Ja, ik keek ook al maar het is overal knalrood inderdaad. Bij de Bijenkorf ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Op Asos staan er een paar maar dat is meer knalrood.
Sorry, er zijn geen bazen korte broeken. Heb al overal gekeken en er zijn alleen kankerlelijke geruite zwembroeken en korte broeken overal te verkrijgen. Geen wonder dat iedereen standaard met nike korte broeken rondliep vorige zomer.quote:Op donderdag 26 april 2012 15:17 schreef Panzermaus het volgende:
Iemand een idee waar ik in hemelsnaam een donkerrode zwembroek kan halen? Moet voor het weekend nog iets hebben.
Geen shorts? Seriously!?quote:Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen mogen geen korte broeken aan, dat is kenserlelijk mang, vooral kijkend naar de gem. NL-se dijbenen die ze hebben
jij bent gek.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef RickoKun het volgende:
Vrouwen mogen geen korte broeken aan, dat is kenserlelijk mang, vooral kijkend naar de gem. NL-se dijbenen die ze hebben
Jumi's en tli's bovenbenen niet gezien hebbenquote:Op donderdag 26 april 2012 16:55 schreef RickoKun het volgende:
Die is kaololelijk, beter iets á la:quote:
Rokjesquote:Op donderdag 26 april 2012 17:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is toch SPUUGlelijk![]()
Alle class in één keer weggevaagd
Wauwquote:Op donderdag 26 april 2012 17:05 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is toch SPUUGlelijk![]()
Alle class in één keer weggevaagd
Neen.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jumi's en tli's bovenbenen niet gezien hebben.
Ik hou wel van die witte zomerse losse korte rokjes enzoquote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Deze mang weet, of strakke broekjensch
En dáármee lopen ze hier niet rond in dit land. Dat zijn van die dingen die die brute bokkenpoten van ze vlak boven de knie laten uitkomen.quote:
Dat is wel spuuglelijk jaquote:Op donderdag 26 april 2012 17:08 schreef RickoKun het volgende:
Dat zijn van die dingen die die brute bokkenpoten van ze vlak boven de knie laten uitkomen.
die zware leventje. Waarschijnlijk mezelf in slaap huilen op een willekeurig toilet in Amsterdam.quote:
Echt he, ik ben sprakeloos.quote:Op donderdag 26 april 2012 17:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
WauwNog nooit meegemaakt dit.
In de zomer draag ik bijna niets anders![]()
Shit, nigga wat zal ik es gaan doen. Smerieke regeng hier. Ik ga denk ik vanavond pizza bij de pizzaboer halen. Is hier ook zoen actie om een jongen in NL te houden, misschien dat ik daar aan mee ga doen maar om nu in die regeng te staanquote:Op donderdag 26 april 2012 17:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
die zware leventje. Waarschijnlijk mezelf in slaap huilen op een willekeurig toilet in Amsterdam.
Oké dat is al minder lelijk. Maar zo lopen/ ze hier niet rond hoor. Dan zou je toch echt naar fucking mediteraanse gebieden / brazilië / mexico / zuidkust amerika moetenquote:Op donderdag 26 april 2012 17:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Echt he, ik ben sprakeloos.
Hoe kun je dit nu lelijk vinden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |