quote:
Dat vind ik nou echt een super irritante kuttekenfilm.quote:Op zaterdag 28 april 2012 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, over 2 min heb ik Family Guy season 10 episodes 8 to 17 binnen
Ik vond het vroegah kut door Brian (die hond), maar sinds een jaar of 3 vind ik het geniaalquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een super irritante kuttekenfilm.
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben een tukker johik heb een tractor jwz
Zullen we brommers kieken?
Dus óf randstad óf een gehucht á la Den Hamquote:Op zaterdag 28 april 2012 04:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan verraad ik mezelf en vind je me stom
Stommer dan inwoner zijn van Almelo kan niet dus vertel....quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan verraad ik mezelf en vind je me stom
Kan wel...quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Stommer dan inwoner zijn van Almelo kan niet dus vertel....
Ik woon ook in zeelandquote:
Huh waarom open je een Twente topic dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 05:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik woon ook in zeelandIn welk dorp woon je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en iron maiden in de op
Nieuw is niet altijd beter.
Andere kant van Nederland dus. Hoezo ben je tukker dan? Landkaart zeker gespiegeld?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 05:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Huh waarom open je een Twente topic dan?
En uh inIk ben een Tukker van geboorteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en iron maiden in de opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Schaam je niet, jongenquote:
Kom schat, laten we het van ons af erotiseren door een nachtje lichamelijk vermaakquote:
Goedemorgen he.quote:Op zaterdag 28 april 2012 05:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Teringjantje, bijna half 6 alweer
Nog steeds aan de wijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 08:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nu aan de wijn...moet er niet aan denken
Hee Selmaaquote:
nee, doe maar gewoon bierquote:Op zaterdag 28 april 2012 08:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nu aan de wijn...moet er niet aan denken
quote:Op zaterdag 28 april 2012 03:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een super irritante kuttekenfilm.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
Frisse lucht net was wel fijn. Geen regen gelukkig. Nu lekker doorzuipen en misschien straks een middagdutje doen. Ben nog steeds aardig nuchter, vreemd gezien de hoeveelheid alcohol.
Misschien ben ik al immuun
Jepquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:11 schreef Lonaa het volgende:
Marko, lees ik nou dat je woonruimte gevonden hebt?
Gefeliciteerd man!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep!
In Hengelo
Hoop dat ik er over 1 a 2 weken in kan
Ik heb mijn P gehaaldquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!Fijn voor je!
Heb ik nog meer belangrijke dingen gemist?
Ik ben eindelijk ontmaagd!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man!Fijn voor je!
Heb ik nog meer belangrijke dingen gemist?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Bam, lekker spiegelkarpertje gevangen, 15 pond
mooi werk kerel, mooi werkquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jep!
In Hengelo
Hoop dat ik er over 1 a 2 weken in kan
gefeliciteerd Nathaliequote:
oke ik heb gedrukt en nu ?quote:
quote:
Jeremy Wadequote:Op zaterdag 28 april 2012 18:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In een parallel universum...
[ afbeelding ]
Denk er eens over na, D
quote:
quote:
kut voor je manquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:52 schreef haakon het volgende:
Zo toch eem een portie zuipn.
En ik maar baaln
Begrijpelijk!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:52 schreef haakon het volgende:
Zo toch eem een portie zuipn.
En ik maar baaln
Zeker. En eens pilsen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:16 schreef smitjew het volgende:
Ik moet hier meer naar posten is volgens mij wel gezzelig met mede tukkers
Die is van dat liedje van Pearl Jamquote:
Zoetermeerquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Helemaal naar Zoetermeer voor een verjaardag.
is cool drink alleen sterke drankquote:
Heb er een half jaar voor m'n werk gewoond, afgrijselijk! Ook door een lul van een huisgenootquote:
Heb hier hetzelfde gevoelquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:39 schreef Lonaa het volgende:
Boh, tis pas half 10 jongens. Vroeg.
Ligt t aan mij, of gaat de tijd langzaam?
mwoah, valt mee; kijk Jongens tegen de Meisjes en ondertussen voetbalquote:
Redelijk. Zit aan de kruidenthee, mijn pijn te verbijten, er van te balen dat ik de stad niet in kan, Topchef te luisteren en op Fok! rond te klikken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mwoah, valt mee; kijk Jongens tegen de Meisjes en ondertussen voetbal
jij wel?
pijn te verbijten?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Redelijk. Zit aan de kruidenthee, mijn pijn te verbijten, er van te balen dat ik de stad niet in kan, Topchef te luisteren en op Fok! rond te klikken.
Dus ja, eigenlijk wel.
Wat voor voetbal?
Dinsdag geopereerd he? Amandelen zijn eruit. En het doet fucking zeer. Pijnstillers zijn leuk maar halen alleen maar de scherpe randjes eraf, meer niet. En ik slik er al te veel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:58 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
pijn te verbijten?en VVV - ADO, niet super maar luister eigenlijk alleen maar
en niks anders wat kan helpen tegen de pijn (of het een beetje kan verzachten)??quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dinsdag geopereerd he? Amandelen zijn eruit. En het doet fucking zeer. Pijnstillers zijn leuk maar halen alleen maar de scherpe randjes eraf, meer niet. En ik slik er al te veel.
IJsquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en niks anders wat kan helpen tegen de pijn (of het een beetje kan verzachten)??
ijs?
hoeveel ijs heb je al gehad?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
IJs
Jij wilt niet weten hoeveel ijs ik al gehad heb. En het helpt vrij weinig.
Naja, gewoon doorbijten. T gaat vanzelf wel over.
Ruim 35 waterijsjes sinds woensdag.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeveel ijs heb je al gehad?
en blij dat je nu van je amandelen af bent toch?
Das mijn tekst. En graag, maar ik weet niet of dat nu zo'n goed idee is.quote:
dat zijn er veelquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ruim 35 waterijsjes sinds woensdag.
En ja, fijn, ik krijg nu al meer lucht (en ik ruik beter ofzo, heel gek), maar het genezingsproces is echt hel.
Ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zijn er veelen gelukkig merk je nu al verbetering
wat dan , wat is de beste tent ben bij een vriendin gaan zo de stad inquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Das mijn tekst. En graag, maar ik weet niet of dat nu zo'n goed idee is.
Ik verga van de pijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:40 schreef smitjew het volgende:
[..]
wat dan , wat is de beste tent ben bij een vriendin gaan zo de stad in
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.Ze moesten er ook echt uit. Ze waren zoo groot en dat waren ze al jaren.
Kan alleen maar voordeel brengen.
yup, nu ff Echt Waar?! afkijken en dan maar zien; wellicht nog dvd'tje van Bert Visscherquote:
Ik drink nog een kop thee, gooi er medicijnen in en dan naar bed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
yup, nu ff Echt Waar?! afkijken en dan maar zien; wellicht nog dvd'tje van Bert Visscher
sterkte , hel veel drinkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik verga van de pijn.Mijn keel ligt open.
Beste tent ligt eraan wat je wil.
Ik kan je wel helpenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik verga van de pijn.Mijn keel ligt open.
Beste tent ligt eraan wat je wil.
quote:
Jawel, net gedouched en aan het bedenken of ik vandaag wat zal gaan doen of niet.quote:Op zondag 29 april 2012 10:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jawel jawel. een WII aan het ombouwen.
En daar in Enschede ?
Ja maar ik heb je niet op twitter..quote:
Please explain. Gefeliciteerd.quote:
3 x gevallen las ikquote:Op zondag 29 april 2012 17:47 schreef haakon het volgende:
Knie kapot, broek kapot, handen kapot en geen idee hoe ik thuis ben gekomen.
Mooin oamd.
Dat is zegmaar een functie hoger. Ik ga nu nieuwe mensen trainen en mensen die er al langer werken toetsen op de proceduresquote:
Zo! Da's mooi meegenomen. Nogmaals mijn felicitatiesquote:Op zondag 29 april 2012 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is zegmaar een functie hoger. Ik ga nu nieuwe mensen trainen en mensen die er al langer werken toetsen op de proceduresKrijg dan ook ongeveer een euro meer per uur
Thanks!quote:Op zondag 29 april 2012 19:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo! Da's mooi meegenomen. Nogmaals mijn felicitaties
Good busy!quote:Op zondag 29 april 2012 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is zegmaar een functie hoger. Ik ga nu nieuwe mensen trainen en mensen die er al langer werken toetsen op de proceduresKrijg dan ook ongeveer een euro meer per uur
Ik ga d'r voor, met pijnstillers en al. Geen idee of ik ga zuipen (mag eignelijk niet mja) en ik zie wel hoe lang dat ik het volhoudt, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen heel koninginnendag te missen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:40 schreef Redbaron het volgende:
pff wat ben ik lam vandaag, en dan vanavond weer![]()
Nog meer menschen die koninginnenacht gaan vieren??
KoninginneDAG ga ik voor een heeeeel groot deel missen.. slapen enzulks.quote:Op zondag 29 april 2012 19:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga d'r voor, met pijnstillers en al. Geen idee of ik ga zuipen (mag eignelijk niet mja) en ik zie wel hoe lang dat ik het volhoudt, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen heel koninginnendag te missen.
Ik een flesquote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe vanavond wel een wijntje in naam der koningin
ik heb een fiets geleend ,armpje gedrukt met een vrouw, vuist kapot dus geslaagde avondquote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb gister al ontiegelijk lopen zoepn. Vandaag ff balansdag qua alcohol en morgen weer aan! En dinsdag vrij
Goed bezig!quote:Op zondag 29 april 2012 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik doe vanavond wel een wijntje in naam der koningin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet maar wat..
Utrech mornquote:Op zondag 29 april 2012 20:28 schreef Lonaa het volgende:
Gaat er iemand vandaag of morgen nog Enschede in dan?
balansdagquote:Op zondag 29 april 2012 20:16 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb gister al ontiegelijk lopen zoepn. Vandaag ff balansdag qua alcohol en morgen weer aan! En dinsdag vrij
quote:
Trek oe Twenteshirt wel anquote:
Bunninkside! Ofzoquote:
Beter!quote:Op zondag 29 april 2012 18:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Metal kun je sowieso geen music noemen. Pokkeherrie is het.quote:
quote:Op maandag 30 april 2012 01:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Metal kun je sowieso geen music noemen. Pokkeherrie is het.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op maandag 30 april 2012 01:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, dan computerbliepjes in de club, da's muziek wou je zeggen?
Zie de PIquote:
Neequote:
Allebei pokkeherrie dus, dealquote:Op maandag 30 april 2012 01:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij je pokkeherrie en ik computerbliebjes. Klaar!
Nee hoor want tussen computerblieb ambient (zeer rustig en chill) en schranz zit een wereld van verschil terwijl metal alleen maar rotherrie is.quote:Op maandag 30 april 2012 01:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Allebei pokkeherrie dus, deal
Hoi en trustenquote:Op maandag 30 april 2012 01:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedenavond!
Stad was weer geslaagd. Nu slapen, morgenvandaag van 11 tot 7 werken in het centrum.. Hell!!
Ho ho ho, nu niet ineens subgenres erbij betrekkenquote:Op maandag 30 april 2012 01:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Nee hoor want tussen computerblieb ambient (zeer rustig en chill) en schranz zit een wereld van verschil terwijl metal alleen maar rotherrie is.
Geef eens wat linkjes? Misschien vind ik het ook wel mooi.quote:Op maandag 30 april 2012 01:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ho ho ho, nu niet ineens subgenres erbij betrekken
Ik zet metal tegenover computerbliep, klaar. Anders kan ik ook wel met atmospheric black metal komen, da's erg rustgevend
Kan niet direct een echte ambient/atmospheric blackmetalband verzinnen, maar is een linkje:quote:Op maandag 30 april 2012 02:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Geef eens wat linkjes? Misschien vind ik het ook wel mooi.
Sterf!quote:Op maandag 30 april 2012 01:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Metal kun je sowieso geen music noemen. Pokkeherrie is het.
Zoals gewoonlijkquote:Op maandag 30 april 2012 10:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Nou de Vrijmarkt in Almelo viel me een potje tegen zeg
Ik heb je gister niet meer gezien, toch maar even naar Beethoven gegaan op de Oude marktquote:
Volgens mij welquote:Op maandag 30 april 2012 13:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ik heb je gister niet meer gezien, toch maar even naar Beethoven gegaan op de Oude markt
Toen weer naar van Heekplein.. Wel mooi gehad nog?
Heel slecht geslapen, heel duf wakker geworden, weer op bed gaan liggen, net weer een half uur uit bed en bleghquote:
Oei dat klinkt niet zo best.quote:Op maandag 30 april 2012 15:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel slecht geslapen, heel duf wakker geworden, weer op bed gaan liggen, net weer een half uur uit bed en bleghHart gaat tekeer, rug doet me zeer, ogen gaan heen en weer...
Lucht het op?quote:Op maandag 30 april 2012 15:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb ff lekker zitten kotsen, da's ook alweer een paar weken geleden dat dat gebeurde.
Half, m'n hart doet iig weer kalmquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 15:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Half, m'n hart doet iig weer kalm
"Doe maar even wat zachter, kinderen, oma heeft rust nodig".quote:Op maandag 30 april 2012 16:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
Bleghh ik begin me aan alles te ergeren. Binnen is het benauwd en buiten op het dakterras hoor ik een band zo luid spelen dat het lijkt of ik er bij sta. Afgelopen dagen veel gedronken en weinig geslapen dus logisch dat ik sjaggo ga worden. Ben geen 18 meer.![]()
Iets zegt me dat er nu niemand bij je in de buurt moet komenquote:Op maandag 30 april 2012 16:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zelfs de dancemuziek op Slam TV irriteert me mateloos. Oooh wat zal ik vanavond lekker slapen. Morgen geen planning dus mooi uitslapen. Oh en geen drank meer voor mij de hele week. Donderdag of vrijdag weer.
Ik weet nu wel hoe ik me over 30/40 jaar voel ja.quote:Op maandag 30 april 2012 16:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Doe maar even wat zachter, kinderen, oma heeft rust nodig".
Ik beantwoord daarom ook geen telefoontjes van mensen waarvan ik weet dat ze gaan pushen dat ik naar de stad moet komen. En als de deurbel gaat doe ik niet open.quote:Op maandag 30 april 2012 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Iets zegt me dat er nu niemand bij je in de buurt moet komen
Zo, rebels hoorquote:Op maandag 30 april 2012 16:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik beantwoord daarom ook geen telefoontjes van mensen waarvan ik weet dat ze gaan pushen dat ik naar de stad moet komen. En als de deurbel gaat doe ik niet open.
Mwa, ik zit er nog bij als een zoutzakquote:Op maandag 30 april 2012 16:39 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Eerder autistisch. Maarre voel je je al wat beter?
Hier ook. Drukker dan ooit volgens mij.quote:Op maandag 30 april 2012 17:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oi!
Boh, t was echt tyfusdruk in de stad, niet normaal.
Floriade is toch iets met bloemen?quote:Op maandag 30 april 2012 17:02 schreef rulerofdeath het volgende:
Zoo, floriade is ook wel mooi geweest onderhand. Zit nu helemaal onder de parfum
Dat weet ik niet maar, man, wat ben ik blij dat ik er weer uit ben. Je kon nergens even rustig zitten.quote:Op maandag 30 april 2012 17:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hier ook. Drukker dan ooit volgens mij.
Mooi weer, A'dam wat niet zo aantrekkelijk is al voorgaande jaren waardoor veel mensen in eigen woonplaats blijven dus reken maar uit.quote:Op maandag 30 april 2012 17:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar, man, wat ben ik blij dat ik er weer uit ben. Je kon nergens even rustig zitten.
Pijnlijk. De hoofdreden waarom ik weer thuis ben.quote:Op maandag 30 april 2012 17:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mooi weer, A'dam wat niet zo aantrekkelijk is al voorgaande jaren waardoor veel mensen in eigen woonplaats blijven dus reken maar uit.
Hoe is het met je keel?
Ik zou er heen gaan. Straks wordt je telefonisch afgescheept met 'kijk het even aan'.quote:Op maandag 30 april 2012 17:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pijnlijk. De hoofdreden waarom ik weer thuis ben.
Kan nog steeds niet normaal eten, praten en slikken. Slik veels te veel pijnstillers en maak me zorgen over een rooie rand die om de wond/korst zit. Vraag me af of dat teken van genezing is, of teken van ontsteking.
Dus morgen de poli maar even bellen.
Neuh, dat denk ik niet. Ze hebben me de vorige keer (voor extra pijnstillers) ook goed geholpen.quote:Op maandag 30 april 2012 17:18 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik zou er heen gaan. Straks wordt je telefonisch afgescheept met 'kijk het even aan'.
Nee?quote:Op maandag 30 april 2012 17:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ben je nu niet langzaam aan het stikken dan met zo'n korst in je strot?
Oh oke.quote:Op maandag 30 april 2012 17:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee?
Ik krijg meer lucht als in de jaren hiervoor.
Hier, visheldquote:
quote:
Jammer johquote:Op maandag 30 april 2012 18:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik kon ruiken dat je weer terug was... DIE LUCHT!
Welcome back mate
Gezellig. Vooral het zeiknat regenen.quote:Op maandag 30 april 2012 18:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uiteraard, was alleen heen vissen + zeiknat regenen
Ja wel lekker he, heerlijk uitbrakken vandaagquote:Op maandag 30 april 2012 18:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jammer joh
[/Gerard]
Hoe is 't hier?
We hebben er maar 3 gevangen, ieders één. Ik heb de enige karper gevangenquote:Op maandag 30 april 2012 18:45 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ja wel lekker he, heerlijk uitbrakken vandaag![]()
Kun jij nog wel vissen zien of heb je er niet genoeg gevangen
Aight!quote:Op maandag 30 april 2012 18:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
We hebben er maar 3 gevangen, ieders één. Ik heb de enige karper gevangen
Foto volgt wel op FB
Paar biertjes extra gedronkenquote:Op maandag 30 april 2012 18:47 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Aight!
Niets aan koninginnerotzooi gedaan dus?
Whehe..quote:Op maandag 30 april 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Paar biertjes extra gedronkenKon vannacht m'n tent nauwelijks vinden
quote:Op maandag 30 april 2012 18:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Paar biertjes extra gedronkenKon vannacht m'n tent nauwelijks vinden
Ai da's vervelend.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:23 schreef Lonaa het volgende:
Ik krijg net een mes in m'n rug van mijn ex.
Daar waar we afgesproken hebben dat zo gauw het kan er iig 1 van de katten naar mij toe kwam, krijg ik nu een heel gemeen bericht over me heen onder het motto: "je hebt mijn geld al afgepakt en nu wil je ook nog eens MIJN kat afpakken?"
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Selma, hoeveel katten heb jij?
Wij hebben ook een kat, maar ik denk dat dat beest zich stierlijk verveeld
Ik denk 1quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ai da's vervelend.Ik zou niet zonder mijn kat kunnen.
Heb je de poli al gebeld trouwens?
Dat is heel erg kut. En niet eerlijk. En niet waar. En.. en..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ai da's vervelend.Ik zou niet zonder mijn kat kunnen.
Heb je de poli al gebeld trouwens?
Ik heb er nu nog maar 1. Loela is vorig jaar overleden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Selma, hoeveel katten heb jij?
Wij hebben ook een kat, maar ik denk dat dat beest zich stierlijk verveeld
klopt.quote:Op maandag 30 april 2012 17:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hier ook. Drukker dan ooit volgens mij.
[..]
Floriade is toch iets met bloemen?
Dat zieke meisje waar nog een actie voor geweest is door o.a. Vak-P.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zieke meisje waar nog een actie voor geweest is door o.a. Vak-P.
http://www.tctubantia.nl/(...)287%29-overleden.ece
Okequote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:36 schreef Ronaldsen het volgende:
Had vandaag een nieuwe woning toegewezen gekregen op het Transvaalplein.
Wat een tokkie wijk zeg! Allemaal gajes wat op straat hangt met het mooie weer.
Daar ga ik dus mooi niet wonen
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zieke meisje waar nog een actie voor geweest is door o.a. Vak-P.
http://www.tctubantia.nl/(...)287%29-overleden.ece
Ha schatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |