Als medestichterquote:
Chai ziet er best prima uit. Beetje jong wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:55 schreef SoldMayor het volgende:
Wat is deze allemaal?
En wat is een Chai? Kun je dat eten?
Ik weet het, maar ik heb de knaken hard nodig. Dat bier koopt zichzelf helaas niet.quote:
de enigste reden dat je mocht blijven is om dat jij de brenger van gezelligheid bent. daar eindigt jou rolquote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Als medestichterOoit waren er tijden vriend, dat wij deze SC uit de grond stampten. Volgelingen vergaarden. Faam en roem vergaarden.
Nog lekkerder dat Titty Minaj?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:57 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Chai ziet er best prima uit. Beetje jong wel.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
de enigste reden dat je mocht blijven is om dat jij de brenger van gezelligheid bent. daar eindigt jou rol
Eeuwige klapper.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eeuwige klapper.
Goedmakertje voor iedereen, Sold en Nick in het bijzonder.
Wie is deze?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:02 schreef Chai het volgende:
Wow vallen jullie hier mensen zo erg op uiterlijk aan? wat gemeen.
Ik wilde net gaan eten man. Pizza tonijn met ui. En dan kom jij hiermee aanzetten...quote:Op donderdag 26 april 2012 18:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Eeuwige klapper.
Goedmakertje voor iedereen, Sold en Nick in het bijzonder.
O nee weg ermeequote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lelijke ketting, afschuwelijke deurpost.
4/10, would not bang.
O jee Stoma boyquote:Op donderdag 26 april 2012 18:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik wilde net gaan eten man. Pizza tonijn met ui. En dan kom jij hiermee aanzetten...
O jee PierreTT,quote:Op donderdag 26 april 2012 18:08 schreef PierreTT het volgende:
[..]
O jee Stoma boy
Dat is toch niet zo mooi
Ga maar eten en dan BF doen
quote:
not sure, ach laat ook maarquote:Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik kwam, ik zag, ik kwam nog een keer.
INDERDAAD LAAT MAAR JAquote:Op donderdag 26 april 2012 18:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
not sure, ach laat ook maar
Oh nee lieve Timquote:Op donderdag 26 april 2012 18:09 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
O jee PierreTT,
Nee nee nee nee nee
Nee ne nee neee nee.
Louise Cliffe, aye caramba!quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dubbel betaald krijgen op koninginnendag
![]()
![]()
Mich gusta.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Louise Cliffe, aye caramba!
Al is ze in kleur nog leukerder
[ afbeelding ]
Met welk meisje uit deze reeks is ze te vergelijken? De vingerverfster of de lesbienne?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
niet het meisje uit mijn vorige post
Misschien is ze nu nog lelijkerquote:Op donderdag 26 april 2012 18:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Louise Cliffe, aye caramba!
Al is ze in kleur nog leukerder
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met welk meisje uit deze reeks is ze te vergelijken? De vingerverfster of de lesbienne?
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Met welk meisje uit deze reeks is ze te vergelijken? De vingerverfster of de lesbienne?
Of die waar je nooit over heen magquote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:13 schreef Michhas het volgende:
O nee PierreTT
Deze shit is fucking gay
Stoppen
Zit die in deze reeks?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of die waar je nooit over heen mag
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAJAHAHAHAHAHAHAHAAJAHAHAHAHANFKCKIDSHBAHHAHAHAHAJAHAHAHSHDHAJAHAHAHBHAHAHHAAHAHAHquote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAJAHAHAHAHAHAHAHAAJAHAHAHAHANFKCKIDSHBAHHAHAHAHAJAHAHAHSHDHAJAHAHAHBHAHAHHAAHAHAH
goeie hoor
HapHapquote:
Die lijken helaas niet allemaal op elkaar.... Wat zijn jij en KK trouwens toch bezig met mijn sexleven?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het begint nu inderdaad wel flauw, uitgemolken en kinderachtig te worden. Helemaal met je eens RaveDave.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die lijken helaas niet allemaal op elkaar.... Wat zijn jij en KK trouwens toch bezig met mijn sexleven?
Ik kom niets te kort hoor boys.... Maar waardeer de zorgen
Je hoeft geen verantwoording af te leggen hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die lijken helaas niet allemaal op elkaar.... Wat zijn jij en KK trouwens toch bezig met mijn sexleven?
Dude, als iemand niet over flauw, uitgemolken of kinderachtig moet praten, ben jij het welquote:Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het begint nu inderdaad wel flauw, uitgemolken en kinderachtig te worden. Helemaal met je eens RaveDave.
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:15 schreef dreamzk het volgende:
Ik weet niet of ik moet huilen of lachen
Dit is het vrouwencorps tegenover ons, wat kunnen die vrouwen wel?
Ook hier ben ik het mee eensquote:Op donderdag 26 april 2012 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dude, als iemand niet over flauw, uitgemolken of kinderachtig moet praten, ben jij het wel
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ook hier ben ik het mee eens
Zelfkennis is een groot goed
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef Rossdale het volgende:
Grote bek, klein pikkie. Ben stiekem wel benieuwd of dat in dit topic ook klopt
Bij KK valt dat toch wel mee? tenminste dat zegt ie hier altijd?quote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan weet je hoe normale mensen tegen jullie clubjes aankijken.
Zo klein, dat ik hem met mijn pinkje omhoog moet zettenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef Rossdale het volgende:
Grote bek, klein pikkie. Ben stiekem wel benieuwd of dat in dit topic ook klopt
deze, denk ikquote:Op donderdag 26 april 2012 18:14 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gast. Dit heeft echt niks te maken met mijn "clubje".quote:Op donderdag 26 april 2012 18:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Dan weet je hoe normale mensen tegen jullie clubjes aankijken.
Dat doe ik ook niet, was meer een poging jullie zorgen weg te nemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 18:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je hoeft geen verantwoording af te leggen hoor
JWZ!quote:Op donderdag 26 april 2012 18:26 schreef Rossdale het volgende:
Chop Chop
De titel deed me aan Doop denken
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:28 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet, was meer een poging jullie zorgen weg te nemen.
Ik heb in mijn leven wel geleerd dat hoe meer mensen het over het sexleven van anderen hebben, des te saaier is dat van zichzelf.
Van KK had ik niets anders verwacht maar jij hebt toch een vriendin Nick...kom op joh, beetje minder gamen en op Fok hangen en wat meer neuken!
Next..quote:Op donderdag 26 april 2012 18:20 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat waren gewoon flauwe geintjes, dat van jou was gewoon een laffe opmerking.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:37 schreef Kutstudent het volgende:
Wel typisch allemaal. Mensen die neuzengrappen maken over mij, dat kan allemaal gewoon, maar als ik dan eens iets over iemand anders zeg, dan is het meteen raak.Hypocriete bende hierzo.
![]()
Mag een abbo op de Donald Duck ook?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:03 schreef SoldMayor het volgende:
Mocht ik komende maandag de prijs winnen van 10.000 euro per maand 30 jaar lang.
Dan krijgen jullie allemaal een abbonement op VI.
Leuk he.
gr gr Ria en kids.
Voor jou wel.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mag een abbo op de Donald Duck ook?
ssst. geen vis opmerkingquote:Op donderdag 26 april 2012 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn ex is grappig belt ze me op of ik dr laptop wil komen maken. Ga lekker snoeken kut
Die heb ik alquote:Op donderdag 26 april 2012 19:16 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Mag een abbo op de Donald Duck ook?
Excuses zal het voortaan latenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ssst. geen vis opmerking
maken, vinden mensen niet leuk
Vind ik niet, die opmerkingen naar Mau zijn ook gewoon lullig. Dat hij een keer zo'n opmerking terug maakt vind ik helemaal niet gek. Valt me zelfs mee dat hij er zo lang niet bot op in is gegaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat waren gewoon flauwe geintjes, dat van jou was gewoon een laffe opmerking.
Sukkelquote:Op donderdag 26 april 2012 19:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Stelletje jank kutten hier gewoon incaseren en uitdelen klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk hem een beetje stoer doen met zijn Limburgquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom hier gek dan krijg je petsen van me idioot
Neger please Tilburg is 25 minuten rijden met de autoquote:Op donderdag 26 april 2012 19:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kijk hem een beetje stoer doen met zijn Limburg
Potje black ops ik whipe de vloer met jequote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom hier gek dan krijg je petsen van me idioot
Ben je sneller hier om petsen te ontvangen!quote:Op donderdag 26 april 2012 19:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Neger please Tilburg is 25 minuten rijden met de auto
Prima, dat zie jij zo. Ik zie dat anders.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind ik niet, die opmerkingen naar Mau zijn ook gewoon lullig. Dat hij een keer zo'n opmerking terug maakt vind ik helemaal niet gek. Valt me zelfs mee dat hij er zo lang niet bot op in is gegaan.
Ik krijg eerder petsen van Dwayne dan van Jou gekquote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ben je sneller hier om petsen te ontvangen!
Jij zou nog eerder in bed gaan liggen met Dwayne gekquote:Op donderdag 26 april 2012 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik krijg eerder petsen van Dwayne dan van Jou gek
oei knak.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jij zou nog eerder in bed gaan liggen met Dwayne gek
Dus het is waar wat ze over je zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
VVD en D66 die samenwerken, mooi hoor
Samson die helemaal buitenspel staat, lekker voor hem.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
SukkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef Rossdale het volgende:
Ho-hoooooooo wat een dekselse rekel die Tim
Mieters jongens!
Die zal zich wel even achter de oren krabbenquote:Op donderdag 26 april 2012 20:31 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Samson die helemaal buitenspel staat, lekker voor hem.
http://www.nu.nl/kabinets(...)oord-noodpakket.htmlquote:Op donderdag 26 april 2012 20:15 schreef Tauchmeister het volgende:
quote:Onderdeel van het akkoord is een hervorming van de woningmarkt. De overdrachtsbelasting blijft op 2 procent, de huurmarkt wordt aangepakt en de aflossingsvrije hypotheek wordt afgeschaft.
Ook wordt het ontslagrecht aangepakt en gaat de AOW-leeftijd sneller omhoog. Voor de korte termijn gaat de hoge BTW omhoog van 19 naar 21 procent. De bezuinigingen op de Persoonsgebonden Budgetten (PGB) en het passend onderwijs worden teruggeschroefd.
Voor studenten wordt, anders dan in het afgeschoten Catshuisakkoord, geen sociaal leenstelsel ingevoerd.
Sociaal leenstelsel zal er te zijner tijd wel komen, verder denk ik een prima pakket in vergelijking met die van uit het Catshuisquote:Op donderdag 26 april 2012 20:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/kabinets(...)oord-noodpakket.html
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |