quote:
Dat vind ik nou echt een super irritante kuttekenfilm.quote:Op zaterdag 28 april 2012 03:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boh, over 2 min heb ik Family Guy season 10 episodes 8 to 17 binnen
Ik vond het vroegah kut door Brian (die hond), maar sinds een jaar of 3 vind ik het geniaalquote:Op zaterdag 28 april 2012 03:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt een super irritante kuttekenfilm.
Waar woon je dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:34 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben een tukker johik heb een tractor jwz
Zullen we brommers kieken?
Dus óf randstad óf een gehucht á la Den Hamquote:Op zaterdag 28 april 2012 04:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan verraad ik mezelf en vind je me stom
Stommer dan inwoner zijn van Almelo kan niet dus vertel....quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:38 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als ik dat zeg dan verraad ik mezelf en vind je me stom
Kan wel...quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:54 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Stommer dan inwoner zijn van Almelo kan niet dus vertel....
Ik woon ook in zeelandquote:
Huh waarom open je een Twente topic dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 05:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik woon ook in zeelandIn welk dorp woon je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en iron maiden in de op
Nieuw is niet altijd beter.
Andere kant van Nederland dus. Hoezo ben je tukker dan? Landkaart zeker gespiegeld?quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 05:03 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Huh waarom open je een Twente topic dan?
En uh inIk ben een Tukker van geboorteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en iron maiden in de opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Schaam je niet, jongenquote:
Kom schat, laten we het van ons af erotiseren door een nachtje lichamelijk vermaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |