pfff hier nog een die het veel te leuk had in de kroeg.... ik kan mezelf er nog niet toe zetten... misschien sla ik maar een dagje overquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:23 schreef slacker_nl het volgende:
Er staat een interval in de planning, maar denk dat ik gewoon een rustig duurloopje ga doen. Gisteren was leuk in de kroeg.. heeel erg leuk
Ik ook nog niet hoor. Mss straks, of nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
pfff hier nog een die het veel te leuk had in de kroeg.... ik kan mezelf er nog niet toe zetten... misschien sla ik maar een dagje over
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Netje Mo!
Bij mij zit inmiddels ook het tweede laagje latex op de muur, ik ben echt hardcore vandaagnu douchen!
Ik heb alleen dit met m'n voetquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van een tintelend gevoel in de voetzolen tijdens het lopen?
Niet vanwege te strak zittende schoenen, maar gewoon een licht tintelend gevoel. Ik heb het bij mijn 7,2 stuk met de ergste stijging het ergste, maar voelde het bij 't vals plat omhoog daarnet ook al een beetje. Beetje raar gevoel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom?! Alleen als ik meer dan 7km loop[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Heb jij het ook aan twee voeten? Ik heb het namelijk ook rechts, maar daar is het minder dramatisch als links...quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:33 schreef motorbloempje het volgende:
jij hebt precies last op dezelfde plekken! En inderdaad, tot aan 6á7 gaat 't wel, maar erna..
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:35 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb jij het ook aan twee voeten? Ik heb het namelijk ook rechts, maar daar is het minder dramatisch als links...
*hand schudt...quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]Ook idem hier. Meer links dan rechts, maar inderdaad beide voeten.
Pas nog nagemeten bij de Run2Day omdat ik m'n schoenen verdacht van een blessure, ze waren nog goed en niet te klein.quote:
En je bent ook in het bezit van prima sokken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
*hand schudt...
[..]
Pas nog nagemeten bij de Run2Day omdat ik m'n schoenen verdacht van een blessure, ze waren nog goed en niet te klein.
De blessure bleek overbelasting en verkeerde loophouding, en die is nu over.
Ik heb woensdag 20km gewandeld in het bos, geen blaar niks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
Speciale goed aansluitende wandel-hardloop-outdoorsokken. Deze sokken zijn tot nu toe het beste wat me is overkomen. Houd het nu tot 6km blaarvrij uit, dat was eerder al rond de 4,5/5![]()
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:54 schreef datisstom het volgende:
[..]
Ik heb woensdag 20km gewandeld in het bos, geen blaar niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |