abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110872753
Nou heb ik zelf 2 korte relaties gehad (< 3 jaar) en verder wat korte pogingen. Hier op het forum lees je verschillende verhalen, sommigen houden het bij scharrels, sommige slechts bij een one night stand af en toe, en een hoop zijn op zoek naar zijn prins/prinses en gaan bij een klik ervoor meteen kijken of een relatie slaagt.

Zelf heb ik nu een scharrel, waar ik mij nu afvraag wat ik er mee moet na 2 maanden, langdurige scharrels zijn niks voor mij, beetje nutteloos in mijn ogen. Ik klik wel in onderstaande poll, op "eerst scharrel, dan relatie" want even een korte verkenning lijkt mij wel handig. Maar om meer dan 6 maanden nog zo los om te gaan vind ik tijdverspilling. Maar zoveel mensen zoveel wensen, en ik ben eens benieuwd wat de relaties de Fok!kers graag hebben (hoewel een hoop zolderautisten hier van een relatie alleen kunnen dromen, maar die hoeven in deze poll niet mee te stemmen :') ).

Poll: Wat voor relatie heb jij het liefst?
Ik heb liefst serieus opgebouwde relaties.
Eerst scharrelen, indien leuk wordt relatie
Relaties bah, alleen scharrels.
Gewoon one night stands, verder geen gedoe.
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Game on *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door Godshand op 27-04-2012 20:53:15 ]
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_110873845
Wat is het verschil tussen een opbouwende relatie en eerst scharrel en dan relatie?
It's not too late to change your hikikomori ways!
  vrijdag 27 april 2012 @ 19:42:33 #3
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_110873877
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:42 schreef LookAtMe het volgende:
Wat is het verschil tussen een opbouwende relatie en eerst scharrel en dan relatie?
pi_110874256
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:42 schreef LookAtMe het volgende:
Dat zijn mensen die meteen serieus zijn: niet naar anderen mogen kijken, meteen lange termijn verwachtingen, en soms serieus wachten met de ontmaagding (indien maagd), en zo snel mogelijk voorstellen aan vrienden en familie.
pi_110874419
Hier toch wel vrij snel een serieuze relatie toen we elkaar eenmaal IRL gezien hadden. Scheelt denk ik wel dat we daarvoor al lange tijd online contact hadden (van augustus tot maart) Inmiddels ruim 5 jaar verder, waarvan 2 jaar samenwonend :)
pi_110874596
Alles kan, verschilt per situatie / persoon, maar mijn voorkeur gaat uit naar optie 2.
pi_110875586
Mijn relatie was eigenlijk heel snel serieus, en we wisten allebei al snel zeker dat we samen wilde zijn, en dat voel ik nog steeds zo, We wonen sinds eind februari samen, zijn in Mei 2 jaar samen en volgend jaar gaan we trouwen O+
S. 2014
J. 2016
pi_110876271
quote:
4s.gif Op vrijdag 27 april 2012 19:50 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dat zijn mensen die meteen serieus zijn: niet naar anderen mogen kijken, meteen lange termijn verwachtingen, en soms serieus wachten met de ontmaagding (indien maagd), en zo snel mogelijk voorstellen aan vrienden en familie.
Ik kies dan voor optie 1 denk ik. Ik heb het niet zo op snelle familiebezoeken en al meteen lange termijnplannen (bijv samenwonen). Maar ik ben wel vrij serieus in een relatie (lees: niet naar anderen kijken etc)

Maar daar gaat inderdaad eerst een periode van scharrelen aan vooraf. Soms zelfs langdurig scharrelen. De vorige keer >6 maanden tot ik besloot dat ik het toch niks vond. En waarbij we dus gewoon de vrijheid hadden om ook met anderen te gaan.

Ik heb gewoon bindingsangst haha, door de relaties in het verleden. Fout aangepakt. 1e keer waren we ook meteen vrij serieus en uiteindelijk duurde de relatie maar 6 mnd. Bij de 2e keer ben ik na een jaar gaan samenwonen. Op mn 20e allemachtig :') Om het nog es 1,5 jaar later uit elkaar te zien spatten. Niet zo gek. Sindsdien ben ik single (ook alweer een paar jaar) omdat ik me niet weer te snel in iets wil storten. In die jaren alleen gescharreld, waarvan met eentje dus >6 maanden

[ Bericht 1% gewijzigd door _Lily_ op 27-04-2012 20:40:43 ]
  vrijdag 27 april 2012 @ 21:35:18 #9
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_110878938
Topic samengevat:

quote:
Heb je al een relatie of zoek je er een?
Je moeder is een hamster
  vrijdag 27 april 2012 @ 22:34:00 #10
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_110881722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef _Lily_ het volgende:

[..]

Op mn 20e allemachtig :') Om het nog es 1,5 jaar later uit elkaar te zien spatten. Niet zo gek. Sindsdien ben ik single (ook alweer een paar jaar) omdat ik me niet weer te snel in iets wil storten.
Het duurde best eventjes voordat ik daar achter kwam, dat als je jong een relatie begint, dat er dan veel punten in de tijd zijn waarop je uit elkaar kan groeien.

Na die eerste serieuze relatie vind ik het best lastig om serieus in een relatie te staan. Eerst effe een beetje lol maken en een beetje seksen, daarna kunnen we altijd nog dichter bij elkaar komen.
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_110882210
Ik heb liefst een serieus opgebouwde relatie gestemd, maar bij nader inzien ga ik liever voor eerst een beetje daten en nog een beetje daten, redelijk lang daten :P en dan een relatie
pi_110883258
Is het ook niet zo dat mensen na een langere relatie zoeken naar scharrels voor een tijdje.
En dat dit dus weer verandert in het willen hebben of krijgen van een langere serieuzere relatie?
Liefde en infectie
pi_110885645
Eerst scharrelen en kijken of het uitgroeid tot een relatie is voor mij het beste scenario.
pi_110893829
sexrelatie
  zaterdag 28 april 2012 @ 11:52:17 #15
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_110893979
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef Axel1988 het volgende:
Eerst scharrelen en kijken of het uitgroeid tot een relatie is voor mij het beste scenario.
Je hebt regelmatig threads hier van mensen die scenario A willen maar een scharrelaar te pakken hebben. Dan vragen ze "wanneer hebben we ECHT een relatie?"
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_110894452
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Je hebt regelmatig threads hier van mensen die scenario A willen maar een scharrelaar te pakken hebben. Dan vragen ze "wanneer hebben we ECHT een relatie?"
De gevoelens zijn er of ze zijn er niet; daar kun je weinig anders van maken. Of je nou een scharrelaar bent of niet.
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:17:26 #17
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_110894637
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 12:10 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

De gevoelens zijn er of ze zijn er niet; daar kun je weinig anders van maken. Of je nou een scharrelaar bent of niet.
Maar je hoeft toch niet altijd hetzelfde te doen met die gevoelens? De ene denkt bij een crush al na over hoe hun achternamen bij elkaar klinken en de ander denkt niet verder dan de volgende batspartij.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 28 april 2012 @ 12:47:58 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_110895387
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:45 schreef Luuk9 het volgende:
sexrelatie
Zegt de rechter tegen de linkerhand...

Als ik naar mijn verleden kijk, Iets tussen optie een en twee in, ligt ook aan de ander denk ik.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_110895448
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Hallmark het volgende:

[..]

Volgens mij krijg je dat gedoe altijd op een gegeven moment :{
pi_110895454
Ik hou wel van het soort vacuüm dat je enkel "aan het begin" kunt hebben. Aan het begin tussen aanhalingstekens omdat het dus het begin iets van iets meer, of dat het daar bij blijft. Het is niet realistisch te verwachten dat je dat jaren kunt volhouden. En eerlijk is eerlijk, ik zou het ook niet willen.

Dus ik ga voor eerst scharrelen, dan eventueel doorvloeiend naar relatie. Hoewel ik me niet kan voorstellen ooit weer een serieuze-voor-altijd-relatie te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110899583
Ik heb optie 2 gekozen. Eigenlijk altijd zo gegaan en de enige keer dat het niet zo gegaan is, had wat haken en ogen uiteindelijk.
  zaterdag 28 april 2012 @ 16:27:59 #22
230788 n8n
Pragmatisch
pi_110901086
Scharrelen en afwachten tot er echt wat leuks voorbij komt. Als dat zo is gaat de rest vanzelf, dan ben ik wel wat serieuzer dus gaat het allemaal wat rustiger zonder verplichtingen
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 28 april 2012 @ 19:04:03 #23
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_110905148
Ik mis de optie gewoon doen wat goed voelt :) en vooruit gaan. Ik streef een relatie na, zeer zeker, maar om nou te gaan lopen zeggen dat ik pas de seks zou willen wanneer ik zeker weet dat er een lange relatie in zou zitten is een leugen :) als ik weet dat ik haar nog eens wil zien voor een date, dan heb ik liever beide
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_110906109
Ik denk dat als je elkaar echt super leuk vindt dat je al snel in een situatie komt dat je elkaar al zo (te) vaak ziet om nog te kunnen zeggen dat het zomaar een scharrel is. Want dan weet je zelf ook wel dat je de ander toch wel kwetst als je daarnaast ook nog beetje met anderen aan loopt te kloten.
pi_110907244
Ik heb alles wel gehad eigenlijk. :P

En nog een andere optie: eerst een relatie en als dat niet blijkt te werken gewoon blijven scharrelen.
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')