Waarom ga jij in godsnaam AH sushi eten? Je eet toch ook geen kaviaar van de Euroshopper?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je proeft een keer goede sushi.
Ik had gisteren geen auto tot mijn beschikking en de AH is op loopafstandquote:Op donderdag 26 april 2012 17:23 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarom ga jij in godsnaam AH sushi eten? Je eet toch ook geen kaviaar van de Euroshopper?
Jawel! Die is echt goed en heerlijk versquote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zie ik moet die shit gewoon niet proberen.
Mijn stiefmoeder heeft een vriendin met een goedlopend sushirestaurant. Zelfs haar speciaal voor ons bereidde sushi vond ik niet bijzonder. Gewoon weinig smaak aan die zooi.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Of je proeft een keer goede sushi.
Ah, oke. Smaken verschillen dan inderdaad.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:25 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn stiefmoeder heeft een vriendin met een goedlopend sushirestaurant. Zelfs haar speciaal voor ons bereidde sushi vond ik niet bijzonder. Gewoon weinig smaak aan die zooi.
Oh en sta me bij, van het weekend de hele dag lumpers maken
Serieus? Ik hoorde dat het heel erg tegenviel.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:27 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik zag net de beelden van IT in de Melkweg en ik heb mezelf bijna van het leven beroofd. Verdomme.
Ik vond het hard, op twee guytjes die op het podium stonden en elke keer de laatste twee woorden van een bar mee blerden na.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Serieus? Ik hoorde dat het heel erg tegenviel.
Hm, oké. Ik hoorde dat de setlist en performance zelf niet echt dope waren, maar dat hij zelf wel echt een toffe gast is. Na afloop met fans praten enzo.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:42 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik vond het hard, op twee guytjes die op het podium stonden en elke keer de laatste twee woorden van een bar mee blerden na.
Dat is sowieso chill.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:44 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hm, oké. Ik hoorde dat de setlist en performance zelf niet echt dope waren, maar dat hij zelf wel echt een toffe gast is. Na afloop met fans praten enzo.
Zo zat ik dus ookquote:Op donderdag 26 april 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Not sure if horse or drummerdude
ik zal hem er de volgende keer op wijzen dat hij rustig moet doen.quote:
Missie geslaagd dus, fernandes in verwarring brengenquote:Op donderdag 26 april 2012 18:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik dacht dat het over paardrijden ging
Ik zie het al voor me, fackquote:Op donderdag 26 april 2012 18:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ik zal hem er de volgende keer op wijzen dat hij rustig moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje alcoholistisch wel.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 26 april 2012 18:52 schreef Juminelle het volgende:
Vroeg beginnenVroeg als in... alvast voor koninginnedag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beetje alcoholistisch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |