als je iets kunt afwijzen was het kennelijk zo urgent niet, dat lijkt mij een vrij plausibele aanname.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij verspeel je altijd je urgentie als je reageert en dan toch afwijst, dat wist je toch wel toen je reageerde?
Dat zou op zich toch de beste oplossing zijn?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Helaas is het niet DE woning geworden.
Wel diegene waarvan je een slaapkamer moet maken van de eetkamer zeg maar.
Morgen nog een keer bezichtigen. En dan beslissen Als ik het niet neem, ben ik de urgentie kwijt.
Dan moet ik hier blijven en moet Djeez eruit en met zn vriendin een huisje huren via de particuliere sector.
Welke van de 2?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat zou op zich toch de beste oplossing zijn?
Ik zou in die beslissing ook meenemen wat te doen als jullie twee nu zouden besluiten dat jij toch blijft (en dus huis nummer 2 om die reden afwijst), en dat de plannen later toch weer gaan veranderen (als in jij toch weer het huis uit, omdat de situatie bijvoorbeeld weer veranderd is)quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, heeft voor en nadelen. Ik vind het lastig beslissen, juist ook gezien de situatie nog meer is verandert.
Als ik Djeez was had ik mijn kinderen in hun vertrouwde omgeving laten blijven met hun moeder en zelf een kamer gaan zoeken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef livelink het volgende:
Wat Frederik zegt; hou er rekening mee dat je nu een kans krijgt om voor je eigen onafhankelijkheid te kiezen. Stel dat Djeez en zijn vriendin problemen krijgen en het voor Djeez heel moeilijk wordt om een andere woning te vinden, dan blijven jullie noodgedwongen nog langer bij elkaar in één huis wonen. Niet de ideale situatie, lijkt me.
Sluit ik me bij aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:06 schreef livelink het volgende:
Hoe dan ook, heel veel sterkte met het nemen van de beslissing, Ingrid.
Lijkt me zeker niet makkelijk.
Alles heeft zo zijn voor en nadelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef nathje80 het volgende:
Is het niet makkelijker voor _Ingrid_ om voor een nieuw huisje te kiezen? Als ze zou blijven waar ze nu zit, heeft ze nog heel (slechte) herinneringen in dat huis. Een nieuw huis kan ook een nieuw begin zijn.
Bedankt voor je reactie en lees net dat wanneer Ingrid deze woning niet accepteertquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ingrid heeft 3 maanden urgentie dacht ik... Volgens mij heeft ze dan nu nog 2 maanden en een week over!
quote:Op donderdag 26 april 2012 15:32 schreef _Ingrid_ het volgende:
De andere heel leuk, maar slaapkamer nr 3 moet je zelf een deur voor verzinnen. Is nu het eettafel gedeelte,
waar je ook langs moet om naar het balkon te gaan. Niet echt handig dus!
Ingrid veel sterkte en kracht om door te zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:04 schreef _Ingrid_ het volgende:
Helaas is het niet DE woning geworden.
Wel diegene waarvan je een slaapkamer moet maken van de eetkamer zeg maar.
Morgen nog een keer bezichtigen. En dan beslissen Als ik het niet neem, ben ik de urgentie kwijt.
Dan moet ik hier blijven en moet Djeez eruit en met zn vriendin een huisje huren via de particuliere sector.
maar dat was toch te duur en de wijk was niet goed en daarom wilde ze naar een andere wijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vast al 1000x besproken, masar dat is toch normaal....?
ik wist dat nooit, maar ben dat te weten gekomen in dit topic, dus neem aan dat ingrid dat ook wel weetquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij verspeel je altijd je urgentie als je reageert en dan toch afwijst, dat wist je toch wel toen je reageerde?
hij heeft een vriendin, en ineens is t anders?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, heeft voor en nadelen. Ik vind het lastig beslissen, juist ook gezien de situatie nog meer is verandert.
Als hij met die vriendin wil gaan samenwonen in een ander huis dan is de noodzaak voor een ander huis voor Ingrid en de kinderen natuurlijk wel weg, tenzij het een koopwoning zou zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:32 schreef gomi het volgende:
[..]
hij heeft een vriendin, en ineens is t anders?
true en eens idd. maar voor die vriendin in the picture was, wilde ingrid zelf weg he.die wilde een andere woning; te duur en de de buurt enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als hij met die vriendin wil gaan samenwonen in een ander huis dan is de noodzaak voor een ander huis voor Ingrid en de kinderen natuurlijk wel weg, tenzij het een koopwoning zou zijn.
Maar goed, ik snap sowieso al niet waarom degene met de kinderen zou moeten verhuizen, maar dat is mijn mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |