abonnement Unibet Coolblue
pi_333393
quote:
MARISKA en BART...................de waarheid!
Om alle onduidelijkheden, die er zijn ontstaan doordat Mariska in de Bus is gestapt, weg te nemen hier mijn verhaal.

Nadat ik begin maart uit de Bus kwam veranderde mijn leven totaal.
Ander werk, nieuwe vrienden, kortom niet te vergelijken met de tijd daarvoor.
Ook kreeg ik erg veel aandacht, en dan ook vooral via de e-mail.
Zo kreeg ik op een gegeven moment ook e-mailtjes van Mariska.
Nu reageer ik op alle e-mailtjes die ik krijg, ik beantwoord alles zelf, en dat is ontzettend veel werk.
Als je daar eenmaal aan begint kun je niet meer terug.
Natuurlijk zijn mijn antwoorden vrij opppervlakkig, en soms ga ik er dieper op in.
Ligt aan het mailtje, ligt aan de inhoud!
Ligt niet direct aan de persoon, want die ken ik natuurlijk niet.

Ook Mariska begon te mailen en ik mailde terug.
Ze vertelde wat ze deed, mede-eigenaresse van een restaurant, en dat was natuurlijk meteen een leuke link naar mij toe, ben immers jarenlang kok geweest.
Op een gegeven moment nodigde ze mij uit om eens langs te komen om daar bij haar in het restaurant een hapje te eten.
Ik heb dat allemaal afgehouden, omdat ik daar gewoon niet aan kan beginnen, er werd door meerderen aan mij getrokken.
Als je overal op ingaat dan hou je geen tijd meer over, en het wordt ook allemaal behoorlijk ingewikkeld.

Ergens in april werd er ter ere van Jop een feestje in de Clown gegeven, en ik gaf aan op de site dat ik daar ook zou zijn.
Een dag later kreeg ik een mailtje van Mariska dat zij ook zou komen.
Prima toch, een ontmoeting in een overvolle kroeg.
Ik legde haar uit hoe ze moest rijden en we ontmoetten elkaar inderdaad in de Clown.

Vanaf dat moment hebben we contact gehouden en elkaar af en toe ontmoet.
Ik ben ook een keer bij haar thuis geweest, heb haar familie ontmoet, en dat was allemaal erg gezellig.

Mariska zou met een vriendin op vakantie gaan, maar haar vriendin zegde op een gegeven moment af.
Ze vroeg toen aan mij of ik zin had om mee te gaan.
Een weekje naar Griekenland leek mij wel wat, maar toch zei ik niet direct ja.
Ik moest er even over nadenken, want het was wel duidelijk dat Mariska meer voelde voor mij als ik voor haar. Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vond het een leuke meid, maar bij mij was er duidelijk geen vonk.
Zij had eigenlijk hetzelfde gevoel als ik had in de Bus met Esmeralda, niet leuk dus!
Dat maakt op zich niets uit, maar ik wilde natuurlijk geen problemen en ik wilde Mariska al helemaal geen pijn doen.
We hebben het er dus goed over gehad en besloten samen naar griekenland te gaan.
Ik was ook wel aan een weekje rust toe, even geen Bus aan mijn hoofd.

We hebben een heerlijke vakantie gehad, allebei lekker uitgerust, het was absoluut de moeite waard.

Nadat we weer terugkwamen in Nederland waren de gevoelens van Mariska naar mij toe nog even sterk, terwijl dat niet wederzijds was.
We hebben wel een heerlijke vakantie gehad, en hadden er ook absoluut beiden geen spijt van!
Tenslotte hebben we besloten dat het beter was elkaar een maandje of vier even niet te zien.

En nu zit ze in de Bus, een maandje of vier later, een ongelofelijk verhaal, toch?
Het leven kan soms raar lopen................

Groetjes, Bart.



BRON: FANCLUB BART

[Dit bericht is gewijzigd door Ossie op 09-09-2000 21:37]

  zaterdag 9 september 2000 @ 22:26:06 #2
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_333441
Dus dat verhaal over die boetes was een smoes?
  zaterdag 9 september 2000 @ 22:28:25 #3
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_333443
quote:
Op 09 september 2000 22:26 schreef Tweek het volgende:
Dus dat verhaal over die boetes was een smoes?
en nou volg ik het niet meer, in welk topic staat dit??? Tis nieuw voor mij!!
Hallo...?
  zaterdag 9 september 2000 @ 22:37:01 #4
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_333450
quote:
Op 09 september 2000 22:28 schreef the Flex het volgende:
en nou volg ik het niet meer, in welk topic staat dit??? Tis nieuw voor mij!!
Mariska zei dat ze in 6 maanden ofzo veel boetes had gehad en dat als ze in de bus ging die niet kon krijgen.
  zondag 10 september 2000 @ 11:57:27 #5
2780 the Flex
Fok!-member wannabe
pi_333818
Oja, kweet het weer. Domme motivatie. Probeerde weer grappig te zijn ofzo. Bedankt!!!

Off-Topic:
We hebben bijna meer posts dan het BBII forum. Maar dat zal van de week wel weer veranderen.

Hallo...?
pi_334743
quote:
Op 09 september 2000 21:36 schreef Ossie het volgende:

Dat maakt op zich niets uit, maar ik wilde natuurlijk geen problemen en ik wilde Mariska al helemaal geen pijn doen.
DUS gaat hij maar met haar naar Griekenland. Wat een flauwekul. Wat is die Bart een slapjanus.
pi_335115
Mariska was tijdens de vorige Bus erg actief op internet. Zij plaatste veel berichtjes op de verschillende fanclubs en haar nick was 'liefmeiske' ofzoiets. Het zal me niks verbazen als ze ook op dit forum actief was. Via die fanclubs heeft ze ook veel contact met Tessa gehad. Dit 'liefmeiske' ding wil kost wat het kost beroemd worden!!!
sommiche passahiers drijven wel euns over!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')