abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110908154
Hallo, ik ken ongeveer een half jaar een meisje dat ik erg leuk vind. We spreken vaak af, wandelen, praten, eten ijsjes en gaan best vaak met elkaar om. Volgende week gaan we zelfs een weekendje naar Gent. Ik vraag mij ook af of ik niet meer met haar omga buiten school dan andere vrienden van mij xd
Het is dus een hele leuke meid, alleen weet ik niet hoe ik 'het' aan haar moet vertellen. Hoe moet ik dit aanpakken? Dit is niet een sterke kant van mij, maar wil iets gepast doen en hopen dat zij mij niet afwijst. En volgend jaar studeert zij in Leiden en ik waarschijnlijk in Amsterdam, dus maak ik mij zorgen om de afstand áls dit wat gaat worden. Voordat ik het haar wil vertellen wil ik ook zeker weten dat het wederzijds is eigenlijk, maar hoe kom ik daar achter? Ik neem aan dat het wel zo is aangezien zij zo vaak met mij wilt afspreken en meestal moet zoiets van de jongens kant komen.. dus hoe pak ik dit aan? :)
Een dag is een dag, een jaar is een jaar
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:24:45 #2
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_110908199
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef navelpluiss het volgende:
Hallo, ik ken ongeveer een half jaar een meisje dat ik erg leuk vind. We spreken vaak af, wandelen, praten, eten ijsjes en gaan best vaak met elkaar om.
Ik weet het niet zeker, maar het lijkt me een gevalletje friendzone :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_110908202
probeer haar gewoon eens te kussen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_110908204
'Ik begin iets voor je te voelen, ik vind je echt een leuke meid, denk je dat er iets meer in zit dan alleen vrienden zijn?'

En dan naar haar reactie kijken.

[ Bericht 3% gewijzigd door Re op 02-05-2012 20:12:08 ]
  Forum Admin zaterdag 28 april 2012 @ 20:24:55 #5
35723 crew  GGMM
pi_110908207
zsm, aangezien je op de rand van de friendzone staat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 28 april 2012 @ 20:25:10 #6
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_110908217
Met je mond
Doei!
pi_110908227
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
zsm, aangezien je op de rand van de friendzone staat.
Volgens mij zit hij daar al in.
pi_110908231
Een weekendje Gent? Neem haar daar mee op een romantische date zou ik zeggen. :Y
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_110908278
Lol, leiden Amsterdam ? Dat ligt om de hoek man
  Forum Admin zaterdag 28 april 2012 @ 20:27:32 #10
35723 crew  GGMM
pi_110908322
Hou oud zijn jullie eigenlijk?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_110908324
Dat weekendje weg is natuurlijk funest. Vertel je het nu aan haar en zij voelt niets voor je, dan wordt dat een ongemakkelijk weekendje. Vertel je niets en gebeurt er de eerste dag/nacht niets dan zit je in de friendzone (als je daar dan nog niet bent). Neem je haar de eerste dag mee op een romantische date en ze voelt niets voor wordt alsnog de rest van dat weekend ongemakkelijk.
pi_110908350
Tevens is Amsterdam-Leiden inderdaad niet ver, al helemaal niet met gratis ov en shit :{w
pi_110908549
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Tevens is Amsterdam-Leiden inderdaad niet ver, al helemaal niet met gratis ov en shit :{w
Is het dan nog dichterbij?
pi_110908847
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:32 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

Is het dan nog dichterbij?
Nee, dan is het goedkoper bedoel ik :@
pi_110908849
quote:
Hou oud zijn jullie eigenlijk?
Beiden 18
pi_110908929
En ja, ik ben ook bang dat ik al in de friendzone zit.. Dat zou een beetje falend zijn.. Hoe kom ik erachter of zij mij leuk vindt voordat ik het zeg? Of is jullie advies gewoon zeggen? En kan ik dat het beste voor of na Gent doen?
pi_110909038
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Nee, dan is het goedkoper bedoel ik :@
Zou wel leuk zijn als de reis dan sneller zou gaan :P
pi_110909055
LEAN IN!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110911154
Een half jaar veel met elkaar afspreken en er is nog steeds geen actie ondernomen? ai...
  zaterdag 28 april 2012 @ 23:22:11 #20
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_110914708
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef navelpluiss het volgende:
En ja, ik ben ook bang dat ik al in de friendzone zit.. Dat zou een beetje falend zijn.. Hoe kom ik erachter of zij mij leuk vindt voordat ik het zeg? Of is jullie advies gewoon zeggen? En kan ik dat het beste voor of na Gent doen?
Mocht je het tijdens Gent doen, dan zou ik het in ieder geval op de laatste dag doen omdat er misschien zo'n ongemakkelijke situatie ontstaat als zij het totaal niet deelt. Dan ben je in Gent en kun je bij wijze van spreken gelijk weer terug. ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_110922942
en? heeft ts al ballen getoond?
  zondag 29 april 2012 @ 13:12:18 #22
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_110926959
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef navelpluiss het volgende:
Hallo, ik ken ongeveer een half jaar een meisje dat ik erg leuk vind. We spreken vaak af, wandelen, praten, eten ijsjes en gaan best vaak met elkaar om. Volgende week gaan we zelfs een weekendje naar Gent. Ik vraag mij ook af of ik niet meer met haar omga buiten school dan andere vrienden van mij xd
Het is dus een hele leuke meid, alleen weet ik niet hoe ik 'het' aan haar moet vertellen. Hoe moet ik dit aanpakken? Dit is niet een sterke kant van mij, maar wil iets gepast doen en hopen dat zij mij niet afwijst. En volgend jaar studeert zij in Leiden en ik waarschijnlijk in Amsterdam, dus maak ik mij zorgen om de afstand áls dit wat gaat worden. Voordat ik het haar wil vertellen wil ik ook zeker weten dat het wederzijds is eigenlijk, maar hoe kom ik daar achter? Ik neem aan dat het wel zo is aangezien zij zo vaak met mij wilt afspreken en meestal moet zoiets van de jongens kant komen.. dus hoe pak ik dit aan? :)
Als je anoniem op een forum tegen vreemden al niet hardop durft te zeggen wat "het" is, dan zal dat vermoedelijk in het echt met een meisje tegenover je al helemaal never nooit lukken.

Je moet helemaal niet achter dingen komen man, je moet die blokkade waarom je niet kan zeggen wat je wil zeggen (zelfs tegen wildvreemden) zien kwijt te raken.

Je gaat een weekend weg. Hoe moeilijk kan het zijn om ergens in dat weekend 'ik vind je hartstikke lief" eruit te flappen. "Ik vind je leuk" werkt ook prima. Of "wat ben je toch mooi".

Dus voor de goede orde, je moet in ieder geval niet zoiets ingewikkelds doen, als tegen haar zeggen dat je haar "iets" moet zeggen. Want dan kijg je van die ellende dat zei moet vragen vanneh "wat?" en dat jij dan weer mysterieus stamelt "het", en dat het dan allemaal buitengewoon ingewikkeld word zonder dat je dan ueberhaupt iets gezegd hebt van wat je zou willen zeggen.

Leer praten, leer jezelf uiten, het is veel simpeler dan je denkt. ;)
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_110929560
Misschien kun je subtiel beginnen, door haar iets meer aan te raken of een complimentje te geven. Een hand op de schouder, of een "wat zie je er mooi uit". En dan kijken hoe ze daar op reageert. Het gebeurt mij vaak genoeg dat iemand die ik niet als dating material zag iets zei of deed waardoor ik even na ging denken over die persoon als meer dan vriendschappelijk. En soms denk je dan meteen 'nee, dat wordt niks' en soms 'goh, zo had ik er nog niet naar gekeken, maar waarom niet?'.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_111017897
Wat LadyOracle zegt. Je moet het niet vertellen, je moet het laten zien. Speels toenadering zoeken, haar reactie peilen (doet ze enthousiast mee of wordt ze afstandelijk), en als dat goed gaat: lean in for a kiss. Dat moet je wel op een goed moment doen, bijvoorbeeld na een leuk intens moment (bijv. een partijtje stoeien) waar zij ook leuk meedeed en in opging. Jij moet die momenten creëren, spontaan - alsof het spelletjes zijn. Als je niet weet hoe, kijk dat dan af van charmante mannen die je ziet op tv, in films, of nog beter in het echte leven.

Pas als je op zo'n manier de chemie / klik hebt laten vlammen, dan kun je dingen gaan zeggen zoals "ik vind je leuk". Een vrouw die die woorden hoort van een man waar ze geen spanning bij voelt, zal het op zijn best zien als schattig maar zielig, en op zijn slechtst als creepy, ongewenst en stalkerig.

Als je al weken of maanden met haar omgaat zonder spanning te creeëren, dan zal haar reactie op zo'n plotselinge onverwachte top secret onthulling waarschijnlijk vooral shock zijn. Ze zal zich verrast voelen, misschien bedrogen omdat ze dacht dat je alleen vrienden wilde zijn, en nu hoort ze jou opeens het tegendeel verkondigen. Sommige vrouwen denken dan dat je een sneaky bastard was die zich als vriend voordeed maar stiekem meer wilde, en dat kan je een vrouw op een manier niet kwalijk nemen: voor haar is non-verbale communicatie zo essentieel, dat ze van jou de overduidelijke boodschap had gekregen dat je niets meer dan vrienden wil zijn. Die boodschap kwam uit je gebrek aan spannende speelsheid, uit het feit dat je niet flirtte, geen moves maakte.

Dat moet je dus eerst gaan doen, en daarna kun je dingen gaan zeggen.

Ik weet wel dat je waarschijnlijk geen sneaky bastard bedoelingen hebt, maar dat je simpelweg voorzichtig en respectvol met haar wil omgaan. Maar dat helpt je niet, want die spanning is gewoon onmisbaar voor een vrouw om verliefd te worden. Je denkt misschien: eerst moet ik haar vertellen dat ik haar leuk vind, dan moet zij zeggen dat ze mij ook leuk vindt, en dan pas mag ik haar zoenen. Hierboven kun je nog eens nalezen waarom dat niet werkt. Je zult dus het risico moeten nemen en het spel moeten spelen vóórdat je expliciete toestemming hebt. Het kan natuurlijk dat ze je afwijst wanneer je haar probeert te zoenen; dat is het risico wat je moet nemen, en zolang je dan haar "nee" respecteert, doe je helemaal niets verkeerd.

[ Bericht 33% gewijzigd door Polarcat op 01-05-2012 22:46:32 ]
pi_111025118
Geef jezelf op voor het MTV programma 'Friendzone'.
  woensdag 2 mei 2012 @ 08:21:16 #26
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_111027515
Vraag of ze zin heeft eens met je op date te gaan en zeg het woord date nadrukkelijk en dus niet "wil je eens iets aan drinken" want de kans is te groot dat ze dat vriendschappelijk opvat
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_111029464
Is er al gezoend, geneukt of erger?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 2 mei 2012 @ 11:41:45 #28
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111032523
quote:
5s.gif Op woensdag 2 mei 2012 10:03 schreef Godshand het volgende:
Is er al gezoend, geneukt of erger?
ja, hij is gefriendzoned :')
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_111049080
quote:
18s.gif Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef TBakkert het volgende:

[..]

Ik weet het niet zeker, maar het lijkt me een gevalletje friendzone :')
Hoeft niet persé, deed ik ook met mijn nu-vriend.
Hai :D
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:10:11 #30
374035 Garincha12
hij kwam en stal van de rijken
pi_111050909
TS hoe harder je nadenkt hoe onzekerder je word, vertel het haar terwijl je ontspannen bent ;).

Zeg gewoon: "we schieten nu zoveel met elkaar op dat ik je zie zitten en ik bedoel niet dat je moet zitten dat maar ik je leuk vind en graag wil kijken of we iets verder kunnen opbouwen naar een relatie toe :)."

Onthou nog iets: Maak een grapje erbij het is altijd leuk om het ijs te breken met een grapje vandaar met dat ik dat zei met dat zitten, haha.

Ja heb je en Nee kun je krijgen ;).
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:21:10 #31
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_111051354
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef Garincha12 het volgende:
TS hoe harder je nadenkt hoe onzekerder je word, vertel het haar terwijl je ontspannen bent ;).

Zeg gewoon: "we schieten nu zoveel met elkaar op dat ik je zie zitten en ik bedoel niet dat je moet zitten dat maar ik je leuk vind en graag wil kijken of we iets verder kunnen opbouwen naar een relatie toe :)."

Onthou nog iets: Maak een grapje erbij het is altijd leuk om het ijs te breken met een grapje vandaar met dat ik dat zei met dat zitten, haha.

is het niet:
nee heb je en Ja kun je krijgen?
kortom:
  woensdag 2 mei 2012 @ 19:24:30 #32
374035 Garincha12
pi_111051513
quote:
18s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:21 schreef TBakkert het volgende:

[..]

is het niet:
nee heb je en Ja kun je krijgen?
TS in jou geval andersom, dus stop met onzeker zijn en doe wat je moet doen! Go get that girl!
Als jij in Nee termen denkt dan krijg je ook een nee te horen denk maar is overna.
pi_111064341
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef Garincha12 het volgende:

Dit gaat nooit werken. Behalve dan als de vrouw in kwestie stiekem smoorverliefd is op TS. Maar dan was er sowieso geen probleem. Niet slapjes met een ontboezeming aankomen. Verder ben ik het eens met die poster die precies hetzelfde zei. Dus.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_111065071
Altijd die onzin over die 'friendzone' :')
Nee je bent gewoon te lelijk, niet leuk genoeg, niet haar type of wat dan ook (niet speciaal tegen de ts overigens)
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:07:55 #35
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111065264
quote:
13s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nee je bent gewoon te lelijk, niet leuk genoeg, niet haar type of wat dan ook (niet speciaal tegen de ts overigens)
Gelukkig hoef jij je als vrouw daar nooit druk over te maken.
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:12:48 #36
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_111065585
quote:
13s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Geen actie ondernemen en je niet gedragen als potentieel neukobject -> friendzone
pi_111065609
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Dat weet je niet, maar ik vind het soms een beetje onzin. Soms ben je gewoon niet leuk genoeg en dan was er niks veranderd als je wel meteen een 'move' had gemaakt. En wil ze je sowieso alleen als vriend
pi_111065754
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef Premium_Quality het volgende:

[..]

Geen actie ondernemen en je niet gedragen als potentieel neukobject -> friendzone
Ok maar zie vorige post. Als je iemand heel graag mag maar echt totaal niet aantrekkelijk vind, dan vind ze dat ook niet als je meteen actie onderneemt.
Maar goed, ik ben het wel een beetje met je eens dat je wel actie moet ondernemen.
Maar ken zat verhalen waarbij het wel heel lang duurde, ze eerst vrienden waren of wat dan ook.
pi_111065760
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Tja ik denk dat 'geneuzel' eenvoudig terug te brengen is tot de conclusie dat het niet tonen van interesse en je opstellen als platonisch vriendje geen succesvolle aanpak is om een vrouw voor je te winnen. Vanzelfsprekend genoeg dat je er geen motivatie-filmpjes, boek of website voor hoeft te raadplegen zou je zeggen.
pi_111066003
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Tja ik denk dat 'geneuzel' eenvoudig terug te brengen is tot de conclusie dat het niet tonen van interesse en je opstellen als platonisch vriendje geen succesvolle aanpak is om een vrouw voor je te winnen. Vanzelfsprekend genoeg dat je er geen motivatie-filmpjes, boek of website voor hoeft te raadplegen zou je zeggen.
Wel tonen van interesse bedoel je?
Maar ik ben het daar totaal niet mee eens maar goed ik zal wel ouderwets zijn.
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:25:40 #41
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111066271
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

maar goed ik zal wel ouderwets zijn.
Ben je ook. Wie jaagt er nou nog op een oud dubbeltje in het eurotijdperk?
pi_111066362
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef rozecroc het volgende:

[..]

Ben je ook. Wie jaagt er nou nog op een oud dubbeltje in het eurotijdperk?
Die brengt wel geluk hoor als ik hem omsmelt :9
pi_111066430
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Wel tonen van interesse bedoel je?
Maar ik ben het daar totaal niet mee eens maar goed ik zal wel ouderwets zijn.
Volgens mij zijn we het gewoon eens. Die hele pua-definitie van 'friendzone' is hopeloos overgeanalyseerd. Soms is iemand inderdaad gewoon niet geinteresseerd. Ongeacht je aanpak. Daarom vind ik het ook zo'n nietszeggende term omdat het altijd achteraf lullen is.
pi_111066806
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Volgens mij zijn we het gewoon eens. Die hele pua-definitie van 'friendzone' is hopeloos overgeanalyseerd. Soms is iemand inderdaad gewoon niet geinteresseerd. Ongeacht je aanpak. Daarom vind ik het ook zo'n nietszeggende term omdat het altijd achteraf lullen is.
Ja ik vind het ook een beetje onzin, maar wel lekker makkelijk zodat je de oorzaak niet bij jezelf hoeft te zoeken :)
En dat hoeft soms ook helemaal niet, soms 'klikt' (wat een vreselijke term) het gewoon niet voor een relatie. Maar ik heb ook mensen gezien die wel eerst vrienden waren en daarna toch een relatie kregen. Het kan op allerlei manieren :)
  woensdag 2 mei 2012 @ 23:51:58 #45
279078 rozecroc
'Dag zijderups,' zei
pi_111067689
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ja ik vind het ook een beetje onzin, maar wel lekker makkelijk zodat je de oorzaak niet bij jezelf hoeft te zoeken :)
En dat hoeft soms ook helemaal niet, soms 'klikt' (wat een vreselijke term) het gewoon niet voor een relatie. Maar ik heb ook mensen gezien die wel eerst vrienden waren en daarna toch een relatie kregen. Het kan op allerlei manieren :)
Kennismaking met het concept ''friendzone'' kan denk ik voor veel jongens een eyeopener zijn omdat het gedrag beschrijft waardoor je altijd als een vriend gezien wordt en niet meer dan dat. Bewustwording van dit "foute" gedrag, met daarnaast de kennis van welke houding effectiever is om een meisje te versieren, kan wel degelijk je succeskansen verhogen, plus dat je leert dat het meisje voor je winnen door eerst vrienden met haar te worden weldegelijk je kansen doen slinken. Wel ben ik het met je eens dat je een klik niet bij iedereen kan bewerkstelligen en ook niet met het geluksdubbeltje.
pi_111077874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

Jullie zijn het eens over de eerste dikgedrukte zin: soms gaat het gewoon niet, omdat je niet bij elkaar past. Het staat dus vast dat een match in persoonlijkheid een vereiste is: je kunt nog zo'n goede aanpak hebben, zonder match werkt het niet.

Maar de tweede dikgedrukte zin in de quote is waar jullie het niet over eens zijn: kan het ook misgaan omdat de "aanpak" van de man en/of vrouw verkeerd is, terwijl ze qua persoonlijkheden wel bij elkaar passen? Met andere woorden, is het bij elkaar passen de enige factor van belang, of is er toch nog wel een tweede factor waar die "aanpak" mee te maken heeft?

Een aanknopingspunt is misschien:
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:

Maar goed, ik ben het wel een beetje met je eens dat je wel actie moet ondernemen.
Maar ken zat verhalen waarbij het wel heel lang duurde, ze eerst vrienden waren of wat dan ook.
Waarom is dat "actie ondernemen" dan belangrijk? Is het niet voldoende als je "gewoon" bij elkaar past qua persoonlijkheid, gaat het dan niet vanzelf? Zo nee, wie neemt er dan wat voor actie in jouw ervaringen en ideeën van goede romances? Is elk soort actie goed (bijvoorbeeld een briefje "wil je verkering") of leiden alleen bepaalde soorten actie tot vlinders en spetterend vuurwerk? Wat maakt dan precies het verschil?

[ Bericht 44% gewijzigd door Polarcat op 03-05-2012 12:54:46 ]
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:40:24 #47
363058 Sinosappel
De dikste poes
pi_111078066
Schakel de Loverboys in ^O^
Heaven is a place on earth with you
  donderdag 3 mei 2012 @ 11:56:15 #48
374035 Garincha12
pi_111078710
quote: