En je voedsel al binnen?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:47 schreef atractor het volgende:
[..]
Komt over 3 kwartier als het goed, zal de foto's plaatsen

Welke reis?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:00 schreef Maraca het volgende:
Zul je zien dat Tralalala ook nog die reis naar Italië wint

Reis naar Italië die je kunt winnen als je je had aangemeld voor de actiequote:

Wat heb je besteld en hoeveel tegoed heb je?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:33 schreef Printerkabel het volgende:
Hier moet het zo komen, want ik heb honger

Chinees en heb nog zat tegoedquote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Skiet het volgende:
[..]
Wat heb je besteld en hoeveel tegoed heb je?

O, haha. Dan ding ik daar ook nog aan mee. Awesomequote:Op donderdag 26 april 2012 17:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Reis naar Italië die je kunt winnen als je je had aangemeld voor de actie

Dat duidelijk geshopped, die bedragen bij elkaar zijn nooit 500 euro. :S :Squote:Op donderdag 26 april 2012 17:36 schreef Fosfolipide het volgende:
een klasgenoot mailde mij deze foto![]()
[ afbeelding ]
Zelf ook even geprobeerd, de codes waren al op.

:S :S :Squote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat duidelijk geshopped, die bedragen bij elkaar zijn nooit 500 euro. :S :S

quote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]

nou hier nog eentje danquote:Op donderdag 26 april 2012 17:38 schreef Darkestrah het volgende:
[..]

Oftewel.... Nog een keer bestellen vanavond?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef Melleyn het volgende:
Als je een kortingscode over je voucher gebruikt wordt de voucher niet afgeschreven.. Zit al aan m'n bestelde eten en heb nog steeds even veel tegoed op m'n account

Ik mis er nog steeds 14.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
nou hier nog eentje dan
[ afbeelding ]

Ik heb 25% korting gebruikt boven op die 10 euro voucher en ik heb helemaal niks meer....quote:Op donderdag 26 april 2012 17:41 schreef Melleyn het volgende:
Als je een kortingscode over je voucher gebruikt wordt de voucher niet afgeschreven.. Zit al aan m'n bestelde eten en heb nog steeds even veel tegoed op m'n account

Je moet voor meer dan je voucherbedrag bestellen, dan de korting eraf en precies uitkomen op je voucherbedrag (of eronder).quote:Op donderdag 26 april 2012 17:51 schreef foxbow het volgende:
[..]
Ik heb 25% korting gebruikt boven op die 10 euro voucher en ik heb helemaal niks meer....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |