Ja, ik kan me ook heel leuke jurkjes van jou herinneren. Gewoon ff wat inslaan en weer aan wennenquote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het stomme is dat ik juist een echt rokjes/jurkjes meisje ben, heb altijd maar 1 of 2 broeken gehad en verder heeel veel jurkjes. Dus ik moet het inderdaad weer vaker dragenMaar dan moet ik wel even wat nieuws aanschaffen
Wat Bershka betreft: er zit veel lelijks tussen maar ook wel een paar leuke dingenIn Utrecht heb je ook leuke jurkjes bij Lemon, maar weet niet of dat verder nog ergens zit?
Ik droeg vroeger nooit rokjes en jurkjes, is van de laatste jaren. Jurken zijn handig, want dan maak je maar 1 keus ipv top en broek. Alleen een panty aantrekken kost dan weer meer tijd. En vaak heb ik geen zin in hakken, dus dan pak ik toch wat makkelijk een broek.quote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef MaJo het volgende:
Het stomme is dat ik juist een echt rokjes/jurkjes meisje ben, heb altijd maar 1 of 2 broeken gehad en verder heeel veel jurkjes. Dus ik moet het inderdaad weer vaker dragenMaar dan moet ik wel even wat nieuws aanschaffen
Utrecht is de dichtstbijzijnde.quote:Wat Bershka betreft: er zit veel lelijks tussen maar ook wel een paar leuke dingenIn Utrecht heb je ook leuke jurkjes bij Lemon, maar weet niet of dat verder nog ergens zit?
Dat is dan zo ongeveer het enige voordeel van mobiel Fokken.quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef LadyBlack het volgende:
Da's een voordeel van mobiel fok!ken, dan ga ik niet ondertussen nog shoppen
Thanksquote:Op zondag 29 april 2012 00:29 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook heel leuke jurkjes van jou herinneren. Gewoon ff wat inslaan en weer aan wennen
Ik ben juist weer wat broeken aan het kopen, ik had er nog maar 1 en dan was een baggy boyfriendjeans
Sokken over panties doe ik ook vaak zatquote:Op zondag 29 april 2012 00:31 schreef wyccie het volgende:
In de winter heb ik ook wel eens sokken over mijn panty aan gedaan. Heel soms voel ik dan een naad van de panty, maar dat valt nog wel mee.
[..]
Ik droeg vroeger nooit rokjes en jurkjes, is van de laatste jaren. Jurken zijn handig, want dan maak je maar 1 keus ipv top en broek. Alleen een panty aantrekken kost dan weer meer tijd. En vaak heb ik geen zin in hakken, dus dan pak ik toch wat makkelijk een broek.
[..]
Utrecht is de dichtstbijzijnde.
Hè, uit met dat geshop. Ik word gek van mezelf.
Als ik dat als reden moet aangeven, dan had ik elke dag wel ergens anders kunnen slapen!quote:Op zondag 29 april 2012 00:28 schreef MaJo het volgende:
Ik wil zo eigenlijk slapen maar G. deed net grumpy tegen me en nu heb ik geen zin om naar boven te gaan (hij ligt dus al in bed)
Alsof ik slank benquote:Op zondag 29 april 2012 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksIk ga dinsdag de stad in (nieuwe Lush) en dan ga ik ook maar weer eens jurkjes shoppen
G. vind het ook altijd leuk als ik jurkjes draag
En voel me ook zelfverzekerder/sexy met een jurkje maar ja dat gewicht he
Qua gewicht op zich wel maar het probleem is dat het bij mij op mijn buik gaat zitten. Ik heb dus hele dunne armen en benen maar wel een dikke buik en dat ziet er echt niet uitquote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef wyccie het volgende:
Is je gewicht/bouw nu niet gewoon prima?
Voorheen was je toch veel te dun eigenlijk?
quote:Op zondag 29 april 2012 00:43 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik dat als reden moet aangeven, dan had ik elke dag wel ergens anders kunnen slapen!![]()
Maar ErwinRommel is gewoon een grumpy old man
Ik weet dat het ook echt in mijn hoofd zit hoorquote:Op zondag 29 april 2012 00:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Alsof ik slank ben
Maar ik vind jurkjes vaak zelfs mooier dan een broek, wegens muffintop
Nou, dan stap je zo het bed in om hem dat eens te vertellenquote:Op zondag 29 april 2012 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]G. heeft zo zijn grumpy momenten (meestal de dag na het stappen
) maar meestal is hij lief. En nu deed hij echt stom uit het niets
Rare termen hier.quote:Op zondag 29 april 2012 00:44 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik vind jurkjes vaak zelfs mooier dan een broek, wegens muffintop
Dat moet ik wel weer gaan doen jaquote:
Ik denk dat ik dat zo wel ga doen jaquote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, dan stap je zo het bed in om hem dat eens te vertellen
Het ligt ook heel erg aan het type jurk natuurlijkquote:Op zondag 29 april 2012 00:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Rare termen hier.![]()
En nu spreken jullie elkaar tegen of niet? Bij een vollere buik wel of geen jurk/rok?
Je zou het bijna denken jaquote:Op zondag 29 april 2012 00:47 schreef wyccie het volgende:
Moet je aan je vriend vragen of hij ongesteld moet worden.
Dat juist welquote:Op zondag 29 april 2012 00:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet dat het ook echt in mijn hoofd zit hoorVind jou wel slank namelijk maar volgens mij hebben we wel redelijk dezelfde bouw
Maar jij hebt niet zo'n pens volgens mij
Sorry.quote:Op zondag 29 april 2012 00:49 schreef MaJo het volgende:
En dankzij wyccie zit ik nu naar jurkjes te kijken bij de H&M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |