quote:Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef Mss het volgende:
Wel direct daarna haar antwoord hier posten he
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:20 schreef Incantrix het volgende:
Ja! Dat ze je een kus wil geven en dat jij haar dan subtiel opzij duwt om je telefoon van de tafel te graaien
allez amai zekerwel!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:20 schreef PriemGirl het volgende:
Pahahahha je zat er gewoon op te wachten tot je die tt kon doen
Ik had toen 3 helmers tegelijk gekocht en heb er 2 samen met een vriend in elkaar gezet, toen hebben we een wedstrijdje gedaan wie zijn helmer het eerst in elkaar had gezetquote:Op donderdag 26 april 2012 17:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
Goeien TT!
Mwehe, denk je, ooh die Helmer is bijna klaar. Alleen nog even de laatjes. Moet je vet veel stukjes metaal ombuigen enzo.Maaaar, Helmer, check!
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Lindytje het volgende:
Dikke kans dat ik het doe... maar ik denk er nog héél even over na... of ik het durf...
En skjoe, misschien kunnen ze een postduif waarderenDie is er vast voor zaterdag
Schrijf het op dat kaartje aan die rozenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Lindytje het volgende:
Dikke kans dat ik het doe... maar ik denk er nog héél even over na... of ik het durf...
En skjoe, misschien kunnen ze een postduif waarderenDie is er vast voor zaterdag
Nee, misschien ergens 's avonds laat ofzo, of zaterdag...quote:
hey, trouwen?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schrijf het op dat kaartje aan die rozen
Mwehe. Bij het eerste laatje moest ik ook even goed kijken.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had toen 3 helmers tegelijk gekocht en heb er 2 samen met een vriend in elkaar gezet, toen hebben we een wedstrijdje gedaan wie zijn helmer het eerst in elkaar had gezet
Uiteraard won ik, onder andere omdat hij dat metaal-buig-systeem niet begreep
Mijn allereerste helmer, die ik al meer dan 5 jaar heb, kwam nog in 1 stuk de Ikea uit trouwens, hoefde ik alleen maar de handgreepjes op te zetten
jawel man, gewoon doen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nee, misschien ergens 's avonds laat ofzo, of zaterdag...
Of... NIET
En als ze nee zegt; zeggen: goffer!!! Die receptiedoos moest er neuken op zetten!1!!!!quote:
Dat was mijn plan zo'n beetje..quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Schrijf het op dat kaartje aan die rozen
ja, ups en downs. Ik zit nu. Al vijftien minuten.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Stuur hem meteen op pad
Hoe is het met je rug babe
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
En als ze nee zegt; zeggen: goffer!!! Die receptiedoos moest er neuken op zetten!1!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |