quote:Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he, ik ben sprakeloos.
Hoe kun je dit nu lelijk vinden.
[ afbeelding ]
Billen kan je beter beoordelen in strakke broekensquote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan met zo'n bil
Dit is ook een strak broekje.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Billen kan je beter beoordelen in strakke broekens
Hier zie ik het gewoon dagelijks met mooi weer hoor.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oké dat is al minder lelijk. Maar zo lopen/ ze hier niet rond hoor. Dan zou je toch echt naar fucking mediteraanse gebieden / brazilië / mexico / zuidkust amerika moeten
Al mentaal voorbereid op Major Lazer?quote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Shit, nigga wat zal ik es gaan doen. Smerieke regeng hier. Ik ga denk ik vanavond pizza bij de pizzaboer halen. Is hier ook zoen actie om een jongen in NL te houden, misschien dat ik daar aan mee ga doen maar om nu in die regeng te staan
Jatog tik 'em aan Phamtomesmaquote:Op donderdag 26 april 2012 17:15 schreef Phantomesse het volgende:
Godver jullie posten allemaal stokjes met shorts, ik zie hier sateprikkers zonder vlees, no me gusta.
Maar ja, mits uitzonderlijk mooie benen kan een short wel maar ben er ook niet echt weg van eigenlijk. Draag er thuis soms een maar dat is meer voor de chill.
Zo lopen ze hier ook rond hoor, misschien moet je eens buiten komen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oké dat is al minder lelijk. Maar zo lopen/ ze hier niet rond hoor. Dan zou je toch echt naar fucking mediteraanse gebieden / brazilië / mexico / zuidkust amerika moeten
Pretty!quote:Op donderdag 26 april 2012 17:13 schreef Juminelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan met zo'n bil
Ja mang. Sikbaardjen getrimd, haartjens gedaan wat mij gemoedsrust geeft. Morgen nog even een hendig sjiek shirt halen met nieuwe broek en dan ook fysiek klaarquote:Op donderdag 26 april 2012 17:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Al mentaal voorbereid op Major Lazer?
jo dog ga kip bakke manquote:Op donderdag 26 april 2012 17:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Shit, nigga wat zal ik es gaan doen. Smerieke regeng hier. Ik ga denk ik vanavond pizza bij de pizzaboer halen. Is hier ook zoen actie om een jongen in NL te houden, misschien dat ik daar aan mee ga doen maar om nu in die regeng te staan
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo lopen ze hier ook rond hoor, misschien moet je eens buiten komen.
Ja hallo en ik he, ik Fok! vooral om jullie gedag te komen zeggen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]Kanker op man, jullie zitten complete dagen achter FOK! met jullie posts
Als er eentje hier een leven heeft dan is het deze king.
Ik zal uitkijken naar een guy met een licht psychopathische blik en een sikbaardjen. Niet schrikken als ik je een sneakhug geef.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:16 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja mang. Sikbaardjen getrimd, haartjens gedaan wat mij gemoedsrust geeft. Morgen nog even een hendig sjiek shirt halen met nieuwe broek en dan ook fysiek klaar
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:17 schreef RickoKun het volgende:
[..]Kanker op man, jullie zitten complete dagen achter FOK! met jullie posts
Als er eentje hier een leven heeft dan is het deze king.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:20 schreef Juminelle het volgende:
Overigens ging ik net bijna over mijn nek van die gare sushi van de AHWat is dat dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Zie ik moet die shit gewoon niet proberen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:20 schreef Juminelle het volgende:
Overigens ging ik net bijna over mijn nek van die gare sushi van de AHWat is dat dan.
quote:Op donderdag 26 april 2012 17:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zal uitkijken naar een guy met een licht psychopathische blik en een sikbaardjen. Niet schrikken als ik je een sneakhug geef.
Supermarktsushiquote:Op donderdag 26 april 2012 17:20 schreef Juminelle het volgende:
Ik loop door de zaal heen met twee torens glazen. Wees gerust.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]Is goed bwai, maar wij zien elkaar toch niet in die drukte
Of je proeft een keer goede sushi.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Supermarktsushi
Sowiesosushi![]()
Shit heeft echt 0 smaak snap niet wat mensen er zo lekker aan vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |