t is een laptop voor school, dus de usual office bende, misschien wat wiskunde programmas etcquote:Op zondag 29 april 2012 09:33 schreef waspoedertje het volgende:
Wat wil je allemaal met je ubuntu installatie doen ?
Ik zelf doe er alleen mee surfen en alles beetje onder de knie krijgen
dan is 50gb wel zat
maar als je toch ook download op die schijf etc dan zou ik em groter houden
ja klopt, + dat je je bende door mekaar hebt.quote:Op zondag 29 april 2012 09:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
Je kan met wubi ook ubuntu op je windows partitie installeren. Heb je ook een dualbootsysteem, maar zonder opnieuw te partitioneren.
Werkt eea wel trager natuurlijk.
ALs het alleen is om ff snel een x naar ubuntu te kijken zeg ik okquote:Op zondag 29 april 2012 09:54 schreef MisterSqueaky het volgende:
Je kan met wubi ook ubuntu op je windows partitie installeren. Heb je ook een dualbootsysteem, maar zonder opnieuw te partitioneren.
Werkt eea wel trager natuurlijk.
naja, ik wil kijken of ubuntu werkt voor studie'squote:Op zondag 29 april 2012 09:59 schreef waspoedertje het volgende:
[..]
ALs het alleen is om ff snel een x naar ubuntu te kijken zeg ik ok
maar als je toch van plan ben om het wat langer te proberen had ik install ernaast gedaan
maar ieder zijn ding natuurlijk
Ookal is het een LTS het is en blijft een nieuwe versie = nieuwe bugs. Heb er zelf inmiddels al 2 gefiledquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
waarom dat? 12.04 is LTS dus het zou mij persoonlijk juist makkelijker lijken om hem te updaten of niet dan?
ja ok, klopt. maar dat zullen minor bugs zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:50 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ookal is het een LTS het is en blijft een nieuwe versie = nieuwe bugs. Heb er zelf inmiddels al 2 gefiled
Debianquote:Op zondag 29 april 2012 00:24 schreef Aardappel2610 het volgende:
Ik ben afgestapt van Ubuntu...Vooral omdat Unity zo kut werkte. Gebruik nu Debian.
Nah toch 2 flinke crashes, nautiulus moest opnieuw opgestart worden de eerste x en de 2de keer ubuntu in het geheel. Nu moet ik wel zeggen dat ik echt een bugg hunter ben hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja ok, klopt. maar dat zullen minor bugs zijn.
Tot nu toe bevalt het me prima!
In dat geval moet je ubuntu zeker eens proberen aangezien het op alle fronten beter is dan OS X en Windowsquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:02 schreef Merkie het volgende:
Ik ga geen OS installeren dat als enige voordeel biedt dat het gratis is maar wel op alle fronten slechter dan OS X en Windows. Tegenwoordig is het niet eens lichter dan W7 meer.
Not really.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
In dat geval moet je ubuntu zeker eens proberen aangezien het op alle fronten beter is dan OS X en Windows
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |