daar wordt iedereen aan genomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:36 schreef MarijeKerrie het volgende:
Het schijnt dat iedereen wel onwaarheden op zijn CV heeft staan... (Toch??)
Ik heb dit een keer uitgeprobeerd, een hele functie bedacht en op mijn CV gezet, vervolgens werd ik uitgenodigd voor een gesprek. Daar heb ik ook alles bij elkaar gelogen.
Ik ben aangenomen.
Het gaat om een simpele call centre baan waar ik niet heel veel waarde aan hecht. Maar ja, een beetje geld verdienen is wel fijn.
Zal ik de baan opzeggen?
Dat. En het zinnetje: "Sorry, maar ik kan u niet verder helpen" uit je hoofd leren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:43 schreef Jordy-B het volgende:
maar goed kunnen liegen is natuurlijk een pré als callcentermedewerker
Waar maak je je druk om?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef MarijeKerrie het volgende:
Ik schaam me al..![]()
Tja geld is wel geld... Maar een ktbaan blijft een ktbaan..
Heb niet zo veel zin om te blijven liegen.. Ik bedoel ik zal wel door de mand vallen als ik heb gezegd dat ik 3 jaar ervaring in costumer service heb, terwijl dat 0jaar is.
Liegen jullie wel eens tijdens een sollicitatiegesprek?
verkleedpartijtjes?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef MarijeKerrie het volgende:
3 jaar ervaring in costumer service
Ik moest 3 keer op gesprek komen voor een baantje als vakkenvullerquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:16 schreef Tja..1986 het volgende:
Net alsof je een CV nodig hebt om bij een callcentre aan de slag te gaan
Ze deden best wel moeilijk, moest bij 4 verschillende managers op gesprek komen... en moest 2 toetsen maken...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:16 schreef Tja..1986 het volgende:
Net alsof je een CV nodig hebt om bij een callcentre aan de slag te gaan
Ik krijg nog een training van 3 weken.. Dat is eerst wel genoeg toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:21 schreef Meteoric het volgende:
Maar 3 jaar ervaring is heel erg veel, ik vermoed dat ze er wel achter gaan komen als je niks blijkt te kunnenga maar alvast gesprekstechnieken oefenen.
Oh god dat is zo ouderwets.. Dan willen ze weten of je van goede huize komt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:19 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Ik moest 3 keer op gesprek komen voor een baantje als vakkenvuller
Ze vroegen trouwens ook wat voor werk mijn ouders deden, wat hebben zij daar mee te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |