Ow bedoelde niet of hij je volgde, vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:00 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.. Ofja, niet regelmatig, en niet echt op het forum
En anders; deze topics gaan toch zo snel, niet meer terug te vinden
That's what she said.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, geen contact..quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow bedoelde niet of hij je volgde, vroeg het me gewoon af
Mijn ex logt vaak in maar ze post niks meer
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
That's what she said.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
That's what she said.
Hij is weer scherp vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwetsbare chicks die willen zuipen zijn op het moment niet kwetsbaar, maar booooooosquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef shifto het volgende:
Kwetsbare chicks die willen zuipen mogen PMen
Romantische killingspree doen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:15 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Kwetsbare chicks die willen zuipen zijn op het moment niet kwetsbaar, maar booooooos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |