Die kun je wel verwijderen hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ja, dat zou ik ook eens moeten doen eigenlijk.. Maar sommige foto's heb ik er niet zelf opgezet maar ben ik in getagd en die krijg ik niet weg
Hoe lang zou je daar mee bezig zijn?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:05 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb zin om cupcakes te gaan bakken en ik heb ook alle spullen in huis, boter op kamertemperatuur, maar tis een beetje laat inmiddels
anderhalf uur ofzo (oven moet aan en nog zooi opruimen vooraf en achteraf), ah fuck it, ik ga het gewoon doen ook, morgen toch zaterdagquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoe lang zou je daar mee bezig zijn?
Nomnomnom!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb inmiddels celebrations gevonden om te snaaien
Jah, vind ik ook! En twix ook. Bounty nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nomnomnom!
maltesers en die dove zijn altijd het lekkerst vind ik
Morgen verse cupcakes als ontbijtquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
anderhalf uur ofzo (oven moet aan en nog zooi opruimen vooraf en achteraf), ah fuck it, ik ga het gewoon doen ook, morgen toch zaterdag![]()
Eerst nog even plakje ibericoham eten en dan aan de slag
Doe de bounty's hierheen sturenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah, vind ik ook! En twix ook. Bounty niet
Rest in de koelkast bewaren voor morgen? Slaap je dan ook weer lekker!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een glas mix gemaakt van bacardi razz met 7up...
Ben nu halverwege en heb zin om te slapen
Tolerantie, I haz none
* Miss_Congeniality stuurt bounty's naar nagelschaartjequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe de bounty's hierheen sturen![]()
![]()
Bounty vind ik wel lekker, maar snickers blijft op mijn werk altijd liggen, niemand vreet die dingen (privé heb ik nooit celebrations)quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jah, vind ik ook! En twix ook. Bounty niet
Met frambozen erinquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Morgen verse cupcakes als ontbijt
1 glas moet ik toch wel opkrijgen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Rest in de koelkast bewaren voor morgen? Slaap je dan ook weer lekker!
Mijn celebrations zijn ook gekregen, koop die dingen zelf nooit. Maar is nu wel handig hahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bounty vind ik wel lekker, maar snickers blijft op mijn werk altijd liggen, niemand vreet die dingen (privé heb ik nooit celebrations)
klinkt als een ranzigen combiquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb een glas mix gemaakt van bacardi razz met 7up...
Ben nu halverwege en heb zin om te slapen
Tolerantie, I haz none
Zekers!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn celebrations zijn ook gekregen, koop die dingen zelf nooit. Maar is nu wel handig haha
Mijn man begon over dat we binnenkort wel weer een handdoekenwas moeten doen. Alleen heb ik die van de week wel gedaan, maar ben te lui geweest om hem op te vouwen dus die zit nog steeds in de droger (wel al droog)quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
1 glas moet ik toch wel opkrijgen?
Ik zou kunnen gaan slapen, maar moet de was nog ophangen
Wat een kutleven
Neinzquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
klinkt als een ranzigen combi
Dat Razz is toch ook al verdund?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |