SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #150Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij de new look al geweest vorige week, zulke jurkjes kom ik eigenlijk nooit in winkels tegenWel een mooie maxi dress tegen gekomen, maar aangezien ik 1,65 ben is het meer een sleep die ik met me mee draag
En lijk ik op een kleine boskabouter.
Herkenbaar dit. Ik heb echt zo veel verschillende maxidresses geprobeerd maar het staat gewoon echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net of ik zo'n pyjamajurk aanheb. Short girl problems.
![]()
Toch ook maar besloten hier te posten?quote:
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Hmm oke, maar nu ben ik nieuwsgierig en vind dat jasje wel leuk toch maar even kijken morgenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoelt! Hij zit in het midden van de Bakkerstraat geloof ik, en dan net naast een steegje. Ik weet de naam alleen nietIk was er laatst maar het is niet echt mijn ding eigenlijk. Ze hadden wel een leuk jasje
All good things are wild and free.![]()
Ja en als ik het aanheb lijk ik eerder zwanger ofzo omdat het zo ver naar voren valt door m'n borstenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Herkenbaar dit. Ik heb echt zo veel verschillende maxidresses geprobeerd maar het staat gewoon echt nietNet of ik zo'n pyjamajurk aanheb. Short girl problems.
![]()
![]()
Echt hequote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Herkenbaar dit. Ik heb echt zo veel verschillende maxidresses geprobeerd maar het staat gewoon echt nietNet of ik zo'n pyjamajurk aanheb. Short girl problems.
Bij de h&m hadden ze deze jurk, ik vond hem zo leuk maar het was druk dus niet gepast. Thuis aangetrokken, zelfs met mijn hoogste paar hakken viel hij nog op de grond.
Alleen als het mag.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toch ook maar besloten hier te posten?![]()
Ugh.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt heBij de h&m hadden ze deze jurk, ik vond hem zo leuk maar het was druk dus niet gepast. Thuis aangetrokken, zelfs met mijn hoogste paar hakken viel hij nog op de grond.
[ afbeelding ]
Deathlift or Die.![]()
Maar Kim Kardashian is toch ook 1.50 ofzo, met grote tits. Waarom lukt het haar welquote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt heBij de h&m hadden ze deze jurk, ik vond hem zo leuk maar het was druk dus niet gepast. Thuis aangetrokken, zelfs met mijn hoogste paar hakken viel hij nog op de grond.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Doe ik! Wanneer ik op m'n laptop zit.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alleen als je even een pic voor in de OP maakt.![]()
Die shit is waarschijnlijk op maat gemaakt, ik hem afgeknipt en om gestikt maar bleef maar lijken op een kleine bos trol.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar Kim Kardashian is toch ook 1.50 ofzo, met grote tits. Waarom lukt het haar wel
Jurken zijn baasquote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Niet touche Gquote:Op donderdag 26 april 2012 23:04 schreef Vaseline_ het volgende:
Jackie laat me je billen smackuhhhh shawty
Deathlift or Die.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: