quote:Op donderdag 26 april 2012 21:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
of is de ketting niet lang genoeg??
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:53 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
MBO laboratorium en research.
maar heb bij een DNA lab gesolliciteerd
zoals een klasgenootje van me ooit een keer als antwoord gafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve schat, ik ben gemiddeld 6 tot 10 jaar ouder dan de meeste hier. Ben getrouwd, heb een kind, werk al 12 jaar en woon in een koophuis.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Vanwege de leuke ervaring?
Als je zo redeneert kun je voor altijd in hetzelfde dorpje blijven, want daar heb je toch al alles wat je nodig hebt..
Ging me puur om de redenering.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben gemiddeld 6 tot 10 jaar ouder dan de meeste hier. Ben getrouwd, heb een kind, werk al 12 jaar en woon in een koophuis.
Ervaringen zat in mijn leven
En Purmerend is een stad (ask Freek)!
en die had ooit eens het beste koffiehuis ooit, tot mijn oom het verkochtquote:Op donderdag 26 april 2012 21:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Lieve schat, ik ben gemiddeld 6 tot 10 jaar ouder dan de meeste hier. Ben getrouwd, heb een kind, werk al 12 jaar en woon in een koophuis.
Ervaringen zat in mijn leven
En Purmerend is een stad (ask Freek)!
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Frankii het volgende:
Die mensen die ook mee doen tegen KK, terwijl ze zelf niet op meets durven komen om te laten zien wie ze zelf zijn.
Ik zeg kom een keer een meet en ontmoet de echte Mau, dan word je 's ochtends wakker met een plas kots naast je bed en knallende koppijn.
You tell them Frankster, al die azijnpissers die niet onder hun steen vandaan durven te komen om wat biertjes te komen drinken (op Doopstah na, alhoewel Rossdale ook een krasse knar op leeftijd is).quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Frankii het volgende:
Die mensen die ook mee doen tegen KK, terwijl ze zelf niet op meets durven komen om te laten zien wie ze zelf zijn.
Ik zeg kom een keer een meet en ontmoet de echte Mau, dan word je 's ochtends wakker met een plas kots naast je bed en knallende koppijn.
Zo heb je mij ook aan de haak geslagen. Beste pooier die ik tot nu toe heb gehadquote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Alsof ik game, zit hier alleen voor de pussy. Vrouwen openen zich hier aangezien ze denken dat hier alleen nerds zitten. En dan BAM, hengel ik ze naar binnen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zo heb je mij ook aan de haak geslagen. Beste pooier die ik tot nu toe heb gehad
Ervaring heeft die man. Veel geld ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:01 schreef dreamzk het volgende:
alhoewel Rossdale ook een krasse knar op leeftijd is
Waar zat die?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:59 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en die had ooit eens het beste koffiehuis ooit, tot mijn oom het verkocht
Ah dat is dus de reden..quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Frankii het volgende:
De zon is ook van hemquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ervaring heeft die man. Veel geld ook.
Hoezo?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:15 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand hier verstand van horloges?
Alles boven de 20k is wel degelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Op zoek naar een nieuwe, maar ben echt een newb op dat gebied
Prijs? Om te weten of Pateks al afvallenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Op zoek naar een nieuwe, maar ben echt een newb op dat gebied
Dat is het proberen waardquote:Op donderdag 26 april 2012 22:13 schreef dreamzk het volgende:
Lol whut?
http://www.dumpert.nl/med(...)/comazeepzuipen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |