Jaquote:
Wat drink jij doorgaans dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik vind whiskey/whisky geen moer aan
Dat drink je alleen als je kaken hard gaan.quote:
Drink jij bier? Vasje.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja water iddOf bier.
Tevens: Morgen weer sollicitatiegesprek bij een café
Drugs? Vorige maand voor t laatst. Zit in dubio of ik op wiltgroei ga poppen of prpsct.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoeveel heb je er de afgelopen tijd ingeknald dan CB?
en dan een rondje reguliersquote:
Ja ik heb dinsdag ook een gesprek bij appie maargoed, dat was meer uit noodzaak maar duurt ook wel erg langquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef ThaTim het volgende:
ging je niet weer bij appie?
dit is wel beter trouwens
Ja, problem?quote:
Wanneer is volgende wildgroei dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Drugs? Vorige maand voor t laatst. Zit in dubio of ik op wiltgroei ga poppen of prpsct.
Als er huisfeestjes zijn met van die neppe drankjes en smerige wijnen ga ik ook aan het bier hoorquote:
Chicks die bier drinkenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als er huisfeestjes zijn met van die neppe drankjes en smerige wijnen ga ik ook aan het bier hoor
Whut? Dan zuip ik liever die smerige wijn op. Echt van bier moet ik nekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als er huisfeestjes zijn met van die neppe drankjes en smerige wijnen ga ik ook aan het bier hoor
Ik krijg altijd zieke hoofdpijn van die wijn. Bier krijg ik ook alleen weg mits enigszins tipsy.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Dan zuip ik liever die smerige wijn op. Echt van bier moet ik nekken.
Wut?quote:
Huh, is dit echt?quote:
Props voor dit, het is wel héél héél héél goed gelukt. Als ik het niet gelezen had dacht ik dat het echt een pop wasquote:
Ik dacht dat die shit alleen maar gebeurde in films.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef RickoKun het volgende:
Zo, even mijn steun betuigt aan een broeder en zijn familie die het land uitgezet worden gaat
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat die shit alleen maar gebeurde in films.
Ze doet me aan je denken tliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whut? Nee gek, dat vind ik echt een beledegingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze doet me aan je denken tli.
All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf? Hoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze doet me aan je denken tli.
Je lijkt er echt totaal niet opquote:Op donderdag 26 april 2012 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Nee gek, dat vind ik echt een beledeging
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |