Dit, overigens, dat 'onzeker' + een hondje dat dan uiteraard allerlei complimenterende opmerkingen gaat maken is een recept voor de friendzone.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:45 schreef kwiwi het volgende:
Af en toe een dubbelzinnige opmerking maken, dan zie je aan haar reactie wel hoe ze 'm het liefst opvat
Daar ben ik mij van bewust, daarom kan ik beter snel een paar hints geven dat ik haar wel leuk vind, of gewoon zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit, overigens, dat 'onzeker' + een hondje dat dan uiteraard allerlei complimenterende opmerkingen gaat maken is een recept voor de friendzone.
Zij weet al láng dat jij haar leuk vindt. Dat wist zij al voordat jij dat zelf wistquote:Op donderdag 26 april 2012 00:48 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Daar ben ik mij van bewust, daarom kan ik beter snel een paar hints geven dat ik haar wel leuk vind, of gewoon zeggen.
Ik denk niet dat het een slet gaat worden als ze zekerder word, maar dat is een 'risico' die ik wel durf te nemen.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:51 schreef TBakkert het volgende:
onzeker meisje, mm das lastig.
Je kunt haar natuurlijk zekerder maken door haar meteen te vertellen wat je voelt.
Daar zit aan vast dat veel onzekere meisjes opeens in enorme sletten veranderen
gewoon meteen handelen, dit hebben we allemaal al zo vaak mis zien gaan op Fok!
Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik het haar in elk geval moet laten weten!quote:Op donderdag 26 april 2012 00:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Zij weet al láng dat jij haar leuk vindt. Dat wist zij al voordat jij dat zelf wist
Nou, vertel het d'r.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een slet gaat worden als ze zekerder word, maar dat is een 'risico' die ik wel durf te nemen.
[..]
Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik het haar in elk geval moet laten weten!
Doe 's lekker gek en lees mijn post.quote:Op donderdag 26 april 2012 00:58 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een slet gaat worden als ze zekerder word, maar dat is een 'risico' die ik wel durf te nemen.
[..]
Dat weet ik niet, maar wat ik wel weet is dat ik het haar in elk geval moet laten weten!
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:03 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook van plan, heb nog geen idee wat en waar..
Ik vind het wel schattigquote:Op donderdag 26 april 2012 01:03 schreef leeell het volgende:
onzekere bitches heb je niet aan.
grootste afknapper ooit.
geen film kijken, dan heb je geen oog voor elkaar.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:03 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ook van plan, heb nog geen idee wat en waar..
inderdaad ook van belangquote:
restaurant?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:08 schreef Regenaar het volgende:
[..]
16, meisje in kwestie ook, dan is er niet erg veel mogelijk, voor zover ik weet.
ik ben geen 16, verschilt nogal per leeftijd.quote:
Gewoon iets simpels man.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik ben geen 16, verschilt nogal per leeftijd.
wat stelt meneer met de Hertog-Jan UI dan voor?
daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 26 april 2012 01:12 schreef Olep het volgende:
[..]
Gewoon iets simpels man.
Neem haar mee naar een park. Een rustig plekje.
Het gaat vaak om de kleine dingen.
Dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 26 april 2012 01:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in.
TS, ga een picknick kleedje kopen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |