Kun je in de programmatuur kijken? Wellicht dat de update query het veld mist?quote:Op donderdag 26 april 2012 14:52 schreef Cue_ het volgende:
Ergens gaat er iets mis met het opslaan van gegevens. Hij neemt een veld niet mee.. en ik moet nog achterhalen waarom niet. Hij leest het veld niet, terwijl andere dan weer wel. Dus moet even bekijken waarom nou juist dan niet..
Deprimerende site zeg!quote:
Kak voor je kerelquote:Op donderdag 26 april 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Jeuj. Afgewezen voor mn tweede sollicitatie. Ik ga verdomme nooit meer die persoonlijkheidstesten eerlijk invullen. Daar word ik steeds op afgewezen.
Je moet ook pas eerlijk zijn wanneer je je contract hebt ondertekendquote:Op donderdag 26 april 2012 15:00 schreef Skv het volgende:
Jeuj. Afgewezen voor mn tweede sollicitatie. Ik ga verdomme nooit meer die persoonlijkheidstesten eerlijk invullen. Daar word ik steeds op afgewezen.
Hij pakt het id van de volgende regel.. dus daar moet ik wat aan veranderenquote:Op donderdag 26 april 2012 14:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Kun je in de programmatuur kijken? Wellicht dat de update query het veld mist?
Kun je direct in de database kijken? Wellicht dat het er wel instaat, maar dat de select query niet goed werkt?
Voer je een getal in waar het programma tekst verwacht en zit er een knullige foutafhandeling in het systeem?
Zit hem niet in de query.. zit hem in de javascript/ajax codequote:Op donderdag 26 april 2012 14:59 schreef shifto het volgende:
Cue_ kun je query niet even posten in een code tag?
Datquote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
Je moet ook pas eerlijk zijn wanneer je je contract hebt ondertekend
Goed bezig!quote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef Cue_ het volgende:
Hij pakt het id van de volgende regel.. dus daar moet ik wat aan veranderen
Mijn hoop, wat doe jequote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Let je wel even op de cross browser compatibilityquote:Op donderdag 26 april 2012 15:04 schreef Cue_ het volgende:
Zit hem niet in de query.. zit hem in de javascript/ajax code
Daar zou ik meer aandacht aan moeten besteden, gelukkig gebruiken we grotendeels maar 1 browser.. en daar test ik opquote:Op donderdag 26 april 2012 15:05 schreef SicSicSics het volgende:
Let je wel even op de cross browser compatibility
Laat me raden; IE8quote:Op donderdag 26 april 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar zou ik meer aandacht aan moeten besteden, gelukkig gebruiken we grotendeels maar 1 browser.. en daar test ik op
Ja, vanaf nu wel ja. Wat een teringlijers. Kost je 5 uur per procedure en dan wijzen ze je af op één onderdeel van de persoonlijkheidstest. Capaciteitentest was in orde. En ik heb een goed cv maar daar kijken ze pas naar ná die fucking testjes. ffs.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wij moesten gvd tot januari dit jaar ook testen in IE7 'omdat een hoop klanten dat nog gebruiken'. Da's niet mijn fout gvd!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |