Je moet dat gele even wegdenken.quote:Op maandag 30 april 2012 19:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zie die smiley er anders niet in hoor
Je bedoelt vast sperziebonenquote:Op maandag 30 april 2012 19:29 schreef Cateye2011 het volgende:
dubbelgedopte opgezwollen sperciebonen
Voor de opmaak jwtzquote:
Hij heeft in ieder geval hetzelfde postuurquote:
Krijgen we 'm vol in één reclameblok?quote:Op maandag 30 april 2012 19:39 schreef zoem het volgende:
We krijgen zo wat TT's in de schoot geworpen
quote:Op maandag 30 april 2012 19:40 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Krijgen we 'm vol in één reclameblok?
Wat moet ik met deze informatie?quote:
Accepteren.quote:Op maandag 30 april 2012 19:42 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wat moet ik met deze informatie?
Schopje naar TRU?quote:
quote:
Met messen, jwtzquote:
Jij betaald toch ook niet de volle mep als je 1/3e van je gerecht niet krijgt?quote:
Klopt, maar als ik een mislukt gerecht krijg betaal ik helemaal geen rooie cent... en dat was ook een 5 :Squote:Op maandag 30 april 2012 20:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jij betaald toch ook niet de volle mep als je 1/3e van je gerecht niet krijgt?
Maar niks is een 0, iets een 4, iets met een pluspuntje een 5... Een topgerecht met vergeten onderdelen... is ook een 5quote:Op maandag 30 april 2012 21:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik een mislukt gerecht krijg betaal ik helemaal geen rooie cent... en dat was ook een 5 :S
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef Paul-89 het volgende:
De Karper van Kraan van gisteren :
[ afbeelding ]
En de karper van Kraan van een tijdje terug :
[ afbeelding ]
twitter:Smartcook twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 18:27:003 groentegerechtjes, bouillon, puree en risotto.vele pogingen om het lekker te maken, maar gaat dat lukken vanavond? @vossius @RTLTopchef reageer retweet
De Kraan blubt als een karper?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:41 schreef zoem het volgende:
het is TT-tijd overigens, wie bedenkt er een leuke?
Klein beginnetjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |