abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110849430
Het vorige deel: Stoomafblaastopic #6

[img]url=http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/steam.gif[/img]
Onze kinderen zijn natuurlijk de allerliefste, super voorbeeldig, luisteren, zijn geduldig, eten en drinken alles wat je ze voorzet, slaan en schoppen nooit, maken nooit ruzie ..... kortom, het zijn voorbeeldkinderen .....

.... of toch niet????

Heb je ook wel eens van die dagen dat je ze het liefste achter het behang wil plakken, of gewoon eigenlijk misschien wel helemaal niet meer wil kennen (even dan) .... dan kan je je hier afreageren.

[ Bericht 6% gewijzigd door Mwanatabu op 27-04-2012 20:55:53 ]
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 06:30:20 #2
37843 lady-wrb
kortaf
  vrijdag 27 april 2012 @ 09:06:29 #3
30252 Soempie
Procreating
pi_110850930
Ik zou die foto dubbel bestellen..voor laaaater. :+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:01:06 #4
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_110852372
Eén van de kinderen heeft momenteel een periode van gruwelijke ochtendtraagheid.

- Traag met uit bed komen
- Traag met aankleden
- Traag met ontbijten
- Traag met haren kammen, tanden poetsen
- Traag met schoenen en jas aandoen

Als ik dan nog 30 seconden over heb om op tijd op school te komen en als de andere kinderen bij wijze van spreken al op hun fiets zitten, dan presteert déze het om zich op weg naar de voordeur (éin-dé-líjk...) snel op te sluiten in de WC met de mededeling "ik moet poepen". En dat is geen incidentje maar een regelmatige vertoning

Gevolg is dat we te laat op school komen, waar de ándere kinderen dan door meester/juf op aangesproken worden... Helaas zijn ze nog te jong om zelf naar school te gaan (nog geen verkeersdiploma en onderweg twee uitdagende kruispunten waar iedereen 's morgens haast lijkt te hebben en er een lokale ontheffing van de normale voorrangs- en gedragsregels lijkt te zijn).

Hopelijk gaat het ooit weer over...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 27 april 2012 @ 12:53:29 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_110858410
Half uur eerder uit bed halen werkt waarschijnlijk ook niet -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 27 april 2012 @ 12:59:35 #6
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_110858569
Zulke kinderen half aangekleed afleveren bij de school schijnt soms wel eens te helpen... ;)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_110858634
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zulke kinderen half aangekleed afleveren bij de school schijnt soms wel eens te helpen... ;)
Of gewoon in pyjama (in de taxi zetten was dat hier dan) naar school heeft goed geholpen!
Kim doet dat ook wel puur uit dwarsigheid. Juf is op de hoogte en stelde zelf voor om dan maar in pyjama naar school te gaan.
Lastig en ronduit irritant is het wel!
  vrijdag 27 april 2012 @ 13:09:57 #8
206640 Beelzebufo
pi_110858924
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:53 schreef Rewimo het volgende:
Half uur eerder uit bed halen werkt waarschijnlijk ook niet -O-
Het beschreven circus begint rond 07:15, we moeten om 08:15 (vooruit, uiterlijk 08:20) de deur uit.
Ik denk níet dat nog eerder wakkermaken een positieve bijdrage levert. Een uur moet toch genoeg zijn lijkt me...

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 12:59 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Betreffend kind heeft al eens in pyjama en met een haardos als een neergestorte heks op school gezeten. Maakt allemaal niet uit blijkbaar...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_110863201
Haaahaha neergestorte heks _O-
En dat poepen op het laatste moment ken ik...die van mij gaat ook gerust twintig minuten het glazuur van de pot knetteren op het laatste moment precies als ie naar bed moet.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  Jubileum moderator vrijdag 27 april 2012 @ 20:06:59 #10
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_110874977
Hahahaaha Mwana wat ben ik benieuwd naar die foto :D Het klinkt trouwens wel bekend, de schoolfoto van Iris was niet veel beter, en ik uiteindelijk na veel klachten opnieuw gemaakt.

Neergestorte heks :D :'( :D hahahahaa.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 27 april 2012 @ 22:37:32 #11
206640 Beelzebufo
pi_110881871
Ok, nu moet ik toch écht even mijn stoom kwijt. Dametje had zich érnstig misdragen en mocht even op de voordeurmat zitten om er over na te denken. Op dit moment heeft de kamerdeur dus een ruitje minder omdat er een schoen doorheen gemikt is...

Uiteraard weer glas met een patroontje er op, ik heb maar even een grote scherf apart gelegd in de hoop dat de glashandel het zelfde glas kan leveren...
  vrijdag 27 april 2012 @ 23:04:14 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110883196
:o Oei! :X
pi_110891341
Het is weer weekend hoor. Als ze naar school moeten krijgen we ze om 7.15 uur met moeite uit bed. Maar in het weekend zijn ze steeds vroeger wakker. Vanmorgen was het 5.50 uur toen ik Kevin hoorde! En dan laat hij Sarah natuurlijk niet slapen maar gaat hij haar wakker maken. Ben nu stront chagerijnig, en omdat ze zo vroeg wakker waren zijn ze vreselijk huilerig. Dus het is weer erg gezellig hier in huis. En dan werkt het weer ook niet mee.
Blijven ze zo huilerig en stout dan krijgen ze zo hun regenpak aan en mogen ze buiten afkoelen.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_110891360
Oei beelzebufo...
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zaterdag 28 april 2012 @ 09:32:45 #15
206640 Beelzebufo
pi_110891693
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 08:57 schreef CrazyMoon het volgende:
Oei beelzebufo...
Ach, de kosten zijn het niet. Het is een binnendeur, enkel glas, ruitje zet ik er zelf wel weer in. Alleen het gedrag dat dit veroorzaakte is momenteel... ...uitdagend om mee om te gaan.
pi_110891833
hoe oud is je dochter?

hier ook eentje (of nou ja.. zoonlief kan er ook wat van helaas).
En ze jutten elkaar op, soms weet ik gewoon niet wat voor straf ik ze kan geven. Want de trap helpt niks, hun favo speelgoed afpakken helpt ook niks want dan pakken ze wel wat anders :S
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_110891860
Oeps, dat lijkt me inderdaad een geval van een grens die zo ver overschreden is dat ie niet eens meer in zicht is...Wat vond ze er zelf van?
  zaterdag 28 april 2012 @ 09:48:15 #18
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_110891920
Beelzebufo, dit is helaas voor mij herkenbaar en ik heb dan ook geleerd dat ik mijn jongste alleen een time-out onder toezicht kan geven. Dus wel uit de situatie halen, maar toch met een volwassene in de buurt om dit soort zaken te voorkomen. Niet alleen vanwege de spullen, maar ook om hem en ons te beschermen. Want het blijkt dus dat ze op zo'n moment in staat zijn tot alles. En je kunt je ook heel ernstig verwonden aan glas. Nu gooit ze een schoen, maar stel dat ze met haar vuist er doorheen gaat slaan.
En daarbij hebben wij inmiddels het glas in de binnendeur vervangen door lelijk onbreekbaar plastic :{

Nou ja, hopelijk is jouw meisje nu ook zo geschrokken van haar daad dat extra maatregelen niet nodig zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 3 mei 2012 @ 16:32:31 #19
206640 Beelzebufo
pi_111090210
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 april 2012 09:48 schreef livelink het volgende:

Nou ja, hopelijk is jouw meisje nu ook zo geschrokken van haar daad dat extra maatregelen niet nodig zijn.
Het heeft volgens mij wel indruk gemaakt ja... Inmiddels zijn we met zijn allen een paar dagen er tussen uit geweest, heeft de sfeer wel aardig verbeterd!
  zondag 3 juni 2012 @ 19:03:21 #20
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_112392246
Van de weblog...
Nap Time
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_112392590
quote:
12s.gif Op zondag 3 juni 2012 19:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Van de weblog...
Nap Time
_O-
Grootverpakking please! })
  maandag 4 juni 2012 @ 11:41:06 #22
206640 Beelzebufo
pi_112417640
Vanmorgen weer een stomenswaardige ervaring bij de tandarts, een van de kinderen had onderweg besloten om niet te gaan meewerken. Dat liep uiteindelijk van schreeuwen naar schoppen en slaan (nee, niet ik!!) totdat de tandarts besloot dat het genoeg was en een verwijzing gaf voor een speciale kindertandarts.

Nadat de rest van het gezin klaar was moest betreffend kind nog even wat ophalen uit de behandelkamer en besloot toen maar om alsnog mee te werken?? Nou ja, beter zo dan helemaal niet, alleen érg jammer van alle gedoe.

Toen bleek ook nog eens dat er twee tanden 'kwijt' waren (wel uitgevallen maar niet teruggegroeid) en moesten we nog 'even' voor een rontgenscanfoto (zal wel weer duur worden...), maar het duurde even voordat de operator daar tijd voor had (het was druk)

Al met al weer een langdurige kwestie... Maar: missie volbracht zonder zwaargewonden!
  maandag 4 juni 2012 @ 14:17:08 #23
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_112423999
Gaat het weer over dezelfde dochter, Beelzebufo?
Ik geloof dat ik in dat geval toch voor de speciale kindertandarts zou gaan in het vervolg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 4 juni 2012 @ 16:05:23 #24
206640 Beelzebufo
pi_112428610
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2012 14:17 schreef livelink het volgende:
Gaat het weer over dezelfde dochter, Beelzebufo?
Ik geloof dat ik in dat geval toch voor de speciale kindertandarts zou gaan in het vervolg.
Nee, de dochter van het vorige incident zat poeslief in de stoel.
Ik kan het gedoe van vanmorgen niet anders verklaren dan dwarsigheid, er hebben zich in het verleden (voor zo ver ik weet) geen dingen voorgedaan die gelinkt kunnen worden aan tandartsangst.

En het einde van het liedje was dat de tandarts gewoon haar werk kon doen, wat dat betreft was het allemaal een beetje jammer dat het zo moeizaam ging.

Het nadeel van de kindertandarts is dat deze nogal ver weg zit. Het voordeel dat ikzelf zie van een gezinsbezoek is dat het beter te organiseren is met school/werk dan allemaal losse bezoekjes.
  maandag 4 juni 2012 @ 19:25:46 #25
206640 Beelzebufo
pi_112437291
Vandaag was geen goede dag om uit bed te komen... Na het tandartsincident van vanmorgen geef ik er net eentje een welterustenkusje, nét op het moment dat betreffend kind omhoog veert... Boventanden staken zowat door mijn lip naar buiten...

Er zit een groot bloedend gat in mijn inmiddels al dikker wordende lip... Zal me morgen wel weer een hoop commentaar opleveren...

[edit]
Kind heeft niets overigens, was een botsing met een schedeldak...
[/edit]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')