Die kun je wel verwijderen hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja, dat zou ik ook eens moeten doen eigenlijk.. Maar sommige foto's heb ik er niet zelf opgezet maar ben ik in getagd en die krijg ik niet weg
Hoe lang zou je daar mee bezig zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb zin om cupcakes te gaan bakken en ik heb ook alle spullen in huis, boter op kamertemperatuur, maar tis een beetje laat inmiddels
anderhalf uur ofzo (oven moet aan en nog zooi opruimen vooraf en achteraf), ah fuck it, ik ga het gewoon doen ook, morgen toch zaterdagquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe lang zou je daar mee bezig zijn?
Nomnomnom!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb inmiddels celebrations gevonden om te snaaien
Jah, vind ik ook! En twix ook. Bounty nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nomnomnom!
maltesers en die dove zijn altijd het lekkerst vind ik
Morgen verse cupcakes als ontbijtquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anderhalf uur ofzo (oven moet aan en nog zooi opruimen vooraf en achteraf), ah fuck it, ik ga het gewoon doen ook, morgen toch zaterdag![]()
Eerst nog even plakje ibericoham eten en dan aan de slag
Doe de bounty's hierheen sturenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah, vind ik ook! En twix ook. Bounty niet
Rest in de koelkast bewaren voor morgen? Slaap je dan ook weer lekker!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een glas mix gemaakt van bacardi razz met 7up...
Ben nu halverwege en heb zin om te slapen
Tolerantie, I haz none
* Miss_Congeniality stuurt bounty's naar nagelschaartjequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe de bounty's hierheen sturen![]()
![]()
Bounty vind ik wel lekker, maar snickers blijft op mijn werk altijd liggen, niemand vreet die dingen (privé heb ik nooit celebrations)quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah, vind ik ook! En twix ook. Bounty niet
Met frambozen erinquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Morgen verse cupcakes als ontbijt
1 glas moet ik toch wel opkrijgen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rest in de koelkast bewaren voor morgen? Slaap je dan ook weer lekker!
Mijn celebrations zijn ook gekregen, koop die dingen zelf nooit. Maar is nu wel handig hahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bounty vind ik wel lekker, maar snickers blijft op mijn werk altijd liggen, niemand vreet die dingen (privé heb ik nooit celebrations)
klinkt als een ranzigen combiquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een glas mix gemaakt van bacardi razz met 7up...
Ben nu halverwege en heb zin om te slapen
Tolerantie, I haz none
Zekers!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn celebrations zijn ook gekregen, koop die dingen zelf nooit. Maar is nu wel handig haha
Mijn man begon over dat we binnenkort wel weer een handdoekenwas moeten doen. Alleen heb ik die van de week wel gedaan, maar ben te lui geweest om hem op te vouwen dus die zit nog steeds in de droger (wel al droog)quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1 glas moet ik toch wel opkrijgen?
Ik zou kunnen gaan slapen, maar moet de was nog ophangen
Wat een kutleven
Neinzquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt als een ranzigen combi
Dat Razz is toch ook al verdund?
Ik heb deze was een keer extra moeten wassen omdat het al 5 dagen nat en wel in de machine zatquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man begon over dat we binnenkort wel weer een handdoekenwas moeten doen. Alleen heb ik die van de week wel gedaan, maar ben te lui geweest om hem op te vouwen dus die zit nog steeds in de droger (wel al droog)
Ik zat me vanmiddag weer te bedenken, zoals wij nu leven.... als wij ooit kinderen krijgen... dan moet de kinderbescherming maar nooit komen kijken zeg maarquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn man begon over dat we binnenkort wel weer een handdoekenwas moeten doen. Alleen heb ik die van de week wel gedaan, maar ben te lui geweest om hem op te vouwen dus die zit nog steeds in de droger (wel al droog)
Oeh, dan kunnen wij mooi zo'n bak delen zonder ruziequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind Malthesers en dove dus echt niks.
Twix hoeft van mij ook niet, maar accepteer ik indien geen andere keuze.
De rest
aha!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neinz
Je kunt het in een blikje kopen, dan is die mix dus al gemaakt.
Ik maak het zelf, lekker authentiek enzo
Ik zie een mogelijkheid voor jou om te trouwen met iemand als je je man zat bentquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:16 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, dan kunnen wij mooi zo'n bak delen zonder ruzie
lekker muffffffffffquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb deze was een keer extra moeten wassen omdat het al 5 dagen nat en wel in de machine zat
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zat me vanmiddag weer te bedenken, zoals wij nu leven.... als wij ooit kinderen krijgen... dan moet de kinderbescherming maar nooit komen kijken zeg maar
In voor- en tegenspoed, met een bak celebrationsquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie een mogelijkheid voor jou om te trouwen met iemand als je je man zat bent
Succes!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Hammetje zit in mijn bakkus, dus ik ga cupcakes bakken
Laterz!
Pics!quote:
Nooohquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:48 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Spannond
Ik lig helemaal alleen
Haha, leuk vooruitzicht!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:51 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Noooh![]()
ligt hier al op bed en ik hoor hem in de woonkamer snurken
Lekker rustig dus ik ben uit pure verveling Klau's blog aan het lezen maar dan vind je echt dingen als dit:quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Haha, leuk vooruitzicht!![]()
Die van mij is een avondje gamen en zal over een uur of 2 pas thuis zijn denk ik.
quote:want is wel rip uit me lijf
quote:er zitten 5 hi end producten in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't come closer, I might hurt you
quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:05 schreef Lindytje het volgende:
Priem heeft heul geen jurk, ze heeft een pak
Dat is vandaaaggg!! Heel veel plezier honeysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
Bestest wedding-outfit everSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde vanochtend regen op ons raam tikken en toen moest ik meteen aan haar denken.. Wil je haar straks van me feliciteren, Lin?
3!
met extra feestelijke bloemslippersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Wat een goeden idee! Zit lekker, heel stijlvol en je kunt direct na de bruiloft door naar de fitness om even lekker te sportenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Have fun
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Echtquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:04 schreef Lindytje het volgende:
En nee, ik heb gisteren nog niks gevraagd
Maar ga ik wel snel doen!
Wat spannendquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:04 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
En bedankt Lin... you spoiled mah surprise
Oh my oh my WAT MOOI!! Zie haar stralenquote:
GMTAquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
jij bent al getrouwd geweest joh!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:45 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben zo bang dat ik morgen ga denken: ik wil ook trouwen!!!! It's so prettehhhh!!!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:04 schreef Lindytje het volgende:
Ik had al van tevoren gezegd dat ik 's ochtends foto's zou plaatsen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:11 schreef Stormqueen het volgende:
Superquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat vond ze van de verrassing?
Daar heb ik het zelfs met Priem hier in het topic al over gehad....quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had al van tevoren gezegd dat ik 's ochtends foto's zou plaatsen...
Dat zeker! Drink all tha booze and eat all tha food!quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:17 schreef Puckzzz het volgende:
No worries mate!
We gaan het leuk hebben
*verder inpakken gaat*
*emmertje snelcement niet vergeten*
Spoiler next timequote:Op zaterdag 28 april 2012 11:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik had al van tevoren gezegd dat ik 's ochtends foto's zou plaatsen...
ja een supersnelle retour mierlo, voor de ceremonie. Dan hier op Jou wachten en de koffie klaar zetten!quote:
Have fun!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja een supersnelle retour mierlo, voor de ceremonie. Dan hier op Jou wachten en de koffie klaar zetten!
I'll tryquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Have fun!!
Doe ff een stiekeme boobiesqueeze van mij!
Veel plezier babe! In het echt is ze nog veel mooierquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Spoiler next timeno hard feelings pop
![]()
Ik ga zo rijden!
Gas erop!!!quote:
Ik wilde zeggen "ZO VROEG IN DE OCHTEND?" maar het is al bijna 12 uurquote:
Het is wel ontbijtquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen "ZO VROEG IN DE OCHTEND?" maar het is al bijna 12 uur
O dan krijg je toch een emoslinger van mequote:
Het is unf haar schuldquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
O dan krijg je toch een emoslinger van me![]()
gezond eten gaat goed dus?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK HEB MINT MMS, RASPBERRY MMS, PRETZEL MMS, PEANUT BUTTER MMS, PEANUT BUTTER CUPS EN HEATH TOFFER BARS EN HERSHEY'S COOKIES N CREAM DROPS EN JOLLY RANCHER
Oja en 2 dior lakjes
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik hen nix in huis en moet straks door de regen
They did itquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is gelukt, ze zeiden ja!
En ik janken, wtf
Wiefquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
En ik janken, wtf
Het is jouw weekje wel he?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:41 schreef Mss het volgende:
Ik kan mijn oven ophalen, die had ik twee weken geleden in de reparatie gestuurd. De reparateur kon geen technische defecten vinden, en het knetteren en de rook komt omdat de oven niet goed was schoongemaakt. Okay, dat kan. Maar nu moet ik dus de onderzoekskosten gaan betalen (¤35) omdat dat niet onder de garantie valt
Jaquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
En ik janken, wtf
Bwehehequote:Op zaterdag 28 april 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
En ik janken, wtf
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
En ik janken, wtf
Je wordt nog eens sentimenteelquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik jank normaal niet zo snel, ik zal eens een happy pill eten
Ga je vermenigvuldigen, dan mekker je om elke scheet.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik jank normaal niet zo snel, ik zal eens een happy pill eten
ik zelf niet. Klein zaaltje met weinig mensen, voelt dan een beetje awkwardquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je wordt nog eens sentimenteel.
Heb je nog een pic tijdens de ceremonie gemaakt?
ja heb ik! Mutsquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben zo'n ongelofelijke muts
Ik had nog ff snel een zwart wasje in de machine gedaan, en jahoor! Mijn onderjurkje erin!!!
Heb jij een droger Skjoe? Hij ligt hier nu op de verwarming
aan je antenne knopen wanneer je naar SQ rijdt...quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:10 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben zo'n ongelofelijke muts
Ik had nog ff snel een zwart wasje in de machine gedaan, en jahoor! Mijn onderjurkje erin!!!
Heb jij een droger Skjoe? Hij ligt hier nu op de verwarming
Jaaa!! Kittehquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:26 schreef Diconnected het volgende:
Hallonwe hebben net een kitten opgehaald en ze is zo kjoooooet
oooh leuk!!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:26 schreef Diconnected het volgende:
quote:
Mwehehequote:Op zaterdag 28 april 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als Dico nou met hem gaat trouwen zijn jullie praktisch familie
Watskeburt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:57 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jaloers zijn op een tv-karakter omdat die kan eten.
Alcohol is stom.
Ja maar dan wordt je geen familie van SQquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Mweheheals ik ga trouwen ooit dan hou ik lekker m'n eigen naam
Das kip op feestboekquote:
Shotjes.quote:
Oh leuk!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:26 schreef Diconnected het volgende:
De jouwe ook al?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:17 schreef Mirjam het volgende:
de magnetron maakte zonet een keigrote vuurbal jonge
bam!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:17 schreef Mirjam het volgende:
de magnetron maakte zonet een keigrote vuurbal jonge
bam!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:19 schreef Lindytje het volgende:
En we zijn in ons hotel in bels! Het is echt te cute
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nou,. ik geloof het niet, verbazend genoeg
Mijne ook een tijdje geleden. De reparatie in gestuurd en nu kreeg ik vandaag een telefoontje dat het kwam omdat hij niet goed genoeg schoongemaakt was. Nu mag ik dus opdraaien voor de onderzoekskostenquote:
oeiquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:22 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijne ook een tijdje geleden. De reparatie in gestuurd en nu kreeg ik vandaag een telefoontje dat het kwam omdat hij niet goed genoeg schoongemaakt was. Nu mag ik dus opdraaien voor de onderzoekskosten.
Ja, ik vind het wel kut, het is ¤35. Ik ga er als een magnetron begint te knetteren toch niet vanuit dat het komt omdat hij niet schoon genoeg is. Ik denk dan meteen aan kortsluiting. Ik ga hem dan niet schoonmaken en nog eens proberenquote:
hier bleek het een klein stukje van een paaseifolietje te zijn dat stiekem de magnetron in was geslopenquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:25 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel kut, het is ¤35. Ik ga er als een magnetron begint te knetteren toch niet vanuit dat het komt omdat hij niet schoon genoeg is. Ik denk dan meteen aan kortsluiting. Ik ga hem dan niet schoonmaken en nog eens proberen.
Heb je nog huisgenoten aangerand?quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Shotjes.
Ben halverwege ook maar gewoon m'n bed in gedoken, ik ging echt stuk. Ben benieuwd of de rest nog de stad in is gegaan ofzo.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:13 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heb je nog huisgenoten aangerand?
Grotere tolerantie kweken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Nee. Ik ben dus ook helemaal niet in de stad beland, maar al veel eerder gestrand.
Duidelijk ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grotere tolerantie kweken.
Bwuh. hond maar even uitlaten.
Of de shotjes laten staan.quote:
Dat ook denk ik. Want ze waren toch niet lekker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of de shotjes laten staan.(Tenzij lekkere, uiteraard.)
De shotjes hadden 50% alcohol.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Shotjes zijn Het Kwaad. Net als tequila.
quote:
Gaat eigenlijk best snel, zo'n tolerantie bouwen. Al is 'ie snel weer weg ook.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:02 schreef Incantrix het volgende:
Ik geef het nog 3 feestjes voor je zo ver bent als je huisgenoten
Zonder shotjes had ik het nog best lang vol kunnen houden denk ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:02 schreef Incantrix het volgende:
Ik geef het nog 3 feestjes voor je zo ver bent als je huisgenoten
Dat dus. Ik had best veel tolerantie. Ooit.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk best snel, zo'n tolerantie bouwen. Al is 'ie snel weer weg ook.![]()
* IJsdraakje kan tegenwoordig best goedkoop bezopen raken.
Mwehe. Geen idee ook of ze de stad in geweest zijn, want ik was weg zodra ik op dat bed lag.quote:
Op zich is dat nog best mazzel, in bed liggen en dan alles voelen draaien, da's pas kut.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zonder shotjes had ik het nog best lang vol kunnen houden denk ik.
Maar het komt vast goed.
[..]
Dat dus. Ik had best veel tolerantie. Ooit.
[..]
Mwehe. Geen idee ook of ze de stad in geweest zijn, want ik was weg zodra ik op dat bed lag.
Dat inderdaad, na mijn zwangerschap van Stef kwam ik na 2 wijntjes al lallend de kroeg uitquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gaat eigenlijk best snel, zo'n tolerantie bouwen. Al is 'ie snel weer weg ook.![]()
* IJsdraakje kan tegenwoordig best goedkoop bezopen raken.
Mwehehe.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat inderdaad, na mijn zwangerschap van Stef kwam ik na 2 wijntjes al lallend de kroeg uit
Als ik weet dat ik dat ga krijgen steek ik altijd gewoon mijn vinger achterin mijn strotquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich is dat nog best mazzel, in bed liggen en dan alles voelen draaien, da's pas kut.
Dat kan ik echt niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:11 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Als ik weet dat ik dat ga krijgen steek ik altijd gewoon mijn vinger achterin mijn strot
Dat kan ik ook echt niet hoor. Maar gisteravond ging nog wel, en vanochtend bij het wakker worden ook wel. Maar rond het middaguur... En dan zit er dus ook niks in je maag, maar dan toch.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet.
En daarbij, het komt er dan meestal vanzelf wel uit.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:09 schreef Incantrix het volgende:
Maar wel verstandig dat je er gewoon aan toe
*kotsonderbreking*
hebt gegeven
Mijn liefje kon dat ook niet, tot ik hem een uitleg gafquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet.
En daarbij, het komt er dan meestal vanzelf wel uit.
Ik wil het niet weten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn liefje kon dat ook niet, tot ik hem een uitleg gaf
Met vertraging?quote:
Welk museum ga je heen?quote:Op zondag 29 april 2012 11:51 schreef Debsterr het volgende:
Straks naar het museum in Arnhem. Verantwoorde zondag, I haz it!
Het Muller Muller Kruseum?quote:
euh, puckzzz 4 uur, ik half vijf?quote:Op zondag 29 april 2012 14:46 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe en puckz, hoe laat is het geworden gisteren/vanochtend?
Damn, het was gewoon ook na half 4 toen wij in de auto stapten
dj kurt, voor al uw feesten en partijen!@quote:Op zondag 29 april 2012 14:38 schreef Lindytje het volgende:
En.... thuis! De tering, wat ben ik brak....
Maar goeden party en nog betere goochelaar/DJ/entertainer![]()
![]()
Wat een eindbaas
Haha, heerlijk!quote:Op zondag 29 april 2012 15:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
euh, puckzzz 4 uur, ik half vijf?
Ze hebben tot kwart over vijf gedraaid, maar Priem was ook echt stuk
en ik was boos toen ik wakker werd, want het was al half elf en ik wilde dat het pas half acht was
Ja, echt jonge! Wat een baasquote:Op zondag 29 april 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dj kurt, voor al uw feesten en partijen!@
Geylquote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
En puckzzz lag gewoon in dr nakende tetten in bed![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 15:17 schreef Stormqueen het volgende:
En puckzzz lag gewoon in dr nakende tetten in bed![]()
Sterktequote:Op zondag 29 april 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet naar een verjaardag. Drink all the booze
Truste linnie
quote:Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai meidenHet was SUPER !!! We hebben zo ontzettend genoten !
Welk mooi de klok rond gedaan
5u30 was ik op.. Om 5u15 gingen we naar ons bruidshuisje en om 6u gingen we uiteindelijk slapen.
4u later zat ik in het bad te shuffelen om mezelf wakker te houden
En thx iedereen lievvvvv![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5u30 was ik op.. Om 5u15 gingen we naar ons bruidshuisje en om 6u gingen we uiteindelijk slapen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniet ervanquote:Op zondag 29 april 2012 16:37 schreef PriemGirl het volgende:
Dank je![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit nu heerlijk bank te hangen... in een woonkamer vol slingers, balonnen en bloemblaadjesHet 3x toeteren voor het bruidspaar spandoek hebben we toch maar een weg gelegd
Zo maar eens alle kaartjes lezen en in de enveloppendoos snuffelen![]()
WANNEER GA JE SCHEIDENquote:Op zondag 29 april 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
Thx unf
Pahahah spees.. TrueNoeezzz take it back
Oeh binnen 7 dagen kan dit nog kosteloosquote:
quote:Op zondag 29 april 2012 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oeh binnen 7 dagen kan dit nog kosteloos![]()
Problem solved !
En daarna gaan we ons weer verloven en weer trouwenVonden we vannacht iig nog een strak plan
![]()
Thx sjaan![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben kapot4u slapen is toch heul niet genoeg man...
Ow en raad eens waar mijn man is... juist.. bij het voetballen![]()
![]()
Mijne vent.. Geen steek veranderd
Omg eerste dag als getrouwd en hij gaat naar de voetbalquote:Op zondag 29 april 2012 16:45 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ben kapot4u slapen is toch heul niet genoeg man...
Ow en raad eens waar mijn man is... juist.. bij het voetballen![]()
![]()
Mijne vent.. Geen steek veranderd
Das slim jaquote:Op zondag 29 april 2012 16:49 schreef Puckzzz het volgende:
Telefoonoplader zit nog in het stopcontact (de prise voor Priem) op de hotelkamer
Pehehehe thx gaat wel lukkenquote:Op zondag 29 april 2012 16:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veel plezier met de kaartjes!
en geld tellen
Joah, want ajax kan kampioen wordenquote:Op zondag 29 april 2012 16:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Omg eerste dag als getrouwd en hij gaat naar de voetbal![]()
Ik heb hotel gemaild; hopelijk vinden ze hemquote:Op zondag 29 april 2012 16:49 schreef Puckzzz het volgende:
Telefoonoplader zit nog in het stopcontact (de prise voor Priem) op de hotelkamer
Pahahaha truequote:Op zondag 29 april 2012 16:50 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en wat kan Priem snel schakelen tussen NL en Bels zeg!![]()
Gefeliciteerd Priem!quote:Op zondag 29 april 2012 16:31 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Bwhehequote:Op zondag 29 april 2012 17:39 schreef PriemGirl het volgende:
Dit is echt heel fout. Ik heb voortdurend het liedje van 'money money money' van abba in mijn hoofd zitten; nu ik de enveloppen open maak![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 17:47 schreef PriemGirl het volgende:
En skjoe....![]()
![]()
Emoslinger waardig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
Stom he.quote:Op zondag 29 april 2012 18:46 schreef Mss het volgende:
Wat is dezen? Ik ben een dag weg en we zijn twee pagina's verder! Net nu ik een lange treinreis voor de boeg heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |