ICS kan bepaalde Xperia modellen trager maken. Is ook door Sony bevestigd. Dat je het weet.quote:Op zondag 29 april 2012 16:52 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Blijkt dat 4.0 al beschikbaar is voor mijn telefoon. Heb alleen dat Sony Companion niet geinstalleerd (net even gedaan). Ook leuk dat ze het even melden dat er een nieuwe versie is...
ADW launcher is beter als je t mij vraagt.quote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit trouwens te kijken voor Launcher Pro of Go Launcher, maar ik ben er wat huiverig voor als ik zie wat er allemaal bij de machtigingen staat.
In hoeverre doen die apps wat er staat of valt dat eigenlijk wel mee?
En welke Launcher is beter/mooier?
launchers is een kwestie van proberen, smaken verschillen ik ben gek op GO launcherquote:Op zondag 29 april 2012 20:34 schreef delano.888 het volgende:
[..]
ADW launcher is beter als je t mij vraagt.
Dit misschien, heb je wel root voor nodig: https://play.google.com/s(...)ahrbot.apps.switchmequote:Op maandag 30 april 2012 01:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er ergens een mogelijkheid om met profielen te werken zoals je bijv met Windows hebt, ieder zijn eigen account? Wil voor mijn zoontje een apart profiel met enkel zijn spelletjes en voor mijn vriendin ook zodat we niet steeds hoeven uit te loggen bij sommige apps en onder eigen naam in te loggen.
T gaat om een tablet trouwens
Als je het niet vertrouwd niet doen. Bij een telefoongids app is het handig maar bij een spelletje zou ik het niet op mijn telefoon zetten.quote:Op maandag 30 april 2012 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Maar hoe zit dat met die machtigingen van diverse apps? Sommige kunnen zelfs uit zichzelf telefoonnummers bellen en smsjes verzenden.
Of zal dat in de praktijk wel loslopen?
Launchers hebben altijd zulke machtigingen.quote:Op maandag 30 april 2012 08:17 schreef StateOfMind het volgende:
Maar hoe zit dat met die machtigingen van diverse apps? Sommige kunnen zelfs uit zichzelf telefoonnummers bellen en smsjes verzenden.
Of zal dat in de praktijk wel loslopen?
quote:Op maandag 30 april 2012 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Jongens ik ga Android verlaten na drie jaar goed gebruik (HTC Magic, HTC Legend, LG Optimus 2x Speed en HTC Desire Z) wordt het eens tijd om wat ander te proberen![]()
Dus ik heb een Lumia 800 gekozen bij mijn abbo. Hopelijk is het wat, anders ben ik volgend jaar weer terug
Je hebt 8 dagen bedenktijd. Wanneer krijg je je lumia? De dag erop zien we je sowieso terugquote:Op maandag 30 april 2012 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Jongens ik ga Android verlaten na drie jaar goed gebruik (HTC Magic, HTC Legend, LG Optimus 2x Speed en HTC Desire Z) wordt het eens tijd om wat ander te proberen![]()
Dus ik heb een Lumia 800 gekozen bij mijn abbo. Hopelijk is het wat, anders ben ik volgend jaar weer terug
Laat even weten hoe het aanvoelt na Android. Wat je mist en wat positief opvalt. Als je wilt.quote:Op maandag 30 april 2012 10:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Heb je juicedefender al? Dat verbeterd mijn accuduur letterlijk 2x zo lang (app houd dat bij)quote:Op maandag 30 april 2012 12:18 schreef Roolio het volgende:
Nou kijken of mijn telefoon vandaag een hele dag mee gaat op 1 accu..
Heb zo veel mogelijk energiebesparende instellingen gedaan, maar op een of andere manier gaat het altijd snel bij grote evenementen.
Dat komt omdat je bij grote evenementen vaak erg slecht bereik hebt omdat iedereen constant contact maakte met de weinige zendmasten in de buurt. Omdat de verbinding elke keer wegvalt (ook als je niet belt) moet de telefoon constant zoeken naar zendmasten en daardoor is je accu veel sneller leegquote:Op maandag 30 april 2012 12:18 schreef Roolio het volgende:
Nou kijken of mijn telefoon vandaag een hele dag mee gaat op 1 accu..
Heb zo veel mogelijk energiebesparende instellingen gedaan, maar op een of andere manier gaat het altijd snel bij grote evenementen.
Serieus?quote:Op maandag 30 april 2012 12:42 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Heb je juicedefender al? Dat verbeterd mijn accuduur letterlijk 2x zo lang (app houd dat bij)
Als je dat doet / gaat doen, dan had je beter een normale telefoon kunnen kopen ipv een smartphonequote:
Ja serieus, zit op 2,07x accuduur nu. Moet wel zeggen dat ik de ultimate (betaalde) versie heb, daar kan je meer mee aanpassen.quote:
Dat is dus ook precies wat juicedefender (oa) doet, maar dan alleen op de momenten dat het niet erg is.quote:
Een twittertje plaatsen oid gaat echt niet trager over een 2G verbinding.quote:Op maandag 30 april 2012 15:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je dat doet / gaat doen, dan had je beter een normale telefoon kunnen kopen ipv een smartphone
Vage opmerkingquote:Op maandag 30 april 2012 15:17 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je dat doet / gaat doen, dan had je beter een normale telefoon kunnen kopen ipv een smartphone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |