Het is meer mijn eigen angst reactie waar ik last van heb, waardoor ik of dit soort dingen wil ontwijken of krampachtig mezelf staande probeer te houden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Uh dus?
Jij bent die ene nog niet tegen gekomen.
Ik zal me niet schamen, gewoon niks zeggen wanneer jouw vrienden daar over praten.
Het komt echt vanzelf hoor.
Met andere woorden je bent onzeker erover toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:49 schreef takecontrol het volgende:
[..]
Het is meer mijn eigen angst reactie waar ik last van heb, waardoor ik of dit soort dingen wil ontwijken of krampachtig mezelf staande probeer te houden.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Met andere woorden je bent onzeker erover toch?
Heb je eigenlijk veel vrienden? Nee, probeer ik aan te werken.
Ga je vaak uit? Nee
Heb je in 't verleden relatie gehad? Nog nooit
Hoeveel en hoelang? nvt
Het zijn geen goede vrienden, het is echt mijn eigen angst reactie en de anticipatie op de mogelijke angst die me in de weg zit. Het is ook erg moeilijk om in zo'n moment van angst nog een goed verhaal te houden waardoor ik vaak juist onzeker en ontwijkend reageer. Maarja dit belemmerd me sociale leven erg omdat dit voor andere mensen normale onderwerpen zijn. Ik voel me er zwaar ongemakkelijk over.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:50 schreef Bombshell het volgende:
Als het echt goede vrienden zijn zou ik het vertellen. En anders misschien een goed verhaal of twee verzinnen zodat je een backup story hebt. Maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is.
Bedenk wel dat VEEL mensen over sex de waarheid wat mooier maken. Dus waarom jij niet.
Ik wil niet zeggen dat je dit moet doen, bij goede vrienden het gewoon vertellen.
quote:
zoals ik zij, laagzelfbeeld.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar ligt het aan denk je?
Zie je er goed uit?
Heb je misschien andere interesses etc dan andere mensen?
Werd je vroeger gepest ofzo?
Inb4 schenkstroop #2
Schenkstroop #3 in dit geval. Ik ben Schenkstroop #2. Het enige verschil is dat ik totaal niet meer geïnteresseerd ben in een relatie met een meid. Ik heb me neergelegd bij het feit dat ik de boot volledig gemist heb. Wie is nu nog geïnteresseerd in een kerel, die niet eens fatsoenlijk kan zoenen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waar ligt het aan denk je?
Zie je er goed uit?
Heb je misschien andere interesses etc dan andere mensen?
Werd je vroeger gepest ofzo?
Inb4 schenkstroop #2
iedereen heeft 'schade' door ietsquote:Op zondag 29 april 2012 00:03 schreef takecontrol het volgende:
[..]
zoals ik zij, laagzelfbeeld.
Wat volgde was depressie, sociaal onzeker. En dan gaat alles gewoon down hill.
Ik probeer er nu uit te komen en van de ene kant gaat het juist goed maar van de andere kant heb ik nou eenmaal "schade" opgelopen waardoor ik nu toch wat "anders" ben.
Dus eigenlijk is de echte reden al het bovenstaande maarja tijdens sociale activiteiten ga ik het hier met andere jongens niet over hebben natuurlijk. Waardoor ik of keihard moet liegen, of niks moet zeggen.
Het blijft vervelend.
Je bent wel op de goede weg dusquote:Op zondag 29 april 2012 00:03 schreef takecontrol het volgende:
[..]
zoals ik zij, laagzelfbeeld.
Wat volgde was depressie, sociaal onzeker. En dan gaat alles gewoon down hill.
Ik probeer er nu uit te komen en van de ene kant gaat het juist goed maar van de andere kant heb ik nou eenmaal "schade" opgelopen waardoor ik nu toch wat "anders" ben.
Dat is het probleem ook niet. Het maakt ook niet uit of iemand maagd is.quote:Op zondag 29 april 2012 00:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
Wtf maakt het uit als je maagd bent.
Beter die ene waren vinden en even wachten.
Het gaat er toch niet om hoevaak je het hebt gedaan??
Oh ja dat gaat uiteraard volautomatisch. Hopsa! Ik heb het al geleerd! Het is net als in de Matrix "I know Kung Fu en ik kan neuken"!quote:
Onzekerheid gaat je niet helpen bij het vinden van een vrouw. Vrouwen vallen meestal op mannen die gewoon zelfverzekerdheid uitstralen en de leiding nemen. Als jij al zo'n mentaliteit hebt, dan gaat het ook niet werken. Je wil geen relatie meer, maar mis je dan geen intimiteit oid? Gewoon iemand waarmee je kan praten, naast kunt slapen of gewoon even knuffelen? Ben hier eigenlijk altijd benieuwd naar...quote:Op zondag 29 april 2012 00:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Schenkstroop #3 in dit geval. Ik ben Schenkstroop #2. Het enige verschil is dat ik totaal niet meer geïnteresseerd ben in een relatie met een meid. Ik heb me neergelegd bij het feit dat ik de boot volledig gemist heb. Wie is nu nog geïnteresseerd in een kerel, die niet eens fatsoenlijk kan zoenen?
Het geheim zit hem in oefeningquote:Op zondag 29 april 2012 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oh ja dat gaat uiteraard volautomatisch. Hopsa! Ik heb het al geleerd! Het is net als in de Matrix "I know Kung Fu en ik kan neuken"!
Doe niet zo negatief, ik ben ik hier ook niet negatief onder.quote:Op zondag 29 april 2012 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Oh ja dat gaat uiteraard volautomatisch. Hopsa! Ik heb het al geleerd! Het is net als in de Matrix "I know Kung Fu en ik kan neuken"!
Niet iedereen is hetzelfde, toch? Ik ken zo'n 2 mannen die nog steeds maagd zijn op hun 30e omdat ze gewoon nog niet 'de persoon' hebben gevonden. Als je nu aan de oorzaak werkt, dan komt het vast goed. Niet iedereen hoeft seks gehad te hebben voor z'n 20e ofzo.quote:Op zondag 29 april 2012 00:11 schreef takecontrol het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Het maakt ook niet uit of iemand maagd is.
Desondanks voel ik me zwaar oncomfortabel wanneer mannen onder elkaar het hierover hebben of over koetjes en kalfjes praat. Ik val dan stil en schiet in de stress en weet niet hoe ik ermee om moet gaan wanneer er naar mijn liefdes leven word gevraagd.
Ow zo. Ja ik snap je.quote:Op zondag 29 april 2012 00:11 schreef takecontrol het volgende:
[..]
Dat is het probleem ook niet. Het maakt ook niet uit of iemand maagd is.
Desondanks voel ik me zwaar oncomfortabel wanneer mannen onder elkaar het hierover hebben of over koetjes en kalfjes praat. Ik val dan stil en schiet in de stress en weet niet hoe ik ermee om moet gaan wanneer er naar mijn liefdes leven word gevraagd.
Als een vrouw je echt leuk vindt (en jij haar...ook wel zo handigquote:Op zondag 29 april 2012 00:11 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |