Ow bedoelde niet of hij je volgde, vroeg het me gewoon afquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:00 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.. Ofja, niet regelmatig, en niet echt op het forum
En anders; deze topics gaan toch zo snel, niet meer terug te vinden
That's what she said.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het niet, geen contact..quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow bedoelde niet of hij je volgde, vroeg het me gewoon af
Mijn ex logt vaak in maar ze post niks meer
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
That's what she said.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nothing is impossible, the word itself says 'I'm possible'!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
That's what she said.
Hij is weer scherp vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kwetsbare chicks die willen zuipen zijn op het moment niet kwetsbaar, maar booooooosquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:13 schreef shifto het volgende:
Kwetsbare chicks die willen zuipen mogen PMen
Romantische killingspree doen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:15 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Kwetsbare chicks die willen zuipen zijn op het moment niet kwetsbaar, maar booooooos
Heuj, dan hoor je niet in dit topic!quote:
Nou, merk ik anders nog weinig vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:31 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Heuj, dan hoor je niet in dit topic!
Hier alleen huilieees
Huilies als in dat wij zielig en heartbroken zijnquote:
Hoor ik erbij?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:31 schreef Tjik het volgende:
Er zijn eigenlijk maar een paar huillies in dit topic... not sure
Beter is het nogsteeds cencer langquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
Ik moest staan bij de kapper, anders lag ze op de grond..
Ja, anders had ik niet hoeven staan hè, Sherlock.quote:
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef MohMi het volgende:
Bier en een feestje, ik heb een contract aangeboden gekregen, aaaw yeah!!!![]()
![]()
![]()
Goed zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef MohMi het volgende:
Bier en een feestje, ik heb een contract aangeboden gekregen, aaaw yeah!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben geen kapster, mss moet het per 5cm geknipt worden ivm laagjes of andere nietszeggende termenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, anders had ik niet hoeven staan hè, Sherlock.
Oh er moet 50cm vanaf? Ok, dan begin ik nu vast aan de onderste 5 en werk ik zo naar bovenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ben geen kapster, mss moet het per 5cm geknipt worden ivm laagjes of andere nietszeggende termen
IK ZEG AL IK HEB WERKELIJK WAAR GEEN IDEE, IK ZOU HET GELOVENquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh er moet 50cm vanaf? Ok, dan begin ik nu vast aan de onderste 5 en werk ik zo naar boven.
Ben ook very blij!quote:
Jij zit toch steeds zo te schreeuwen dat je een vent bentquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben ook very blij!Kan het alleen niet al te hard vieren want heb morgenochtend om freaking 8u sochtends mijn eerste rijles
Neem een borreltje, dat helpt de zenuwen wat te sussen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben ook very blij!Kan het alleen niet al te hard vieren want heb morgenochtend om freaking 8u sochtends mijn eerste rijles
Savonds een vent, sochtens 2 wijven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zit toch steeds zo te schreeuwen dat je een vent bent
Die kunnen ook iemand doodrijdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij zit toch steeds zo te schreeuwen dat je een vent bent
Joggingbroekquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:17 schreef Harajuku. het volgende:
Ooeehhhh welke broek zal ik aantrekken om thuis te blijven
Fair enoughquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef shifto het volgende:
Hara, post ff pics van jou in je nieuwe broeken, dan kunnen we tenminste kiezen.
Tuurlijk wel, geven we jou een eerlijke mening, lach jij ons uit en doe je uiteindelijk toch de broek aan die je nu stiekem toch al in gedachten hebt; iedereen blijquote:
Eens! Of beschrijf ze dan tenminstequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef shifto het volgende:
Hara, post ff pics van jou in je nieuwe broeken, dan kunnen we tenminste kiezen.
sickquote:
Laat ik maar niet over die kwast beginnen die nog duurder is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:40 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
sick
Maar als je er gelukkig mee bent...![]()
Hahah, voor dat geld koop ik drie nieuwe broekenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat ik maar niet over die kwast beginnen die nog duurder is.
Of een halve stropdas.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hahah, voor dat geld koop ik drie nieuwe broeken
Oeh ja! Nog even uitvinden hoe je het kan laten stollen en je bent binnen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef shifto het volgende:
Ik een halve tank benzineen dat is vloeibaar goud
Ja, maar ik droeg nooit make-up, dus wat jullie over al die jaren hebben uitgegeven aan make-up ben ik nog laaaaaaaaang niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hahah, voor dat geld koop ik drie nieuwe broeken
Ik doe alleen aan mascara en oogpotlood, dus ik denk dat je nu al over me heen zitquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar ik droeg nooit make-up, dus wat jullie over al die jaren hebben uitgegeven aan make-up ben ik nog laaaaaaaaang niet.
De ene broek was 15 trouwensDe andere 80
En 100 euro make up
Nice, gaaf stofje! Maar zittie bij je bovenbenen wel strak?quote:
Jammer dat we maar 1 bil in de spiegel zienquote:
Het is geen strak modelquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Nice, gaaf stofje! Maar zittie bij je bovenbenen wel strak?
Wel grote tetten om je te troostenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef shifto het volgende:
[..]
Jammer dat we maar 1 bil in de spiegel zien
Maar verder een mooie broekNetjes ook enzo.
Ik kan hem wel voor je zoeken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:00 schreef Harajuku. het volgende:
Oh man, ik heb drie apparaten om mn butt te trainen en ik voel ook wel dat ie stevig is enzo, dus dan ben ik blij. Maar als ik vervolgens in de spiegel kijk kan ik die hele bips niet vinden
Murdera trekt pakken aan in zijn vrije tijd, ik had niet anders verwachtquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:11 schreef Harajuku. het volgende:
M
[..]
Murdera trekt pakken aan in zijn vrije tijd, ik had niet anders verwacht
Doe mij maar een pyjama!quote:
Ik draag geen pyama's, dus dit is mijn alternatief.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:25 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Doe mij maar een pyjama!
Heuj wacht, daar zit ik nog steeds in
Je hebt één pak?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik draag geen pyama's, dus dit is mijn alternatief.
Maar serieus, hij zit echt heerlijk. Jammer dat hij naar de stomerij moet ipv gewoon wasmachine, anders droeg ik hem heeeeeeel vaak.
Je hebt maar 1 pak?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik draag geen pyama's, dus dit is mijn alternatief.
Maar serieus, hij zit echt heerlijk. Jammer dat hij naar de stomerij moet ipv gewoon wasmachine, anders droeg ik hem heeeeeeel vaak.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:33 schreef ovoxo het volgende:
Ik viel net even in slaap en ik droomde dat ik een droom had.
Inception
Ik loop altijd op het goede moment de H&M binnenquote:
Baas.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik loop altijd op het goede moment de H&M binnenVorige keer leuk jurkje voor 15
Best goed is wel zacht uitgedrukt..quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Baas.
Je hebt best een goed lichaam btw.
Best zacht is ook goed uitgedrukt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:55 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Best goed is wel zacht uitgedrukt..
Jij valt op vet, fuuuuuuuuuuuquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Baas.
Je hebt best een goed lichaam btw.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
Oh, ik dacht dat je me vet noemde
Ik wil er nog een kilo of 8 af
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jung, ik weeg nu 72/73bij 1.72 dus eh
Je ziet er nog wel buik zitten, bitch.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:00 schreef Murdera het volgende:
[..]Kijk gewoon naar je lichaam snol. Lekker = goed.
Nu zien mensen dat je een vrouw bent wheeeequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je ziet er nog wel buik zitten, bitch.
Te weinigggquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:01 schreef Harajuku. het volgende:
Toch niets mis met 65 kilo? Precies goed.
Helemaal nietquote:
Omdat ik een streefgewicht heb heb ik een obsessie met kilo's? En lijd ik? Vanavond nog pizza met patat gegetenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:03 schreef WasMachinator het volgende:
die obsessie met kilo's ook altijd zolang je er lekker uitziet hoef je jezelf niet te laten lijden..
blijkbaar ben ik om 5 uur in slaap gevallen..
Ooh het zou ook vast gezond zijn nog, maar te licht is niet moooiquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Helemaal nietBMI is 55-73 of zo, 65 is meer dan prima. En ik heb sowieso tet en heupen dus mijn 65 is de andere niet.
Deze dame.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Ooh het zou ook vast gezond zijn nog, maar te licht is niet moooi
Volgens mij zijn wij qua lichaam dan wel aardig gelijkend
ik heb t maar over in t algemeenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik een streefgewicht heb heb ik een obsessie met kilo's?
Oh, okay..
Haha ik vertegenwoordig jouw mening?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Haha ik vertegenwoordig jouw mening?
Ik denk dat ik er meer van weet dan jullie bij elkaar, ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:08 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik heb t maar over in t algemeen..
verder weet je toch wel dat het BMI een heel erg ruwe vorm van meten is waarbij niet wordt rekening gehouden met bouw, spiermassa etc?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er meer van weet dan jullie bij elkaar, ja.
Dat denk ik niet..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaat dit uitlopen tot een bitchfight?quote:
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Gaat dit uitlopen tot een bitchfight?
okquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hou maar op danquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoop het.Hara raakt altijd een beetje opgewonden en dan krijg je kinky shit.
Ik hou niet zo van het onderwerp.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:20 schreef Harajuku. het volgende:
Wat valt hier over te fighten? Als Murdera mij zijn kijk op voeding, trainen en afvallen wil komen vertellen, by all means. Ik kan niet wachten.
SMquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van het onderwerp.
Ik vecht liever over iets anders ofzo.Ruige liefde met Hara.
Ruige seks is niet per se SMquote:
Wat niet zegt dat je de ruige seks niet blieftquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ruige seks is niet per se SMEn SM blief ik niet.
Scherpquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Wat niet zegt dat je de ruige seks niet blieft
Soms heb je zin in wilde seksquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:23 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Wat niet zegt dat je de ruige seks niet blieft
True story?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[..]
Hmm!
Nog eventjes muziek, dan zo
Heb nooit echt de reizen gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
De reizen zijn wel erg tof.Ook voor niet-autofans.
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij elke opmerking in die richting denk ik gelijk: I guess that cunt gettin' eaten.
Het gaat wel vandaag, ben vooral erg moe.. En ik heb ook nog niet eens vakantie volgende weekquote:
Echt? Hoezo geen vakantiequote:Op vrijdag 27 april 2012 21:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Het gaat wel vandaag, ben vooral erg moe.. En ik heb ook nog niet eens vakantie volgende week..
En hoe is het met jou?
Ik denk dat er meer mensen zonder dan met vakantie zijn helaas..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Echt? Hoezo geen vakantie?
Gaat wel bij mij, alleen m'n hoofd is gewoon een grote puinhoop.
Ik gok zomaar dat jij je bril niet op hebt, dan.quote:
Mijn eerst volgende vakantie is de zomer vakantie, Tot en met de middelbare wordt je verwendquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:01 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Echt? Hoezo geen vakantie?
Gaat wel bij mij, alleen m'n hoofd is gewoon een grote puinhoop.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat jij je bril niet op hebt, dan.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]Doen alsof je Crutch kan weerstaan.
Dat kan ik zelfs niet altijd.
Jij hebt hem niet net wakker gezien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:17 schreef Murdera het volgende:
[..]Doen alsof je Crutch kan weerstaan.
Dat kan ik zelfs niet altijd.
Net wakker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij hebt hem niet net wakker gezien.)))))))))))))) Grapje.
Oogsnotjes omnomnom!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Net wakker.De opgedroogde kwak nog uit zijn ogen aan het wrijven.
Awh arme stakkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:06 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Mijn eerst volgende vakantie is de zomer vakantie, Tot en met de middelbare wordt je verwend..
Ja dat kan ik mij voorstellen, kun je t al beetje een plekje geven?
Scheelt dat hij geen whatsapp meer heeft toch? Ja dat is begrijpelijk, toch weer best vers allemaal..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:32 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh arme stakker.
En hm ergens kan ik het een plek geven, maar ik heb rust en tijd nodig :p. Spreek je nog soms met je ex of niet?
Ja het scheelt, maar ik ga sowieso geen gesprek met 'm beginnen.. Ik denk dat het niet zo'n goed idee is. En als we praten, dan moet het zakelijk want hij wil er geen gevoel bij.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Scheelt dat hij geen whatsapp meer heeft toch? Ja dat is begrijpelijk, toch weer best vers allemaal..
De laatste tijd niet echt meer, vind het erg jammer maar anders lukt het mij echt niet.. we hebben afgesproken dat als we er beide klaar voor zijn nog eens af te spreken, maar dat wordt denk ik pas na mei..
Neequote:Op vrijdag 27 april 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
Vrienden met benefiet bedoel je toch?
Wat is dat voor tekst in je signature o ?
Nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef EiPet het volgende:
Djeez mijn ''scharrel'' maakt me echt een beetje gek nu...
Sinds 4/5 weken hebben we erg intensief contact, vooral via de sms & whatsapp. Dit omdat ze wat verder weg woont...
Maar telkens als we gewoon aan het ''chatten'' zijn, komt ze ineens met heel kortaf antwoorden als:
- ''Haha oke''
- '' Nou mooi ''
- ''Prcies''
- ''idd''...
Ik kan daar niet zo goed tegen, het lijkt wel alsof ze opeens vanuit het niets heel arrogant gaat lopen doen. Dan denk ik ook ''fuck it'', maar dan stuurt ze 2/3 dagen later opeens weer hele lappen tekst...
Maar eergisteren was ik dan bijvoorbeeld jarig, (wat ze 99,9 % zeker had kunnen weten, al is het maar omdat ze een facebook junkie is), en dan hoor ik weer helemaal niets van haar![]()
Weet echt niet wat ik aan haar heb...
Ja dat is wat mijn ex ook doet, zeer zakelijk en ze wilt zo min mogelijk van mij weten. Nouja ik kan mij er beter niks van aantrekken..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ja het scheelt, maar ik ga sowieso geen gesprek met 'm beginnen.. Ik denk dat het niet zo'n goed idee is. En als we praten, dan moet het zakelijk want hij wil er geen gevoel bij.
En awh dat is jammermaar wel begrijpelijk.. Hoop dat je vrienden met haar kan worden op een dag, is wel leuk ook
.
Je hebt er niks aan. Laten gaan, je kwelt jezelf alleen maar meer en dat weet je heel goed.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef EiPet het volgende:
Djeez mijn ''scharrel'' maakt me echt een beetje gek nu...
Sinds 4/5 weken hebben we erg intensief contact, vooral via de sms & whatsapp. Dit omdat ze wat verder weg woont...
Maar telkens als we gewoon aan het ''chatten'' zijn, komt ze ineens met heel kortaf antwoorden als:
- ''Haha oke''
- '' Nou mooi ''
- ''Prcies''
- ''idd''...
Ik kan daar niet zo goed tegen, het lijkt wel alsof ze opeens vanuit het niets heel arrogant gaat lopen doen. Dan denk ik ook ''fuck it'', maar dan stuurt ze 2/3 dagen later opeens weer hele lappen tekst...
Maar eergisteren was ik dan bijvoorbeeld jarig, (wat ze 99,9 % zeker had kunnen weten, al is het maar omdat ze een facebook junkie is), en dan hoor ik weer helemaal niets van haar![]()
Weet echt niet wat ik aan haar heb...
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef Joysa het volgende:
Je hebt de prijs gewonnen voor meest subtiele manier om te vertellen dat je jarig bent geweest
Wat kut vertaald! Er staat I'll hope we'll be together somedayquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
I hope that we will one day
En doe ff gezond wil je!
Welke taal?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Wat kut vertaald! Er staat I'll hope we'll be together someday
Het is Iranees/Perzisch, maar gewoon een andere naam ervoor :p wordt gesproken in, jawel, Iran!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Huh wat voor taal is dat? Waar word dat gesproken?
Ha! Ik had Persian gebruiktquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Het is Iranees/Perzisch, maar gewoon een andere naam ervoor :p wordt gesproken in, jawel, Iran!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ha! Ik had Persian gebruikt. Zat ik toch dichtbij
dat is muziek van you know where.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Crutch het volgende:
LIFE IS LIFE< LA LA LA LA LA ALA ALALALAL AAL
Hebbe ze daar WiFi ofwah?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:11 schreef muhahaha het volgende:
knock knock knocking
knock knock knocking
ON HEAVENS DOOR
Slaaplekkerquote:
Waggel waggel waggelquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:51 schreef muhahaha het volgende:
WIGGLEWIGGLEWIGGLEWIGGLEWIGGLEWIGGLEWIGGLEWIGGLEWIGGLE
Dat lied moet echt weg.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:05 schreef muhahaha het volgende:
NOW YOU'RE JUST SOMEBODY THAT I USED TO KNOW
Echt waarquote:
Dat ben je toch ook?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:09 schreef muhahaha het volgende:
But you treat me like a stranger
And that feels so rough
Now and then I think of all the times you screwed me overquote:
Het is ook jouw schuld. Vrouwenlogica.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Now and then I think of all the times you screwed me over
But had me believing it was always something that I'd done
Je hebt me wel nodig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:15 schreef muhahaha het volgende:
And I don't even need your love
LALALALA VINGERS IN DE OOREN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |