en dan een rondje reguliersquote:
Ja ik heb dinsdag ook een gesprek bij appie maargoed, dat was meer uit noodzaak maar duurt ook wel erg langquote:Op donderdag 26 april 2012 19:37 schreef ThaTim het volgende:
ging je niet weer bij appie?
dit is wel beter trouwens
Ja, problem?quote:
Wanneer is volgende wildgroei dan?quote:Op donderdag 26 april 2012 19:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Drugs? Vorige maand voor t laatst. Zit in dubio of ik op wiltgroei ga poppen of prpsct.
Als er huisfeestjes zijn met van die neppe drankjes en smerige wijnen ga ik ook aan het bier hoorquote:
Chicks die bier drinkenquote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als er huisfeestjes zijn met van die neppe drankjes en smerige wijnen ga ik ook aan het bier hoor
Whut? Dan zuip ik liever die smerige wijn op. Echt van bier moet ik nekken.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:47 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Als er huisfeestjes zijn met van die neppe drankjes en smerige wijnen ga ik ook aan het bier hoor
Ik krijg altijd zieke hoofdpijn van die wijn. Bier krijg ik ook alleen weg mits enigszins tipsy.quote:Op donderdag 26 april 2012 19:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Dan zuip ik liever die smerige wijn op. Echt van bier moet ik nekken.
Wut?quote:
Huh, is dit echt?quote:
Props voor dit, het is wel héél héél héél goed gelukt. Als ik het niet gelezen had dacht ik dat het echt een pop wasquote:
Ik dacht dat die shit alleen maar gebeurde in films.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:00 schreef RickoKun het volgende:
Zo, even mijn steun betuigt aan een broeder en zijn familie die het land uitgezet worden gaat
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat die shit alleen maar gebeurde in films.
Ze doet me aan je denken tliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whut? Nee gek, dat vind ik echt een beledegingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze doet me aan je denken tli.
All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wtf? Hoe dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze doet me aan je denken tli.
Je lijkt er echt totaal niet opquote:Op donderdag 26 april 2012 20:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut? Nee gek, dat vind ik echt een beledeging
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Mooi ruk want ik ga maandagochtend weg, voel er nu weinig voor om maar de eerste de beste andere zwembroek te kopen.quote:Op donderdag 26 april 2012 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Oh te laat om online te bestellen, sorry.
Ik dacht dat ie een stijve had die opzij stondquote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi ruk want ik ga maandagochtend weg, voel er nu weinig voor om maar de eerste de beste andere zwembroek te kopen.
Oh en Etha ik kan deze opzich best al rocken nu denk ik.Heb relatief veel massa op mijn benen zitten, alleen zo lean als Zyzz zijn ze niet.
[ afbeelding ]
Moet wel flink bijtannen want anders is het geen gezicht.Vind het opzich wel wat hebben maar toch heb ik een beetje zo'n 'nee'-gevoel erbij.
Ik zoek trouwens eentje die donkerder van kleur is
Ja ik ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een stijve had die opzij stond!
Ik zoek een kledingstuk #25quote:Op donderdag 26 april 2012 20:41 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi ruk want ik ga maandagochtend weg, voel er nu weinig voor om maar de eerste de beste andere zwembroek te kopen.
Oh en Etha ik kan deze opzich best al rocken nu denk ik.Heb relatief veel massa op mijn benen zitten, alleen zo lean als Zyzz zijn ze niet.
[ afbeelding ]
Moet wel flink bijtannen want anders is het geen gezicht.Vind het opzich wel wat hebben maar toch heb ik een beetje zo'n 'nee'-gevoel erbij.
Ik zoek trouwens eentje die donkerder van kleur is
Volgens mij heeft ie dat ook.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een stijve had die opzij stond!
Thanks.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik ook.
Maar wat is het nu dan ? :S tennisballen in zijn broek?
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker hoor. ^ Hier is de laatste foto die ik met mijn MacBook heb kunnen maken.
[ afbeelding ]
wat een kuteffect trouwens
Heb je een stalen vloer.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Panzermaus het volgende:
Lekker hoor. ^ Hier is de laatste foto die ik met mijn MacBook heb kunnen maken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Dacht ook al zoiets, of van dat traanplaat ofzo, hoe dat ook heetquote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Heb je een stalen vloer.
Hoi trouwens!
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Vind ik best leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht dat die shit alleen maar gebeurde in films.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef tliciouz het volgende:
Jumi, lees net op ellegirlforum dat er een nieuw winkeltje in Arnhem zit waaronder ze bijvoorbeeld dit verkopen. Zit bij de america today ergens in de buurt, weet jij toevallig hoe die heet?
Want dat jurkje is prettyJammer van die bandjes.
Ik heb precies zo'n jurkje! Alleen is de bovenkant anders, maar ook met die kleuren in banden, van bebeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.een van m'n beste kopen ooit
![]()
Ja ik zoek ook nog steeds zo'n jurkje. Vooral als je curves hebt is zo'n jurkje echt prachtig.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb precies zo'n jurkje! Alleen is de bovenkant anders, maar ook met die kleuren in banden, van bebeeen van m'n beste kopen ooit
Ik had laatst een jurkje van de H&M, liep een beetje wijd uit vanaf de taille. Van de voorkant echtquote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zoek ook nog steeds zo'n jurkje. Vooral als je curves hebt is zo'n jurkje echt prachtig.
Doe, neem je Maarten dan mee?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:35 schreef Chai het volgende:
Ik moet ook nog steeds een x in Arnhem gaan shoppen.
Flatteus (flatterend? ik snap ineens dit woord niet meerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja ik zoek ook nog steeds zo'n jurkje. Vooral als je curves hebt is zo'n jurkje echt prachtig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja.quote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:36 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Flatteus inderdaadal zeggen ze wel dat horizontale strepen dik maken.
Dit is de mijne:Dat klopt niet, dat zijn juist verticale strepen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het heusquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
Dat klopt niet, dat zijn juist verticale strepen.
[..]
Flatteus (flatterend? ik snap ineens dit woord niet meer) inderdaad
al zeggen ze wel dat horizontale strepen dik maken.
Dit is de mijne:Jackie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil wel het liefst eentje die aan de bovenkant ook gewoon met bandjes loopt.
Zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Kut Fancyquote:Op donderdag 26 april 2012 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat klopt niet, dat zijn juist verticale strepen.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jackie.![]()
Ik wil wel het liefst eentje die aan de bovenkant ook gewoon met bandjes loopt.
Zoiets.Die van KimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb zoiets als die eerste ook, maar in het zwart. Echt zulke jurkjes
ik hou ervan.
(Die was van de New Look trouwens, heb je daar al eens gekeken voor zoiets?)
Dude hier heb je toch niets aanquote:Op donderdag 26 april 2012 20:50 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de new look al geweest vorige week, zulke jurkjes kom ik eigenlijk nooit in winkels tegenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Kut Fancyik vermijd al sinds mijn 16e horizontale strepen. En nu blijkt het allemaal misinformatie
[..]
Die van KimHeb zoiets als die eerste ook, maar in het zwart. Echt zulke jurkjes
ik hou ervan.
(Die was van de New Look trouwens, heb je daar al eens gekeken voor zoiets?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:16 schreef tliciouz het volgende:
Jumi, lees net op ellegirlforum dat er een nieuw winkeltje in Arnhem zit waaronder ze bijvoorbeeld dit verkopen. Zit bij de america today ergens in de buurt, weet jij toevallig hoe die heet?
Want dat jurkje is prettyJammer van die bandjes.
Ik weet welke je bedoelt! Hij zit in het midden van de Bakkerstraat geloof ik, en dan net naast een steegje. Ik weet de naam alleen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was er laatst maar het is niet echt mijn ding eigenlijk. Ze hadden wel een leuk jasje
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
[..]
Flatteus (flatterend? ik snap ineens dit woord niet meer) inderdaad
al zeggen ze wel dat horizontale strepen dik maken.
Dit is de mijne:Jouw lichaamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |