Ik had ook werner de walvis willen doenquote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik had een veel mooiere TT
REAL VA A GAGNAR
Waarom niet Pim de Penisquote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook werner de walvis willen doen
RIBÉRY HAD WEL DOOD KUNNEN ZIJNquote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef CocaColaLight het volgende:
Das gewoon rood die overtreding.....
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
sierd overdrijft vaak wel, maar de passie die hij erin brengt is gewoon echt super om te horen thumbs up cvoor commentaar van Sierd in Fifa 13!!
Met Gijp als co-commentator?quote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
sierd overdrijft vaak wel, maar de passie die hij erin brengt is gewoon echt super om te horen thumbs up cvoor commentaar van Sierd in Fifa 13!!
God nee.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
mooie copy+pastequote:Op woensdag 25 april 2012 22:01 schreef RavioliPunch het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |