quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:42 schreef LookAtMe het volgende:
Wat is het verschil tussen een opbouwende relatie en eerst scharrel en dan relatie?
Dat zijn mensen die meteen serieus zijn: niet naar anderen mogen kijken, meteen lange termijn verwachtingen, en soms serieus wachten met de ontmaagding (indien maagd), en zo snel mogelijk voorstellen aan vrienden en familie.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:42 schreef LookAtMe het volgende:
Wat is het verschil tussen een opbouwende relatie en eerst scharrel en dan relatie?
Ik kies dan voor optie 1 denk ik. Ik heb het niet zo op snelle familiebezoeken en al meteen lange termijnplannen (bijv samenwonen). Maar ik ben wel vrij serieus in een relatie (lees: niet naar anderen kijken etc)quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die meteen serieus zijn: niet naar anderen mogen kijken, meteen lange termijn verwachtingen, en soms serieus wachten met de ontmaagding (indien maagd), en zo snel mogelijk voorstellen aan vrienden en familie.
Het duurde best eventjes voordat ik daar achter kwam, dat als je jong een relatie begint, dat er dan veel punten in de tijd zijn waarop je uit elkaar kan groeien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Op mn 20e allemachtigOm het nog es 1,5 jaar later uit elkaar te zien spatten. Niet zo gek. Sindsdien ben ik single (ook alweer een paar jaar) omdat ik me niet weer te snel in iets wil storten.
Je hebt regelmatig threads hier van mensen die scenario A willen maar een scharrelaar te pakken hebben. Dan vragen ze "wanneer hebben we ECHT een relatie?"quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef Axel1988 het volgende:
Eerst scharrelen en kijken of het uitgroeid tot een relatie is voor mij het beste scenario.
De gevoelens zijn er of ze zijn er niet; daar kun je weinig anders van maken. Of je nou een scharrelaar bent of niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig threads hier van mensen die scenario A willen maar een scharrelaar te pakken hebben. Dan vragen ze "wanneer hebben we ECHT een relatie?"
Maar je hoeft toch niet altijd hetzelfde te doen met die gevoelens? De ene denkt bij een crush al na over hoe hun achternamen bij elkaar klinken en de ander denkt niet verder dan de volgende batspartij.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De gevoelens zijn er of ze zijn er niet; daar kun je weinig anders van maken. Of je nou een scharrelaar bent of niet.
Zegt de rechter tegen de linkerhand...quote:
Volgens mij krijg je dat gedoe altijd op een gegeven momentquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Je hebt regelmatig threads hier van mensen die scenario A willen maar een scharrelaar te pakken hebben. Dan vragen ze "wanneer hebben we ECHT een relatie?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |