Dit is Villa Faat, momenteel bewoond door een aantal lekkere wijven.
Villa Faat is te vinden als nummertje 14 op de landkaart van Fokeiland
Het adres is Grote Berg 1 en het ligt aan het einde van een prachtig beekje.
Op dit moment wonen in de Villa Faat 4 personen:
Op de eerste verdieping wonen Faat en Edsel en in de linkervleugel wonen Jojogirl en Superbam
De rechtervleugel wordt momenteel verbouwd.
Te huur in de Villa Faat is nog het souterrain en de zolderetage, uiteraard voorzien van eigen keuken, badkamer met ligbad, douche en toilet.
Bovendien hebben alle kamers satelietaansluitingen voor tv en pc
Gebruik van zwembad, yacuzi, tennisbanen en fitnessruimte zijn bij de huur inbegrepen.
Info bij Faat hier in dit topic.
(edit : iets verwijderd om verwarring te voorkomen)
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 29-07-2002 16:36]
Mijn verhaal was korter en meer to the point LD.
* Kasper geniet aan de rand van het zwembad van het uitzicht.
Ach, het zal wel goed komen... Zeg, las ik het goed? Is het souterrain te huur? Ik begin het leven in een tent toch een beetje zat te worden...
Tot morgen Lotje.
Bye Superbam.
Doei Kasper.
* Dan neemt ze nog maar een RBC'tje en begint ze met Superbam te kletsen.
Op wie lijk ik dan? Op Jojo soms? Omdat we ongeveer even lang zijn en een beetje hetzelfde figuur en haar hebben?
code:Dan gaat hij weer terug naar het kasteel van LD om zich om te kleden voor een HWP later die avond.Het was een fijne zwemtocht met een verrassend einde
zullen we dat snel weer doen ...
:*
Kronar
Wat lief van hem
* Ze gaat naar binnen, de bos bloemen in haar armen. Tijd voor een uitgebreide bad- en tut-sessie.
quote:
Op maandag 29 juli 2002 16:26 schreef kasper het volgende:
Nou dan open ik het wel...Dit is Villa Faat, momenteel bewoond door een aantal lekkere wijven.
quote:Heel attent van je LD, maar klopt helaas ook al niets meer van
Op maandag 29 juli 2002 16:29 schreef Lord Dreamer het volgende:
Kasper bedoelt dus dit:Villa Faat is te vinden als nummertje 14 op de landkaart van Fokeiland
Het adres is Grote Berg 1 en het ligt aan het einde van een prachtig beekje.
Op dit moment wonen in de Villa Faat 4 personen:Op de eerste verdieping wonen Faat en Edsel en in de linkervleugel wonen Jojogirl en Superbam
De rechtervleugel wordt momenteel verbouwd.Te huur in de Villa Faat is nog het souterrain en de zolderetage, uiteraard voorzien van eigen keuken, badkamer met ligbad, douche en toilet.
Bovendien hebben alle kamers satelietaansluitingen voor tv en pc
Gebruik van zwembad, yacuzi, tennisbanen en fitnessruimte zijn bij de huur inbegrepen.Info bij Faat hier in dit topic.
(edit : iets verwijderd om verwarring te voorkomen)
Momenteel wonen in Villa Faat, Faat, Alexanderr en Liselotte
En ja Khalein, je bent welkom om in het souterrain te komen wonen
iemand die zich met lekker voedsel bezighoudt is hier altijd welkom
Trek er maar vast in, we komen elkaar wel weer tegen als ik van het
onbewoonde eilandje voor de kust van fokeiland terugkom
Excellent! Eindelijk uit die tent! Ik ga snel m'n spulletjes halen en een beetje de boel inrichten en zo... Duurt bij mij meestal een eeuwigheid, dus als je me zoekt en ik ben niet aan het werk...
Nu nog al mijn data kopiëren * verzucht Liselotte.
Na een verfrissende splash in de badkamer, is hij bijna klaar om aan de slag te gaan. Eerst gaat hij nog ff op zoek naar huisgenoten...
Zo, mensen... Ik ga richting het werk... Wie is er vanavond hier voor het eten? Iemand? Hallo? ........
Anybody here?
[Dit bericht is gewijzigd door Liselotte op 03-09-2002 16:28]
Na een meervoud aan uren op z'n Karate Kids aan het kliederen te zijn geweest, is ongeveer de helft van de eerste laag verf voorzien.
"Damn! Dat ziet er niet slecht uit, al zeg ik het zelf!", is Khaleins reactie bij het wakker worden de volgende ochtend... "Shit, koppijn! F*cking verflucht", het weinig onduidelijke vervolg van zijn ontwaken...
Een beetje verdrietig is Callista wel, * er isss gewoon helemaal ssniemand die
een een lekkkere sdrinken of eten voor me maakt of een mooi verhaaltje voorleezszsht,
pappa Craziessst isssh weg, mamma Lurky isshzs weg en zsshtiefmam Faat isssh ook al wegz
Dapper slikt Callista haar tranen weg en kruipt in een kamer waar de muren echt
prachtig beschilderd zijn, * ooooooh denkt Callista, * hier issshs het mooi ssszeg en kijkt
bewondered rond. Vermoeid van de lange wandeling van boven naar beneden
valt haar oog op een heerlijk bed. * Mmm , even lekker ssszslapen denkt Callista en
kruipt stiekem in het bed van Khalein waar ze op een heerlijk zacht kussen in slaap valt.
Eenmaal in zijn woonruimte, hoort hij een onbekend geluid.
Ja zeg, wat gaan we nu weer beleven? Zitten hier mieren met enorme longen of zo?
* Dan ziet hij zijn bed en een hem volkomen onbekend serpent...
Ehm... Ehrr... Wat moet ik hier nou weer van denken?
Dit los ik morgen wel op, of misschien lost het zichzelf wel op! Who knows... Ik wil nu gewoon knorre....
Plotseling bedenkt hij een wel erg simpele strategie: z'n oude wekker naast de slang leggen en af laten gaan. Dat ding maakt dermate veel herrie dat zijn buren van het platteland dachten dat er weer oorlog was
Khalein zet zijn wekker en plaatst deze vlak naast de slang...
* De arme Callista die lekker opgerold lag in een soort winterslaap schrikt zich een ongeluk en schiet stijf als een stok bliksemschichtend door bed.
shuhjs, shuhjs swatsj sisj sdatsj?
* Ze ruikt even aan de wekker. De geur van de ontbijterie hangt eraan. Verheugd op een ontbijtje op bed. rolt Callista zich weer op en wacht af. Ze kruipt onder het dekbed.
Siksj sgasj szesj slekkersj sverrassensj... Sdatsj szesj smesj smoetensj szoekensj... Shasj shasj shaj shasj
* Zoals elk klein kindje heeft ze heimelijke pret met haar verstoppertjespel onder de dekens. Even is ze al haar verdriet vergeten. Ze verheugd zich op eieren, melk, pap en zachte broodjes...
Aaaaahhh..... Tijd om eens lekker uit te slapen...
* Hij trekt zijn kleren uit, wast een en ander, doet de lichten uit en kruipt in bed om er vervolgens met een krijs weer uit te stuiteren!
What da hell? D'r ligt iets glads in mijn bed en dat beweegt en een sissend geluid maakt...
Het is tijd voor een douche, een goede scheerbeurt en dan het comfort van een echt bed....
Ik kom die jongen irl nooit meer tegen, maar wel op het eiland? Ohw well...
Oy! Duukboat!!!
Oy! Khalein!!! Vhere zhe hell aar you?
Hallo Lucio, je zoekt Khalein? Die hangt nog ergens rond op het door mij georganiseerde feest: Het Fok!eiland Pre-Xmas Party 2002
[Dit bericht is gewijzigd door Liselotte op 12-02-2003 11:44]
* Ze staat op en loopt naar de laptop die op de tuintafel staat. Als ze Outlook aanklikt, ziet ze dat de mail van Jojogirl is. Even is ze verbaasd, met haar heeft ze al maanden geen contact meer gehad. Ze opent het mailtje om erachter te komen waarom Jojo nu weer contact zoekt. Haar ogen scrollen over de regels en zien al gauw het nieuws. Jojo komt terug. Haar relatie is op de klippen gelopen en ze wil weg uit het dorp waar hij nog woont. Met haar twee kinderen zal ze weer naar het Eiland verhuizen om haar supermarkt te heropenen.
Liselotte mailt meteen terug dat Jojogirl natuurlijk weer in de Villa kan komen wonen en dat zij wat dingen wil regelen om te zorgen dat alles klaar is als ze aankomt. Tien minuten later klikt ze op "Send" en staat ze meteen op om even te douchen en om te kleden zodat ze daarna kan gaan kijken hoe erg de supermarkt er nu aan toe is.
Is dat...? Nee, het zal de vrouw van de tuinman wel zijn.
* Vol gas rijdt Kasper door.
Faat spurt naar boven, trekt een bikinistring uit de kast, pakt een fles wodka,
een schaal met koude kipsalade en een goed boek. Dan ploft ze op een
plastic opblaasfauteil het zwembad in en blijft daar de rest van de dag dobberen
Wat hoor ik? Je hebt mijn bron van inkomsten vernietigd?
Alexanderr springt in het zwembad bovenop Faat en begint haar te verzuipen
Eerst die halve moordaanslag van een dronken Alexanderr
Godzijdank is dat allemaal goed afgelopen en slaapt meneer zijn roes nu uit in het souterrain
En vandaag dan de ooit zo beruchte Don Luizenbol de wijde zee opgebonjourt
Daar horen we gelukkig nooit meer wat van, wegwezen dat soort nietsnutten
Met een glimlach kijkt Faat uit haar wijdopenstaande ramen richting zee
die mooie glinsterende plekken bovenop het zwarte water laat zien
Faat staat in werkkleren kamertje van Gerrit in te richten,
met een beetje geluk is het klaar voordat de zon opkomt
Voorlopig ligt Gerritje nog in het grote bed van Faat te
Stiekem haalt ze Gerritje uit het grote hemelbed en legt hem in zijn nieuwe bedje,
nu maar hopen dat hij het mooi vind
Mama Faat is liev
Als ze ziet dat die nog heerlijk ligt te slapen trekt ze nog even het dekbed over hem heen
en zet ze zijn ramen lekker open om de frisse fokeilandlucht naar binnen te laten
Dan sluipt ze zachtjes weer naar buiten en loopt naar de keuken
Tis een mooie dag om eens wat nieuwe taarten te gaan bakken....
"Hoi hondje, ik ben Gerritje !" zegt hij tegen het onbekende hondje. "Ik ben nieuw op FOK!eiland, woon jij soms ook in Villa Faat? ........ Hallo hondje, waarom zeg je niks???"
* Dan bedenkt Gerritje zich plotseling dat hondjes niet kunnen praten. "Dan maar spelen" denkt hij. Hij pakt een tak en gooit hem zo ver hij kan. "Pak em hondje!", roept Gerritje dan en Fikkie rent er hard achteraan.
Gerritje geeft nog snel een dikke kus aan Fikkie voordat hij naar binnen komt rennen
waar Faat hem snel onder de warme douche zet en zijn pyjamaatje klaarlegt
* Wil je nog een glaasje melk en een verhaaltje voor het slapen gaan?
Mmm, zou Superbam hier dan toch stiekem in het weekend weer langskomen?
In één sprong zit Faat bovenop de reusachtige koloniale keukenkast en gilt nogmaals
* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........EEN WOLF IN MIJN KEUKEN
Mama....? Fikkie....? Wat zijn jullie nou weer aan het doen?
Faat zet haar voeten vast achter de rand van de kast en laat zich als een speer
voorover zakken waarbij ze in vliegende vaart Gerritje optilt en ook op de kast zet
* Pffff, gelukkig ben je veilig, heb je toevallig je mobieltje in je pyjamabroekzakje
We moeten even de euh...euh..jachtvereniging ofzo denk ik bellen, om te
vragen of ze een paar jagers sturen, ze zijn toch al actief vanwege het pinguinseizoen
dus dan kunnen ze ook wel die wolf pakken. Kan wel een weerwolf zijn brrrrr....
"Kom maar Fikkie.. krijg je wel wat van mij" zei SyPhEr en nam Fikkie mee...
Faat doet alle deuren goed dicht dit keer en begint in een grote kom beslag te kloppen
* Nu we zo geschrokken zijn lieve Gerritje kunnen we wel een goed ontbijtje gebruiken,
heb jij ook zin in pannekoeken?
Lekker dan, had net zoveel zin in een pannekoeken...
* Met een sip gezicht draait ze zich om en loopt weg...
* Odulla!!!!!! Kom binnen meis, wilde je alweer weggaan? Wil je lekker kopje cappuccino? Dit is trouwens Gerritje, die woont hier bij mij
Ik ben net pannenkoeken aan het bakken kom gezellig aan tafel
Gerritje, dit is tante Odulla, geef je even netjes een handje aan haar
Hardstikke leuk, je bent van harte welkom
Ik zal binnenkort weer eens de oude foto's van Villa Faat opduikelen
weet je hoe het eruit ziet, maar nu helaas geen tijd meer voor
Faat, Odulla en Gerritje smikkelen ondertussen luid gelach en geklets
door van hun pannenkoeken terwijl de zon al lekker de keuken inschijnt.
Die Gerritje is ook een echte bofkont hij heeft nu maar liefst 2 geweldige mama's
Pannenkoeken
ik durf het bijna niet te vragen, maar mag ik even aanschuiven?
Ken je Gerritje al? Gerritje dit is Superbam, ik mag Bammerdebambam zeggen, maar
jij moet gewoon Superbam zeggen, Supertje dit is Gerritje ja die daar onder de poedersuiker
een vervelend jankerig kereltje, dan steeds een muurtje bij zich heeft om achter te schuilen..
bedoel je die?
Lekkere pannenkoeken hoor Faat, en de capu....
als vanouds
* superbam denk weemoedig terug aan vroegere tijden....
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 10:06 schreef Faat het volgende:
Bammie hou je in en geef netjes een handje
jankventjes zijn
jij niet Faa, jij bent
* Odulla schuift wat dichter naar Superbam toe...
Hey... lieffie van me... hoe gaat 'ie nu?
* Ondertussen probeert Odulla een stukje pannekoek van Bam te jatten... wat aardig schijnt te lukken...
als je Chantal tenminste kunt passeren
haal jij dan straks ff de post op?
Een lekker heet bad zal me goed doen...
Faat hoort de bel rukt de deur open, kijkt naar het kleine ventje wat voor de deur staat
Pakt hem bij zijn kraag, sleurt hem naar binnen en plant hem op een keukenstoel
Dan rent Faat achter de wolf aan, kiepert het ligbed met Superbam erop in het zwembad
Pakt de wolf in zijn nekharen en plant hem ook een keukenstoel....* stil zitten jij!!
Dan rent Faat achter Gerritje aan, pakt ook hem in zijn nekvel en zet hem aan de keukentafel
Terwijl Odulla lekker in haar badje dobbert en Superbam in het zwembad plonst, spreekt
Faat de baldadige kindertjes die in en rondom Villa Faat vertoeven aan de keukentafel streng toe
.........................knip...............* en zo zijn de regels en zo gedragen jullie je vanaf nu!!!
Als Faat iedereen braaf ziet knikken trekt ze de koektrommel met verse koekjes
open en schenkt voor Gerritje en SyPhEr een glas melk in en voor de wolf een ondiep bakje
Dan loopt Faat naar een ligbedje bij het zwembad en steekt een dikke joint op
* Zeg Super, is het water een beetje lekker?......
quote:wat ben jij af en toe ook een enorm irritant wijf zeg
Op vrijdag 21 maart 2003 06:17 schreef Faat het volgende:
Huh? Wat een drukte allemaal ineens en wat is er met mijn raam gebeurtFaat hoort de bel rukt de deur open, kijkt naar het kleine ventje wat voor de deur staat
Pakt hem bij zijn kraag, sleurt hem naar binnen en plant hem op een keukenstoelDan rent Faat achter de wolf aan, kiepert het ligbed met Superbam erop in het zwembad
Pakt de wolf in zijn nekharen en plant hem ook een keukenstoel....* stil zitten jij!!Dan rent Faat achter Gerritje aan, pakt ook hem in zijn nekvel en zet hem aan de keukentafel
Terwijl Odulla lekker in haar badje dobbert en Superbam in het zwembad plonst, spreekt
Faat de baldadige kindertjes die in en rondom Villa Faat vertoeven aan de keukentafel streng toe.........................knip...............* en zo zijn de regels en zo gedragen jullie je vanaf nu!!!
open en schenkt voor Gerritje en SyPhEr een glas melk in en voor de wolf een ondiep bakjeDan loopt Faat naar een ligbedje bij het zwembad en steekt een dikke joint op
Dat is Faat. En haar badpak past niet goed.
Bij elke beweging proberen haar dikke meloenen zich naar buiten te wurmen.
quote:"Zeg dametje.. Voor het gemak:
Op vrijdag 21 maart 2003 06:17 schreef Faat het volgende:
Huh? Wat een drukte allemaal ineens en wat is er met mijn raam gebeurtFaat hoort de bel rukt de deur open, kijkt naar het kleine ventje wat voor de deur staat
Pakt hem bij zijn kraag, sleurt hem naar binnen en plant hem op een keukenstoelDan rent Faat achter de wolf aan, kiepert het ligbed met Superbam erop in het zwembad
Pakt de wolf in zijn nekharen en plant hem ook een keukenstoel....* stil zitten jij!!Dan rent Faat achter Gerritje aan, pakt ook hem in zijn nekvel en zet hem aan de keukentafel
Faat de baldadige kindertjes die in en rondom Villa Faat vertoeven aan de keukentafel streng toe.........................knip...............* en zo zijn de regels en zo gedragen jullie je vanaf nu!!!
open en schenkt voor Gerritje en SyPhEr een glas melk in en voor de wolf een ondiep bakjeDan loopt Faat naar een ligbedje bij het zwembad en steekt een dikke joint op
Een minuutje later komt hij stralend de trap aflopen in zijn nieuwe zwembroek . Dan huppelt hij blij naar het zwembad, neemt een flinke aanloop en.... *PLONS*..... maakt een bommetje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |