Een requirement xD Specs over de systeem aanpassingen die er aan zitten te komenquote:
Ook al een applicatiebeheerder, wat is dat toch met applicatiebeheerders en hun exenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een requirement xD Specs over de systeem aanpassingen die er aan zitten te komenTe droog voor de vrijdag.
Oja jij zit ook in de ITquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Een requirement xD Specs over de systeem aanpassingen die er aan zitten te komenTe droog voor de vrijdag.
Eerder dat ze zich lijken te verzamelen in dit topicquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al een applicatiebeheerder, wat is dat toch met applicatiebeheerders en hun exen
Ben geen beheerder, ben een tester die op alle knopjes mag drukken, proberen de bende te slopen en dan de gesloopte bende terug mag geven aan de ontwikkelaars met een zut op- en aanmerkingen erbijquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al een applicatiebeheerder, wat is dat toch met applicatiebeheerders en hun exen
Dat is vrijdag liefde!quote:
Zolang het maar een terugkomend iets is op vrijdagquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
Dat is vrijdag liefde!
Hierna hoor je niks meer van me!
Ah, nou ja, iets met applicaties iigquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben geen beheerder, ben een tester die op alle knopjes mag drukken, proberen de bende te slopen en dan de gesloopte bende terug mag geven aan de ontwikkelaars met een zut op- en aanmerkingen erbij
God, I love my job
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:19 schreef STING het volgende:
Ah, nou ja, iets met applicaties iigNet als Cue_ en ik
quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:19 schreef Cue_ het volgende:
Zolang het maar een terugkomend iets is op vrijdag
Soms heb ik het idee dat de buitendienst dat hier ook doetquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben geen beheerder, ben een tester die op alle knopjes mag drukken, proberen de bende te slopen en dan de gesloopte bende terug mag geven aan de ontwikkelaars met een zut op- en aanmerkingen erbij
God, I love my job
Close enough indeed!quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, nou ja, iets met applicaties iigNet als Cue_ en ik
Nog meer mensen zo'n onverklaarbare honger opeens?quote:They enter your tomb - maggots - beginning to feast - maggots
Crawling on you - maggots - now they eat you - maggots
Rotting maggots - maggots - infesting your corpse - maggots
Parasites of the dead - maggots - now dwell in your head
Af en toe he, muziekquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
Wat is Skull full of Maggots toch een fijn liedje!
[..]
Nog meer mensen zo'n onverklaarbare honger opeens?
Hongergevoel is weg, bedanktquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:26 schreef SicSicSics het volgende:
Wat is Skull full of Maggots toch een fijn liedje!
[..]
Nog meer mensen zo'n onverklaarbare honger opeens?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |