SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vind dan even een rijke man voor mij, kan ik kindjes baren.
Hoe weet jij dat nouquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:52 schreef Bortecinem het volgende:
Geloof me, niemand geeft om stervende Afrikaanse kindjes.
Van oorsprong Arabier.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef AliceWonder het volgende:
[ afbeelding ]
Miljardair en Mexicaans . Wat wil je nog meer
Hahahahaquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:24 schreef zarGon het volgende:
Ik kies "Lelijk en rijk" overigens, daar zit 'lijk' in..
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik dacht misschien kan je het niet lezen ofzo.
Komt er aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:33 schreef AliceWonder het volgende:
zarGon zeker.Ik eis een vrouwenpoll!
Beter spel je mijn naam goed.quote:
Valsspeler!quote:
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:39 schreef Ayca het volgende:
![]()
Bedankt, nu voel ik mij weer een beetje beter.
Als ik je pics stuur stem je dan op mij?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb alleen Borte, Jaleesa en Julis gezien tot nu toe. Alice en Ayça kan ik niet beoordelen.
Dus wie werd het?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb alleen Borte, Jaleesa en Julis gezien tot nu toe. Alice en Ayça kan ik niet beoordelen.
Ik heb al gestemd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:40 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als ik je pics stuur stem je dan op mij?
tsss...gemiste kans ditquote:
Ja ja...quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
lol ik wilde op Jaleesa stemmen maar stemde perongeluk op mezelf.
Als iedereen op zichzelf stemt is het toch niet eerlijk !quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:35 schreef Triggershot het volgende:
Poll: Welke Fistik kies jij?
• AliceWonder
• Jaleesa
• Bortecinem
• Ayca
• Julis
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:42 schreef Bortecinem het volgende:
Zo is het leven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:42 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Als iedereen op zichzelf stemt is het toch niet eerlijk !
Stelletje valsspelers hierquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:42 schreef Ayca het volgende:
Als ik nogmaals kon stemmen zou ik op Borte stemmen. /no offence naar de andere
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb op Borte gestemd trouwens.Mooi, slim en kan goed koken. Wat wil je nog meer?
Ze is al bezet.. ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:45 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb op Borte gestemd trouwens.Mooi, slim en kan goed koken. Wat wil je nog meer als man?
Borte is van iedereen.quote:
Ze bekende gisteren toch al jonge.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als we jou moeten geloven is half vrouwelijk FOK! onderdeel van jouw harem.
Aycaquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou Borte, op wie heb jij gestemd, jongen.
Shit, verkeerde smiley. Nu lijkt het alsof ik boos ben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ze bekende gisteren toch al jonge.
Echt he.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Als we jou moeten geloven is half vrouwelijk FOK! onderdeel van jouw harem.![]()
nee vroeg eik aan Bortecinem op welke jongen zei had gestemdquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:48 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Ayca. Maar omdat ik wist dat iedereen op Borte ging stemmen
.
Huh?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit, verkeerde smiley. Nu lijkt het alsof ik boos ben.
En dan quote je mij?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee vroeg eik aan Bortecinem op welke jongen zei had gestemd
Ga jij maar uit mijn harem.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Echt he.Hij kan zo in het programma praatjesmakers.
Op wie heb jij gestemd?!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
Normaal gesproken voel ik me altijd gehaat hier maar dit keer is het love all around. Apart.
Dit is het nieuwe Turken topic. Sinds ik hier ben is er alleen maar love .quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef Bortecinem het volgende:
Normaal gesproken voel ik me altijd gehaat hier maar dit keer is het love all around. Apart.
I don't kiss & tell.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zeiquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Domates, biber, patlicanquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:53 schreef Ayca het volgende:
Poll: TS zorgt voor onnodige spanningen in het topic
• Ja
• Nee
• Domates biber patlıcan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dat laatstequote:Op vrijdag 27 april 2012 16:53 schreef Ayca het volgende:
• Ja
• Nee
• Domates biber patlıcan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Domates biber patlican!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:53 schreef Ayca het volgende:
• Ja
• Nee
• Domates biber patlıcan
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:
quote:
quote:it makes rebecca black sound like Whitney Houston!
Pedobear!quote:
Hoe weet jij dat nouquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou dat je lekker bent, betekent niet dat je geen problemen hebt.
Ook met witte sokken?quote:
Wat?quote:
Wel heel erg gephotoshopt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:22 schreef AliceWonder het volgende:
[ afbeelding ]
Half Turks ,half Duits
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:19 schreef AliceWonder het volgende:
Brazilianen![]()
Turken![]()
Knappe halfbloedjes![]()
Atesh Salih
Deze dan.quote:
Haha . Schattig hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:27 schreef Weissman het volgende:
wtf is deze ?
sinds wanneer doen we hier lief tegen elkaar ?
Sinds altijd .Join in the love.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:27 schreef Weissman het volgende:
wtf is deze ?
sinds wanneer doen we hier lief tegen elkaar ?
Maar de knapste is natuurlijk Kivancquote:
Wie vind jij knap dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''It had long since come to my attention that people of accomplishment rarely sit back and let things happen to them.
They went out and happened to things."
-Leonardo da Vinci
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:34 schreef AliceWonder het volgende:
[..]
Wie vind jij knap dan?Alleen zarGon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:35 schreef Weissman het volgende:
Blijf die foto's posten dames, ik kom hier emmers(no homo uiteraard)
Bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:43 schreef Julis het volgende:
Beterschap trouwens. Je had het over een zwak immuunsysteem. Teveel stress onderdrukt het immuunsysteem. En je had het de laatste tijd druk met school, dus ja. Niet veel stressen dus.
Kusje.
Jezus, levensgevaar?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme, tante aangereden op de fiets door een taxibus.
Schedelbasisfractuur, ernstige hersenschudding en interne bloedingen
Sterkte!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Sterkte Jaleesa! Hopelijk komt het snel weer goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Hommosinenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:03 schreef xminator het volgende:
Beste hommos en hommosinen,
Heb ik nog bagger gemist?
Wat is dezen? Ja nu gestemdquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Hommosinen. Ja, je moet nog op jezelf stemmen
.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:09 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat is dezen? Ja nu gestemd. Wie nog meer dan
Nee speel geen starcraft.. Is gay.
Ja die heb ik al in het verleden geplaatst.. Vind maarquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:15 schreef Julis het volgende:
[..]. Degene die wint moet pics van zichzelf posten
. Jij staat eerste.
Heb je al gezocht op Google [ afbeelding ]?
Nog een keer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja die heb ik al in het verleden geplaatst.. Vind maar![]()
Nee hoezoo?
Waarom stAat dat niet bij de poll danquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Nog een keer.. Daarom hebben we een poll gemaakt. We zijn beetje pic-geil.
Doe, doe, doe.
Hebben we afgesproken tijdens GameRanger-chat. D'oh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom stAat dat niet bij de poll dan.
Zoek hem op dan
Laat die foto maar zittenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:23 schreef Julis het volgende:
[..]
Hebben we afgesproken tijdens GameRanger-chat. D'oh.
Uff, ik vind hem toch niet. Ehrm, of wel. Ik geef mezelf 5 minuten.
Oej, ik hoop dat het goed komt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Zo heb ik er ook nog wel eentje van vandaag, stond bij de halte en zo een oude vrouw ging oversteken. Ze zag de stoepverlaging niet en viel keihard.. Precies bij zo een drukke overgang ( 5-baans vlakbij snelweg). Helemaal haar orientatie enzo kwijt. Ik meteen rennen, maar overgangsstoplicht was inmiddels rood undso. Maar mevrouw wilde nog oversteken, otos kwamen er aan gelukkig dat ik er was en ging schreeuwen.. Anders was het wel fataal afgelopenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:15 schreef Bilge het volgende:
[..]
Oej, ik hoop dat het goed komt.
In Zandvoort is vandaag ook een fietser geschept door een bus. Mijn broertje zag het gebeuren en belde de ambulance.
Lieve jongeman ben jijquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook nog wel eentje van vandaag, stond bij de halte en zo een oude vrouw ging oversteken. Ze zag de stoepverlaging niet en viel keihard.. Precies bij zo een drukke overgang ( 5-baans vlakbij snelweg). Helemaal haar orientatie enzo kwijt. Ik meteen rennen, maar overgangsstoplicht was inmiddels rood undso. Maar mevrouw wilde nog oversteken, otos kwamen er aan gelukkig dat ik er was en ging schreeuwen.. Anders was het wel fataal afgelopen
Was echt erg ama... Gelukkig had ze niks ernstigs. Maar oude oma's enzo vind ik altijd zo zieligquote:
Ze zouden je een lintje moeten geven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:27 schreef xminator het volgende:
[..]
Zo heb ik er ook nog wel eentje van vandaag, stond bij de halte en zo een oude vrouw ging oversteken. Ze zag de stoepverlaging niet en viel keihard.. Precies bij zo een drukke overgang ( 5-baans vlakbij snelweg). Helemaal haar orientatie enzo kwijt. Ik meteen rennen, maar overgangsstoplicht was inmiddels rood undso. Maar mevrouw wilde nog oversteken, otos kwamen er aan gelukkig dat ik er was en ging schreeuwen.. Anders was het wel fataal afgelopen
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:41 schreef Bilge het volgende:
Mooi dat je ging helpen inderdaad.![]()
Mijn broertje zag het ongeluk samen met mijn vader, maar die adviseerde mijn broertje om niet te bellen. 'Basina is açarsin'.Angst dat de politie hem zou verdenken... terwijl de buschauffeur niet eens doorreed ofzo.
Angst dat ze je benadelen en angst voor het onbekende denk ik, in Turkije had je vader dat waarschijnlijk niet gezegd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:41 schreef Bilge het volgende:
Mooi dat je ging helpen inderdaad.![]()
Mijn broertje zag het ongeluk samen met mijn vader, maar die adviseerde mijn broertje om niet te bellen. 'Basina is açarsin'.Angst dat de politie hem zou verdenken... terwijl de buschauffeur niet eens doorreed ofzo.
Tsjah, Nederlanders helpen inderdaad minder snel als ze iets op straat zien gebeuren... Vind het wel een beetje laf.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef AryaMehr het volgende:
In tijden van nood, staan allochtonen daar. Net zoals bij dat filmpje toen één of andere maniak op straat zijn vrouw neerstak.
Ja, met dat aardappelmes, had die vrouw 68 keer gestoken. Was verschrikkelijk om te zien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef AryaMehr het volgende:
In tijden van nood, staan allochtonen daar. Net zoals bij dat filmpje toen één of andere maniak op straat zijn vrouw neerstak.
Welke?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef AryaMehr het volgende:
Ze zijn ook een beetje laf. Nah laf, maar over het algemeen gewoon een stuk banger.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:44 schreef xminator het volgende:
[..]
Tsjah, Nederlanders helpen inderdaad minder snel als ze iets op straat zien gebeuren... Vind het wel een beetje laf.
Je bent laf als je jouw daden laten beïnvloeden door angst.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:44 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ze zijn ook een beetje laf. Nah laf, maar over het algemeen gewoon een stuk banger.
Dat denk ik ook. Mijn vader is absoluut geen klootzak. Wel een tikie bang.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Angst dat ze je benadelen en angst voor het onbekende denk ik, in Turkije had je vader dat waarschijnlijk niet gezegd.
Met gezonde angst is niets mis. Maar wat laf en bangerig is, is wanneer iemand voor jouw ogen fysiek aangevallen wordt en jij geen poot uitsteekt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je bent laf als je jouw daden laten beïnvloeden door angst.
Ik had, zeggende vanachter mijn laptop, ook er meteen op geklapt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Che_ het volgende:
Pfff, waarom trappen ze die mongool niet gelijk van die vrouw af?
Ik zou er gewoon met een NFL tackle er op in gaan.
Die Turk blijft inderdaad gewoon filmen terwijl iemand op straat ligt dood te gaan. Idioot ja.quote:
Ik heb vaak mensen geholpen in vergelijkbare situaties.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik had, zeggende vanachter mijn laptop, ook er meteen op geklapt.
Maar als je eigen veiligheid moet prevaleren over de veiligheid van een ander, dan vind ik dat ook weer niet zo goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Mijn vader is absoluut geen klootzak. Wel een tikie bang.
Ik denk dat het zoveel mogelijk ontwijken van problemen een soort overlevingsstrategie is van Turken die in een Turks dorp zijn geboren en weinig onderwijs hebben genoten en dan ineens terecht komen in een geindustrialiseerde, Atheistisch-Christelijke samenleving waar men een andere taal spreekt.
Eeuhm, hij is van hetzelfde groepje dat de aanvaller als eerst eraf wilt halen he.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die Turk blijft inderdaad gewoon filmen terwijl iemand op straat ligt dood te gaan. Idioot ja.
Ik heb nooit een dergelijke situatie meegemaakt, maar wel gewoon vaak ingegrepen wanneer het dreigde los te gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb vaak mensen geholpen in vergelijkbare situaties.
Verstuurd vanaf mijn BlackBerry.
Weet je dat zeker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Eeuhm, hij is van hetzelfde groepje dat de aanvaller als eerst eraf wilt halen he.
Jup en in eerste instantie bellen zij ook de politie.quote:
quote:En ik vind dat je niet goed bij je hoofd bent als je iemand met een mes aanvalt om een ander te helpen. In zo'n situatie zou ik 100% voor mijn eigen veiligheid kiezen. Ik ga niet iemand helpen - zeker als ik diegene niet ken - als ik op die manier mijn eigen gezondheid of zelfs leven in gevaar breng. Het enige wat je op dat moment kan doen is schreeuwen om hulp en zoveel mogelijk de aandacht er op vestigen.
Ja maar goed, ze zouden natuurlijk wel gewoon moeten helpen in plaats van te filmen denk ik. Uiteindelijk gelukkig wel goed afgelopen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef xminator het volgende:
Jup en in eerste instantie bellen zij ook de politie.
Uiteindelijk dankzij zijn filmpje is de straf ook hoger geworden enzo, heeft in ieder geval goed geholpen tijdens de rechtzaak. Overigens vrouw leeft nog.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef Arcadia het volgende:
Was aan het googlen wat zijn celstraf was, kom ik veel van dit soort reacties tegen op verscheidene fora:
[..]
Lafaard dat hij is. Een beetje de gemiddelde Nederlandse mentaliteit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef Arcadia het volgende:
Was aan het googlen wat zijn celstraf was, kom ik veel van dit soort reacties tegen op verscheidene fora:
[..]
Mensen die heldendaden verrichten hebben vaak niets te verliezen. Normaal gesproken zullen mensen toch echt hun eigen leven boven dat van een onbekende stellen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:50 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maar als je eigen veiligheid moet prevaleren over de veiligheid van een ander, dan vind ik dat ook weer niet zo goed.
bron: klikquote:Man steekt zijn zeurende vrouw neer
Een Britse man is veroordeeld tot een jaar cel nadat hij zijn vrouw in haar rug had gestoken met een stuk glas. Hij was boos omdat zij vond dat hij te vaak op zijn PlayStation speelde. De rechter bevond hem schuldig aan ernstige mishandeling. De 21-jarige Aymen Korbi viel zijn eveneens 21-jarige vrouw Aida vorig jaar november aan toen ze haar spullen aan het inpakken was omdat ze bij hem weg wilde na een ruzie. De ruzie ging over de tijd die Korbi achter zijn PlayStation doorbracht. Korbi sloeg daarop een spiegel kapot en stak zijn vrouw ermee in haar rug. Hun achttien maanden oude zoontje was getuige van de steekpartij. Eerder had Korbi haar telefoon en simkaart al gebroken toen hij erachter kwam dat ze haar moeder probeerde te alarmeren, vertelde Aida tijdens de zitting. Het stel zou altijd een stormachtige relatie hebben gehad. Het incident met de PlayStation was de druppel voor de vrouw en maakte duidelijk dat Korbi “niet in staat was zijn gedrag te veranderen”. Ze kon “zijn verhaaltjes niet langer aanhoren”. Volgens Korbi’s advocaat verslechterde de relatie tussen de twee, omdat Aida jaloers en bezitterig was omdat ze vermoedde dat haar man contact had met andere vrouwen.
Hahaha, wat een domme manier van denken zeg. Ben benieuwd wat hij zou zeggen als zijn moeder daar lag en er niemand ingreep maar een beetje staan roepen schreeuwen. Ja, dat zal helpen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Had het een paar dagen geleden al gelezen ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:00 schreef Arcadia het volgende:
Kwam trouwens dit tegen, is 6 uur geleden gepost.
[..]
bron: klik
Als je helemaal alleen bent of als de dader een vuurwapen in de hand heeft kan ik mij best voorstellen waarom je niet op zo'n moordenaar zou afstappen maar om nou met een groep te staan kijken hoe een man een vrouw zo vaak neersteekt met een mes gaat mij wel wat ver hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef Bilge het volgende:
[..]
Mensen die heldendaden verrichten hebben vaak niets te verliezen. Normaal gesproken zullen mensen toch echt hun eigen leven boven dat van een onbekende stellen.
Een paar jaar terug hield de Nederlandse staatsomroep een verkiezing voor Nederlander van het jaar ofzo. Een Turk won die prijs, doordat hij twee kinderen uit een brandend huis had gered. Hij zei toen dat hij al tijden werkloos was en alle hoop op een beter leven verloren was. De programmamakers beloonden hem onder meer met een baan.
Als je wel iets te verliezen hebt is de som snel gemaakt.
Je kunt niet met zekerheid vaststellen wat voor wapens iemand bij zich draagt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je helemaal alleen bent of als de dader een vuurwapen in de hand heeft kan ik mij best voorstellen waarom je niet op zo'n moordenaar zou afstappen maar om nou met een groep te staan kijken hoe een man een vrouw zo vaak neersteekt met een mes gaat mij wel wat ver hoor.
quote:Man 300 keer gestoken in bizarre weerwolf-sekszaak
Een bizarre sekszaak in Milwaukee: een jonge vrouw heeft een man tijdens een seksueel ritueel zwaar mishandeld. De man liep 300 steekwonden op in zijn rug, gezicht, armen, benen en nek. De 18-jarige man was van Phoenix naar Milwaukee gereisd omdat hij een seksdate had met de 22-jarige Rebecca Chandler. Bij aankomst werd hij vastgebonden en daarna gedurende twee dagen met een scherp voorwerp gestoken. Het lijkt erop dat er satanische of occulte rituelen in het spel waren. In de kamer lag onder meer een boek met de titel 'The Werewolf's Guide to Life', een boek met rituelen uit de zwarte magie. Ook lag er een folder over vrouwelijke weerwolven en hun seksuele driften. De man wist na twee dagen zelf de politie te bellen. Die trof Chandler aan in haar woning. De bloedsporen van de marteling waren duidelijk zichtbaar op de vloer en het bed. In de kamer lag tape waarmee de man was vastgebonden. Nadat Chandler was gearresteerd, vertelde zij de politie dat zij inderdaad seks met de man had gehad. Ze zei dat de man had ingestemd met de marteling, maar dat die al snel uit de hand was gelopen. Volgens Chandler had haar kamergenote Scarlett de meeste steekwonden toegebracht. Die kamergenote zou volgens Chandler 'mogelijk betrokken zijn in satanische of occulte activiteiten'. Chandler kon de achternaam van haar kamergenote niet noemen, maar zij wees erop dat haar DNA op een haarborstel gevonden kon worden. De politie onderzoekt nog of er inderdaad een tweede persoon bij de marteling betrokken was. Het slachtoffer kon niet meer vertellen dan dat 'een vrouw hem had vastgebonden en gestoken'. Occultisme, vampirisme en satanische rituelen zijn de afgelopen jaren erg populair geworden door boeken en films als de Twilight-sage (video trailer) en tv-series als True Blood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, de bystander effect.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als je helemaal alleen bent of als de dader een vuurwapen in de hand heeft kan ik mij best voorstellen waarom je niet op zo'n moordenaar zou afstappen maar om nou met een groep te staan kijken hoe een man een vrouw zo vaak neersteekt met een mes gaat mij wel wat ver hoor.
Hmm ik zat te denken he, in zo een situatie zou je dan iets voor je mond moeten hebben dus een tshirt ofzo tegen de rook. Dan zou een natte tshirt het beste werken toch? Stel geen water -> pissen op tshirt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:05 schreef Bilge het volgende:
De winnaar, Akif Cakin (26) uit de Haagse Schilderswijk, zag op woensdag 8 januari 2003 op weg naar een koffiehuis rook uit de zijdeuren van een huis komen. Toen hij door de brievenbus naar binnen keek, kreeg hij een steekvlam in zijn gezicht. Geschrokken liep Akif naar het raam, waar hij door de lamellen heen twee kleine kinderen aan elkaar geklampt in de keuken zag staan. Ze waren ten dode opgeschreven: ze waren stellig binnen enkele minuten omgekomen en de brandweer was er nog niet. Ze durfden zich niet te verroeren, dus probeerde Akif de deur in te trappen. Na vele pogingen gaf de deur eindelijk mee en Akif rende zonder aarzelen het brandende huis in om de twee jonge kinderen te redden. Uiteindelijk heeft hij met de kinderen (anderhalf en 6 jaar) de weg naar buiten gevonden. Alledrie waren vrijwel ongedeerd. Hun haren waren geschroeid en Akifs schoenen waren gesmolten.
De meeste mensen zullen in zulke omstandigheden in wanhoop toekijken, het niet wagend het vuur in te gaan. Een enkeling gaat naar binnen en komt ook zelf, als derde slachtoffer, om. Deze man lukte het. Een heldendaad, inderdaad.
http://www.glimmerveen.nl/Knt_dec_2003/Held22.html
Hoe meer mensen toekijken hoe groter de kans dat je 'voor lul staat' I guess? Je staat toch ineens voor een groot groep mensen iets te doen. Dat dat iets dan iets goeds is is minder relevant.quote:
Mensen zijn ook bang om dom over te komen in zulke situaties, inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:08 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe meer mensen toekijken hoe groter de kans dat je 'voor lul staat' I guess? Je staat toch ineens voor een groot groep mensen iets te doen. Dat dat iets dan iets goeds is is minder relevant.
Logica over het waarom ontgaat mij ook, maar het is een bewezen fenomeen.
Bij zich draagt ja. Daarom zei ik ook, als hij geen vuurwapen in de hand heeft. Iemand die zo lang doorgaat met het neersteken van iemand is duidelijk in trance en helemaal over toeren. Je hoeft maar rustig met een paar mensen op hem af te lopen (van achteren) en je hebt hem al te pakken. Als je zo bang bent dat hij een vuurwapen gaat trekken, waarom sta je dan überhaupt te kijken? En als hij een vuurwapen bij zich zou hebben, dan had hij die vast wel gebruikt om die vrouw mee af te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:04 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je kunt niet met zekerheid vaststellen wat voor wapens iemand bij zich draagt.
Wel in ruzies waar het uit de hand liep maar daar greep (gelukkig) altijd wel iemand in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:08 schreef AryaMehr het volgende:
Iemand hier weleens in zo'n situatie gezeten dan?
Ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:10 schreef Weissman het volgende:
Zijn er mensen die Groundhog Day hebben gezien ?
Ja, nooit iets meegemaakt bijvoorbeeld zoiets als iemand die in de tram/trein mishandeld wordt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wel in ruzies waar het uit de hand liep maar daar greep (gelukkig) altijd wel iemand in.
Nope. Jij wel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, nooit iets meegemaakt bijvoorbeeld zoiets als iemand die in de tram/trein mishandeld wordt?
Alleen neger/mocro-ruzies, dus zonder 'onschuldigen'. Waarom zou ik dan ingrijpen, laat die tokkies elkaar maar afmakenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:08 schreef AryaMehr het volgende:
Oh, dat wel één keer. Een grote neger gooide zijn vriendin uit de tram en ging er daarna nog op in. Maar ik was 12. Had ik iets moeten zeggen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, nooit iets meegemaakt bijvoorbeeld zoiets als iemand die in de tram/trein mishandeld wordt?
Eigenlijk ook niet echt. Wel vaak wat jij zegt van die vechtpartijtjes waar het bijna altijd nergens om draait.quote:
Hij wist precies waar de kinderen waren, waardoor hij misschien in 1 adem door kon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Hmm ik zat te denken he, in zo een situatie zou je dan iets voor je mond moeten hebben dus een tshirt ofzo tegen de rook. Dan zou een natte tshirt het beste werken toch? Stel geen water -> pissen op tshirt?
Je hoeft geen cowboy te zijn om een wapen vlug uit je zij te trekken. Als omstander loop je het risico om ook gepakt te worden, maar als aanvaller weet je vrijwel zeker dat je een doelwit bent.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij zich draagt ja. Daarom zei ik ook, als hij geen vuurwapen in de hand heeft. Iemand die zo lang doorgaat met het neersteken van iemand is duidelijk in trance en helemaal over toeren. Je hoeft maar rustig met een paar mensen op hem af te lopen (van achteren) en je hebt hem al te pakken. Als je zo bang bent dat hij een vuurwapen gaat trekken, waarom sta je dan überhaupt te kijken?
Misschien is het een psychopaat die zoveel mogelijk wil genieten van het lijden?quote:En als hij een vuurwapen bij zich zou hebben, dan had hij die vast wel gebruikt om die vrouw mee af te maken.
Dan grijp ik ook niet in, of het gevecht moet 'oneerlijk' zijn en het loopt echt uit de hand.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef msnk het volgende:
[..]
Alleen neger/mocro-ruzies, dus zonder 'onschuldigen'. Waarom zou ik dan ingrijpen, laat die tokkies elkaar maar afmaken
Waarom ingrijpen?quote:
Dacht het niet, er is een reden waarom ze ruzie hebben met elkaar. Ze zoeken het lekker uitquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:15 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dan grijp ik ook niet in, of het gevecht moet 'oneerlijk' zijn en het loopt echt uit de hand.
Ik zou zeggen: doe rustig man.quote:
Is het geacteerd? Bron?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom ingrijpen?
Ik zou lachen om hoe geacteerd het is![]()
quote:
Vaak ja en vooral in Amsterdam.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:08 schreef AryaMehr het volgende:
Flippen is sowieso geen rationeel gedrag, dus ik vind het moeilijk om er een normale wijze van boos worden op te plakken. Mensen kun je niet altijd in een hokje plaatsen omdat er randgevallen zijn en dit kon er net zo goed eentje zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:18 schreef msnk het volgende:
"JE HEBT GEEN IDEE JONGUUHH IK STOMP JE OP JE BEK"
Kom op manAls je denkt dat dit echt is...
Ballen vuisten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:18 schreef msnk het volgende:
"JE HEBT GEEN IDEE JONGUUHH IK STOMP JE OP JE BEK"
Kom op manAls je denkt dat dit echt is...
En dan zo zijn ballen vuisten![]()
Hahahahahahahahaha, omgquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:19 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ballen vuisten.
Ik bal wel eens chickies met mijn vuisten.
Jij denkt dat zo'n persoon een vuurwapen zou trekken om jou te vermoorden maar niet voor zijn slachtoffer waar hij overduidelijk zijn best op deed? De kans dat je gepakt wordt als omstander is net zo groot als dat zo'n persoon jou zou kunnen vermoorden met een vuurwapen (als je nagaat dat hij waarschijnlijk in trance is en de kans dat hij een vuurwapen bij zich heeft sowieso klein is). Daarom blijf ik erbij dat als je met een redelijk grote groep bent (5-10 personen), je best wel wat mag doen als je ziet dat een gek minuten lang een vrouw neersteekt en jij daar maar staat te kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:14 schreef Bilge het volgende:
Je hoeft geen cowboy te zijn om een wapen vlug uit je zij te trekken. Als omstander loop je het risico om ook gepakt te worden, maar als aanvaller weet je vrijwel zeker dat je een doelwit bent.
Toegegeven, het ziet er geacteerd uit, maar vaak genoeg iets gebeurd voor mijn ogen wat er geacteerd uit zag wat toch wel echt was. Is soms moeilijk ondanks toch een onderscheid te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:20 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahahahahahahahaha, omgOops
Ik bedoel. Ik snap niet wat je bedoelt![]()
Jouw overdreven moslim gedoe komt ook geacteerd over op mij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Toegegeven, het ziet er geacteerd uit, maar vaak genoeg iets gebeurd voor mijn ogen wat er geacteerd uit zag wat toch wel echt was. Is soms moeilijk ondanks toch een onderscheid te maken.
Oké, bedankt voor je mening arkadasim. Tebrik ederim.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jouw overdreven moslim gedoe komt ook geacteerd over op mij.
Ten eerste, ben je arkadas niet. Ik weiger om die term van je te accepteren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:23 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Oké, bedankt voor je mening arkadasim. Tebrik ederim.
Ik heb iemand een keer gepakt omdat ik dacht dat hij met een luchtbuks op mijn raam had geschoten. Wel voor veroordeeld overigens.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef Che_ het volgende:
Ik werd een keer bijna zelf opgepakt, omdat we de aanvaller te hard hadden toegetakeld volgens de politie. Uiteindelijk gewoon gezegd dat die tegenstribbelde bij het vasthouden en met wat verklaringen van omstanders is het afgelopen met een sisser.
Je hebt mijn ninja-edit blijkbaar gemist.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij denkt dat zo'n persoon een vuurwapen zou trekken om jou te vermoorden maar niet voor zijn slachtoffer waar hij overduidelijk zijn best op deed? Daarom blijf ik erbij dat als je met een redelijk grote groep bent (5-10 personen), je best wel wat mag doen als je ziet dat een gek minuten lang een vrouw neersteekt en jij daar maar staat te kijken.
Ongefundeerde aannames.quote:De kans dat je gepakt wordt als omstander is net zo groot als dat zo'n persoon jou zou kunnen vermoorden met een vuurwapen (als je nagaat dat hij waarschijnlijk in trance is en de kans dat hij een vuurwapen bij zich heeft sowieso klein is).
Maak mijn potentiële slachtoffers niet wijzer dan ze al zijn, wil je?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef Julis het volgende:
Als je zelf zo'n situatie meemaakt (dus aangevallen oid wordt) dan zijn deze twee punten belangrijk in ieder geval:
- Maak de situatie eenduidig (ga mogelijke ambiguïteit van de situatie tegen) door duidelijk aan te geven dat je hulp nodig hebt en zo mogelijk welke hulp je nodig hebt.
- Probeer persoonlijk contact te maken met omstaanders. Kijk ze aan, wijs ze aan, vraag direct om hulp. (reduceert diffusion of responsibility).
Had je wel de goeie te pakken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb iemand een keer gepakt omdat ik dacht dat hij met een luchtbuks op mijn raam had geschoten. Wel voor veroordeeld overigens.
Waarschijnlijk niet. Maar hij kon mijn vraag niet normaal beantwoordden en was op dat moment gewoon op de verkeerde plek.quote:
Was je destijds moslim? Anders kunnen we het islamitische agressie noemen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar hij kon mijn vraag niet normaal beantwoordden en was op dat moment gewoon op de verkeerde plek.
Ik was minderjarig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:28 schreef Arcadia het volgende:
Was je destijds moslim? Anders kunnen we het islamitische agressie noemen.
Wir haben es nicht gewusst.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef AryaMehr het volgende:
Had laatst ook een discussie met iemand die wel begrip op kon brengen voor het feit dat tijdens WO2 mensen hun buren aangaven. Ik ben serieus blij dat ik destijds niet in Nederland had gezeten. Wat een stel lafaards toch.
Men is in Nederland sowieso wel van het klikken, bespieden en dat soort onzin.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef AryaMehr het volgende:
Had laatst ook een discussie met iemand die wel begrip op kon brengen voor het feit dat tijdens WO2 mensen hun buren aangaven. Ik ben serieus blij dat ik destijds niet in Nederland had gezeten. Wat een stel lafaards toch.
Hoe kwalificeer je Perziërs die het Ayatollah-regime ontvluchtten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:30 schreef AryaMehr het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Men is in Nederland sowieso wel van het klikken, bespieden en dat soort onzin.
Hoe mongool ook, hij heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met je kk abonnement op de VI...
Inderdaad. Vaak genoeg de overbuurvrouw achter de raam zien staan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Che_ het volgende:
Men is in Nederland sowieso wel van het klikken, bespieden en dat soort onzin.
Als politieke vluchtelingen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef Bilge het volgende:
Hoe kwalificeer je Perziërs die het Ayatollah-regime ontvluchtten?
Jij ziet haar, ben jij ook een bespieder dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Vaak genoeg de overbuurvrouw achter de raam zien staan.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Met je kk abonnement op de kk VI...
Ik zie haar gewoon als ik na buiten loop.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:34 schreef msnk het volgende:
Jij ziet haar, ben jij ook een bespieder dan?
Ik bedoelde meer: hoe kwalificeer je het wegvluchten ipv terugvechten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Inderdaad. Vaak genoeg de overbuurvrouw achter de raam zien staan.
[..]
Als politieke vluchtelingen?
Dit dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:34 schreef AryaMehr het volgende:
Maar gelukkig was iedereen na de oorlog wel een verzetsheld geweest.
Nee, zij ziet jou kijken als ze even uit het raam kijkt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik zie haar gewoon als ik na buiten loop.
Dat filmpje zie ik iedere keer weer wanneer dit onderwerp naar boven komt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk, dit soort mensen heb je dan ook weer...
Hier heb je ook nog veel meer kans dat je zelf gewond raakt doordat de auto kan ontploffen als de brand bij de tank komt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Wel/niet terugvechten is natuurlijk heel wat anders dan je buren verraden he...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: hoe kwalificeer je het wegvluchten ipv terugvechten.
Ben je zelf/ je ouders als politieke vluchteling Iran uitgevlucht?
Je moest eens weten hoeveel Iraniërs hebben gevochten, maar uiteindelijk wel moesten vluchten. De vergelijking met WO2 gaat niet op omdat er in Iran geen externe partij aan de macht is, maar het gewoon een intern conflict is. Alleen in 1988 al 30.000 mensen geëxecuteerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef Bilge het volgende:
Ik bedoelde meer: hoe kwalificeer je het wegvluchten ipv terugvechten.
Ouders. We waren overigens door NL uitgenodigd.quote:Ben je zelf/ je ouders als politieke vluchteling Iran uitgevlucht?
Als het hem erom ging om de vrouw te laten lijden/martelen, dan had hij vast wel een betere plek en tijd uitgekozen om zijn slachtoffer te vermoorden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je hebt mijn ninja-edit blijkbaar gemist.
Het kan zijn dat die vrouw hem het leven zuur heeft gemaakt, dat hij niet wil dat zij er met 1 kogel van af komt, en daarom blijft steken zodat zij zoveel mogelijk pijn lijdt. Jegens de omstanders koestert hij geen persoonlijke wrok, waardoor een pistool wel kan.
Ik zeg niet dat jouw scenario niet mogelijk is, ik zeg alleen dat het onwaarschijnlijk is als je kijkt naar de situatie. Maar goed, jij kiest ervoor om met een groepje te staan kijken terwijl een man minuten lang heel erg zijn best doet om met een aardappelmesje een vrouw te vermoorden, want het kan zo zijn dat hij zijn pistool trekt die je niet ziet en die hij niet gebruikt voor zijn slachtoffer omdat zij hem het leven heeft zuur gemaakt en hij een pscychopaat is die zijn slachtoffer perse wil zien lijden, en daarvoor natuurlijk de perfecte plek en tijd heeft uitgekozen; midden op straat, op klaarlichte dag.quote:Ongefundeerde aannames.
Ik blijf erbij: de beste stuurlui staan aan wal.
Nee, ze loopt stiekem te kijken, terwijl ik gewoon rustig buiten sta.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, zij ziet jou kijken als ze even uit het raam kijkt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
266 Japanners vonden deze video niet leuk.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
266 Japanners vonden deze video niet leuk.
Lekker slim om het slachtoffer dan vervolgens in de rook, naast de ontplofbare auto te laten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Akkoord.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Wel/niet terugvechten is natuurlijk heel wat anders dan je buren verraden he...
Ik hoop dat je mijn intenties niet miskent, ik zelf zou waarschijnlijk hetzelfde doen, maar je zou dit kunnen zien als laf wegvluchten, zodat de slechterik zijn vrije gang kan gaan. een echte held zou zonder vrees voor eigen leven doen wat hij goed acht. (Dit wordt ook wel eens verweten aan Mohammed, die van Mekka naar Medina vluchtte. )quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel Iraniërs hebben gevochten, maar uiteindelijk wel moesten vluchten. De vergelijking met WO2 gaat niet op omdat er in Iran geen externe partij aan de macht is, maar het gewoon een intern conflict is. Alleen in 1988 al 30.000 mensen geëxecuteerd.
[..]
Ouders. We waren overigens door NL uitgenodigd.
Misschien bedroog zij hem, en wilde hij zijn naam zuiveren door in het openbaar haar executie te volbrengen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als het hem erom ging om de vrouw te laten lijden/martelen, dan had hij vast wel een betere plek en tijd uitgekozen om zijn slachtoffer te vermoorden.
Nee, vanuit mijn luie stoel beeld ik mij in dat ik als een held zal ingrijpen, maar tegelijkertijd besef ik mij dat in de praktijk toch belangrijke argumenten kunnen reizen om dat niet te doen.quote:Ik zeg niet dat jouw scenario niet mogelijk is, ik zeg alleen dat het onwaarschijnlijk is als je kijkt naar de situatie. Maar goed, jij kiest ervoor om met een groepje te staan kijken terwijl een man minuten lang heel erg zijn best doet om met een aardappelmesje een vrouw te vermoorden, want het kan zo zijn dat hij zijn pistool trekt die je niet ziet en die hij niet gebruikt voor zijn slachtoffer omdat zij hem het leven heeft zuur gemaakt en hij een pscychopaat is die zijn slachtoffer perse wil zien lijden, en daarvoor natuurlijk de perfecte plek en tijd heeft uitgekozen; midden op straat, op klaarlichte dag.
Nee, dan kies ik ervoor om met een groepje de man te stoppen.
Ik hoop dat andere dieren heldhaftig genoeg zijn om de kip uit je sadistische handen te trekken, maar ik vrees het ergste...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:46 schreef Bortecinem het volgende:
Die dolfijnen video is echt.![]()
Maar nu ga ik kip grillen. Doei.
Waar gaan ze heen dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef Bilge het volgende:
maar tegelijkertijd besef ik mij dat in de praktijk toch belangrijke argumenten kunnen reizen om dat niet te doen.
Dat is geen lafheid, maar blijven zou getuigen van enorme domheid. Je vecht en moet uiteindelijk gewoon je meerdere erkennen. Als vervolgens je leven in het geding is dan moet je wel vluchten. Natuurlijk ook mensen die vlak voor hun executie nog bleven 'vechten', en niets anders dan respect voor deze mensen. Net zoals generaal Nader Jahanbani, waar zelfs de militanten van het Iraanse regime respect voor zijn 'dapperheid' hadden voordat hij werd geëxecuteerd:quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef Bilge het volgende:
Ik hoop dat je mijn intenties niet miskent, ik zelf zou waarschijnlijk hetzelfde doen, maar je zou dit kunnen zien als laf wegvluchten, zodat de slechterik zijn vrije gang kan gaan. een echte held zou zonder vrees voor eigen leven doen wat hij goed acht. (Dit wordt ook wel eens verweten aan Mohammed, die van Mekka naar Medina vluchtte. )
quote:''One of these, 3-star Air Force General Nader Jahanbani, whose self-respect and pride was never shaken by his captors, died with great bravery. He was lucky that he was executed by someone who still respected him. His uniform, possessed by his wife, has only one bullet hole - where it penetrated his heart and made his death merciful.''
Waarom kijk jij naar de online status van mensen? Nieuwsgierig aagje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef Bilge het volgende:
Het valt me trouwens op dat zo veel mensen hun online status verbergen. Waarom doen jullie dat?
Je geeft het antwoord zelf al op je eigen vraag, nu mijn vraag nog beantwoorden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:00 schreef msnk het volgende:
[..]
Waarom kijk jij naar de online status van mensen? Nieuwsgierig aagje.
Zelfde type turken die hun tel op tril hebben staan waar hun ouders bij zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef Bilge het volgende:
Het valt me trouwens op dat zo veel mensen hun online status verbergen. Waarom doen jullie dat?
Omdat nieuwsgierige aagjes zoals jij de online status willen zien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:02 schreef Bilge het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al op je eigen vraag, nu mijn vraag nog beantwoorden.
Heldhaftigheid omvat impliciet het minachten van risico's, anders is het geen heldendom. Het verbergen van joden was ook risicovol. Als je Nederlanders die joden aangaven beschuldigd van lafheid, moet je dat ook doen voor mensen die de Ayatollahs ontvluchtten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat is geen lafheid, maar blijven zou getuigen van enorme domheid. Je vecht en moet uiteindelijk gewoon je meerdere erkennen. Als vervolgens je leven in het geding is dan moet je wel vluchten. Natuurlijk ook mensen die vlak voor hun executie nog bleven 'vechten', en niets anders dan respect voor deze mensen. Net zoals generaal Nader Jahanbani, waar zelfs de militanten van het Iraanse regime respect voor zijn 'dapperheid' hadden voordat hij werd geëxecuteerd:
[ afbeelding ]
[..]
Man naar mijn hart.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zelfde type turken die hun tel op tril hebben staan waar hun ouders bij zijn.
Waarom wil je dat niet, wat verbergen jullie?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:04 schreef msnk het volgende:
[..]
Omdat nieuwsgierige aagjes zoals jij de online status willen zien.
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef Bilge het volgende:
AIVD kijkt mee jonguhquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:05 schreef Bilge het volgende:
[..]
Waarom wil je dat niet, wat verbergen jullie?
zG = AIVD, hoe denk jij anders dat die altijd alles weet te vinden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef Bilge het volgende:
[..]
zG heeft vast een programmatje om dat te omzeilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |