Ik weet het niet zeker, maar het lijkt me een gevalletje friendzonequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef navelpluiss het volgende:
Hallo, ik ken ongeveer een half jaar een meisje dat ik erg leuk vind. We spreken vaak af, wandelen, praten, eten ijsjes en gaan best vaak met elkaar om.
Volgens mij zit hij daar al in.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
zsm, aangezien je op de rand van de friendzone staat.
Is het dan nog dichterbij?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef Angel-Joy het volgende:
Tevens is Amsterdam-Leiden inderdaad niet ver, al helemaal niet met gratis ov en shit
Zou wel leuk zijn als de reis dan sneller zou gaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, dan is het goedkoper bedoel ik
Mocht je het tijdens Gent doen, dan zou ik het in ieder geval op de laatste dag doen omdat er misschien zo'n ongemakkelijke situatie ontstaat als zij het totaal niet deelt. Dan ben je in Gent en kun je bij wijze van spreken gelijk weer terug.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef navelpluiss het volgende:
En ja, ik ben ook bang dat ik al in de friendzone zit.. Dat zou een beetje falend zijn.. Hoe kom ik erachter of zij mij leuk vindt voordat ik het zeg? Of is jullie advies gewoon zeggen? En kan ik dat het beste voor of na Gent doen?
Als je anoniem op een forum tegen vreemden al niet hardop durft te zeggen wat "het" is, dan zal dat vermoedelijk in het echt met een meisje tegenover je al helemaal never nooit lukken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef navelpluiss het volgende:
Hallo, ik ken ongeveer een half jaar een meisje dat ik erg leuk vind. We spreken vaak af, wandelen, praten, eten ijsjes en gaan best vaak met elkaar om. Volgende week gaan we zelfs een weekendje naar Gent. Ik vraag mij ook af of ik niet meer met haar omga buiten school dan andere vrienden van mij xd
Het is dus een hele leuke meid, alleen weet ik niet hoe ik 'het' aan haar moet vertellen. Hoe moet ik dit aanpakken? Dit is niet een sterke kant van mij, maar wil iets gepast doen en hopen dat zij mij niet afwijst. En volgend jaar studeert zij in Leiden en ik waarschijnlijk in Amsterdam, dus maak ik mij zorgen om de afstand áls dit wat gaat worden. Voordat ik het haar wil vertellen wil ik ook zeker weten dat het wederzijds is eigenlijk, maar hoe kom ik daar achter? Ik neem aan dat het wel zo is aangezien zij zo vaak met mij wilt afspreken en meestal moet zoiets van de jongens kant komen.. dus hoe pak ik dit aan?
ja, hij is gefriendzonedquote:
Hoeft niet persé, deed ik ook met mijn nu-vriend.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar het lijkt me een gevalletje friendzone
is het niet:quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef Garincha12 het volgende:
TS hoe harder je nadenkt hoe onzekerder je word, vertel het haar terwijl je ontspannen bent.
Zeg gewoon: "we schieten nu zoveel met elkaar op dat ik je zie zitten en ik bedoel niet dat je moet zitten dat maar ik je leuk vind en graag wil kijken of we iets verder kunnen opbouwen naar een relatie toe."
Onthou nog iets: Maak een grapje erbij het is altijd leuk om het ijs te breken met een grapje vandaar met dat ik dat zei met dat zitten, haha.
Ja heb je en Nee kun je krijgen.
TS in jou geval andersom, dus stop met onzeker zijn en doe wat je moet doen! Go get that girl!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
is het niet:
nee heb je en Ja kun je krijgen?
Dit gaat nooit werken. Behalve dan als de vrouw in kwestie stiekem smoorverliefd is op TS. Maar dan was er sowieso geen probleem. Niet slapjes met een ontboezeming aankomen. Verder ben ik het eens met die poster die precies hetzelfde zei. Dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:10 schreef Garincha12 het volgende:
TS hoe harder je nadenkt hoe onzekerder je word, vertel het haar terwijl je ontspannen bent.
Zeg gewoon: "we schieten nu zoveel met elkaar op dat ik je zie zitten en ik bedoel niet dat je moet zitten dat maar ik je leuk vind en graag wil kijken of we iets verder kunnen opbouwen naar een relatie toe."
Onthou nog iets: Maak een grapje erbij het is altijd leuk om het ijs te breken met een grapje vandaar met dat ik dat zei met dat zitten, haha.
Ja heb je en Nee kun je krijgen.
Gelukkig hoef jij je als vrouw daar nooit druk over te maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Altijd die onzin over die 'friendzone'
Nee je bent gewoon te lelijk, niet leuk genoeg, niet haar type of wat dan ook (niet speciaal tegen de ts overigens)
Geen actie ondernemen en je niet gedragen als potentieel neukobject -> friendzonequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Altijd die onzin over die 'friendzone'
Nee je bent gewoon te lelijk, niet leuk genoeg, niet haar type of wat dan ook (niet speciaal tegen de ts overigens)
Dat weet je niet, maar ik vind het soms een beetje onzin. Soms ben je gewoon niet leuk genoeg en dan was er niks veranderd als je wel meteen een 'move' had gemaakt. En wil ze je sowieso alleen als vriendquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij je als vrouw daar nooit druk over te maken.
Ok maar zie vorige post. Als je iemand heel graag mag maar echt totaal niet aantrekkelijk vind, dan vind ze dat ook niet als je meteen actie onderneemt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Geen actie ondernemen en je niet gedragen als potentieel neukobject -> friendzone
Tja ik denk dat 'geneuzel' eenvoudig terug te brengen is tot de conclusie dat het niet tonen van interesse en je opstellen als platonisch vriendje geen succesvolle aanpak is om een vrouw voor je te winnen. Vanzelfsprekend genoeg dat je er geen motivatie-filmpjes, boek of website voor hoeft te raadplegen zou je zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:07 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij je als vrouw daar nooit druk over te maken.
Wel tonen van interesse bedoel je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Tja ik denk dat 'geneuzel' eenvoudig terug te brengen is tot de conclusie dat het niet tonen van interesse en je opstellen als platonisch vriendje geen succesvolle aanpak is om een vrouw voor je te winnen. Vanzelfsprekend genoeg dat je er geen motivatie-filmpjes, boek of website voor hoeft te raadplegen zou je zeggen.
Ben je ook. Wie jaagt er nou nog op een oud dubbeltje in het eurotijdperk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
maar goed ik zal wel ouderwets zijn.
Die brengt wel geluk hoor als ik hem omsmeltquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:25 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ben je ook. Wie jaagt er nou nog op een oud dubbeltje in het eurotijdperk?
Volgens mij zijn we het gewoon eens. Die hele pua-definitie van 'friendzone' is hopeloos overgeanalyseerd. Soms is iemand inderdaad gewoon niet geinteresseerd. Ongeacht je aanpak. Daarom vind ik het ook zo'n nietszeggende term omdat het altijd achteraf lullen is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wel tonen van interesse bedoel je?
Maar ik ben het daar totaal niet mee eens maar goed ik zal wel ouderwets zijn.
Ja ik vind het ook een beetje onzin, maar wel lekker makkelijk zodat je de oorzaak niet bij jezelf hoeft te zoekenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we het gewoon eens. Die hele pua-definitie van 'friendzone' is hopeloos overgeanalyseerd. Soms is iemand inderdaad gewoon niet geinteresseerd. Ongeacht je aanpak. Daarom vind ik het ook zo'n nietszeggende term omdat het altijd achteraf lullen is.
Kennismaking met het concept ''friendzone'' kan denk ik voor veel jongens een eyeopener zijn omdat het gedrag beschrijft waardoor je altijd als een vriend gezien wordt en niet meer dan dat. Bewustwording van dit "foute" gedrag, met daarnaast de kennis van welke houding effectiever is om een meisje te versieren, kan wel degelijk je succeskansen verhogen, plus dat je leert dat het meisje voor je winnen door eerst vrienden met haar te worden weldegelijk je kansen doen slinken. Wel ben ik het met je eens dat je een klik niet bij iedereen kan bewerkstelligen en ook niet met het geluksdubbeltje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje onzin, maar wel lekker makkelijk zodat je de oorzaak niet bij jezelf hoeft te zoeken
En dat hoeft soms ook helemaal niet, soms 'klikt' (wat een vreselijke term) het gewoon niet voor een relatie. Maar ik heb ook mensen gezien die wel eerst vrienden waren en daarna toch een relatie kregen. Het kan op allerlei manieren
Jullie zijn het eens over de eerste dikgedrukte zin: soms gaat het gewoon niet, omdat je niet bij elkaar past. Het staat dus vast dat een match in persoonlijkheid een vereiste is: je kunt nog zo'n goede aanpak hebben, zonder match werkt het niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:28 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Volgens mij zijn we het gewoon eens. Die hele pua-definitie van 'friendzone' is hopeloos overgeanalyseerd. Soms is iemand inderdaad gewoon niet geinteresseerd. Ongeacht je aanpak. Daarom vind ik het ook zo'n nietszeggende term omdat het altijd achteraf lullen is.
Waarom is dat "actie ondernemen" dan belangrijk? Is het niet voldoende als je "gewoon" bij elkaar past qua persoonlijkheid, gaat het dan niet vanzelf? Zo nee, wie neemt er dan wat voor actie in jouw ervaringen en ideeën van goede romances? Is elk soort actie goed (bijvoorbeeld een briefje "wil je verkering") of leiden alleen bepaalde soorten actie tot vlinders en spetterend vuurwerk? Wat maakt dan precies het verschil?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar goed, ik ben het wel een beetje met je eens dat je wel actie moet ondernemen.
Maar ken zat verhalen waarbij het wel heel lang duurde, ze eerst vrienden waren of wat dan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |