abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:40:53 #76
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15362065
quote:
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:16 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Beveiligd...? Krijg nou ellende!! Dan móet ik hem dus wel kopen..? Eerst nog maar veel luisteren bij mijn electrovrienden denk ik

Plak het buitenste spoor maar eens af vanaf het begin van het spoor tot het einde van de CD met een ondoorzichtig eenvoudig verwijderbaar stickertje. Dat werkte prima bij de vermenigvuldiging van Heliumvola.

Je denkt toch zeker niet dat ik mijn welhaast onbetaalbare orginelen meeneem op rondreis door ons land.

Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_21374091
Schop!!! en ff terug naar The Kovenant

Lekkere band hoor, SETI is mijn topper van 2003

idd iets poppier dan vroeger maar neemt niet weg dat het een heerlijke plaat is. Ook voor Rammstein-fans iets om eens te proberen.
pi_21374249
Zijn ze trouwens dood ofzo?
  woensdag 18 augustus 2004 @ 19:34:52 #79
37508 dunc
Serve Extra Cold
pi_21380145
Genoeg andere *ovenants over..
Het leek zo'n goed idee...
pi_21419645
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 19:34 schreef dunc het volgende:
Genoeg andere *ovenants over..
Zover ik weet maar 2 Je hebt ook nog The real Covenant ofzo, een Nederlander die wat herrie heeft gemaakt. Nooit iets van gehoord overigens.
pi_21466131
quote:
Op woensdag 18 augustus 2004 15:53 schreef ParanoidEv het volgende:
Zijn ze trouwens dood ofzo?
Absoluut niet
Lex a.k.a. Nagash is hard aan het werk met de nieuwe cd.
De huidige concept naam is The dreaming spires, er is al aangekondigd dat het ene mix tussen Nexus Polaris, Animatronic en Seti zal worden.
De cd is bijna af, de band hoopt zo snel mogelijk de studio in te gaan voor de opnames.

www.gentechranch.tk voor de officiele site + Forum
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_21489917
Die indu Covenant spreekt me wel aan, vooral Europa. Ofschoon die clubversie van 'Call the ships to port' van Northern Lights wel erg gaaf is.
pi_21509473
quote:
Op zondag 22 augustus 2004 15:59 schreef Antagonist het volgende:

[..]

Absoluut niet
Lex a.k.a. Nagash is hard aan het werk met de nieuwe cd.
De huidige concept naam is The dreaming spires, er is al aangekondigd dat het ene mix tussen Nexus Polaris, Animatronic en Seti zal worden.
De cd is bijna af, de band hoopt zo snel mogelijk de studio in te gaan voor de opnames.

www.gentechranch.tk voor de officiele site + Forum
Hey, de site is eindelijk weer eens verniewd! Da's ook nog maar pas dan, vandaar dat ik dacht dat ze nogal doodgeslagen waren.
Het gaat dus weer net als Animatronic worden, dat was geloof ik al een aardige mix tussen Nexus en SETI
pi_27904245
Kickje!
Iemand enig idee hoe het met de nieuwe cd staat? Sinds het forum van GTR gehackt is is de website ook al 'in vernieuwing' al heeel lang..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')