quote:Plak het buitenste spoor maar eens af vanaf het begin van het spoor tot het einde van de CD met een ondoorzichtig eenvoudig verwijderbaar stickertje. Dat werkte prima bij de vermenigvuldiging van Heliumvola.
Op vrijdag 25 oktober 2002 15:16 schreef kamagurka het volgende:[..]
Beveiligd...? Krijg nou ellende!! Dan móet ik hem dus wel kopen..? Eerst nog maar veel luisteren bij mijn electrovrienden denk ik
Je denkt toch zeker niet dat ik mijn welhaast onbetaalbare orginelen meeneem op rondreis door ons land.
Zover ik weet maar 2quote:Op woensdag 18 augustus 2004 19:34 schreef dunc het volgende:
Genoeg andere *ovenants over..
Absoluut nietquote:Op woensdag 18 augustus 2004 15:53 schreef ParanoidEv het volgende:
Zijn ze trouwens dood ofzo?
Hey, de site is eindelijk weer eens verniewd! Da's ook nog maar pas dan, vandaar dat ik dacht dat ze nogal doodgeslagen waren.quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:59 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Absoluut niet
Lex a.k.a. Nagash is hard aan het werk met de nieuwe cd.
De huidige concept naam is The dreaming spires, er is al aangekondigd dat het ene mix tussen Nexus Polaris, Animatronic en Seti zal worden.
De cd is bijna af, de band hoopt zo snel mogelijk de studio in te gaan voor de opnames.
www.gentechranch.tk voor de officiele site + Forum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |