een korte zomerstop in. Zondag 19 augustus, in het midden van de verkiezingsstrijd, keert Eva terug met het tweede seizoen van haar succesvolle zondagochtendshow.
"De publieke omroep heeft me gevraagd langer door te gaan en eerder te beginnen. Ik ben er ook heel blij mee. Maar ik verheug me op een rustige zomer. Het was een mooi, maar zwaar jaar." aldus Eva.
Uitzending
Eva Jinek op Zondag, zondag 10 juni om 09:30 op Nederland 1
quote:Jan Mulder bij Eva Jinek op zondag
AMSTERDAM -
Jan Mulder schuift zondagochtend aan bij Eva Jinek op zondag om te praten over stilte.
Mulder schreef voor de Maand van de Spiritualiteit 2013 het essay Doodstil over de wonderschone stilte die hij zich nog herinnert uit zijn jeugd.
Verder komt oud-Tweede Kamervoorzitter Gerdi Verbeet vertellen over haar leven na de politiek. Ze ging aan de slag bij Artis, dat dit jaar zijn 175-jarige jubileum viert. Ook is ze secretaris van de Bach-vereniging. Daarnaast heeft het voormalig PvdA-Kamerlid verschillende maatschappelijke functies.
Paul Schnabel, de directeur van het Sociaal en Cultureel Planbureau, schetst een beeld van de Nederlander in 2013. Hoe kijken de Hollanders naar de crisis? Hoe is de Nederlander veranderd in de loop der jaren?
Eva Jinek op zondag wordt uitgezonden om half tien s ochtends op Nederland 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |