Dan nog Realquote:Op woensdag 25 april 2012 21:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Bayern is toch gewoon door met deze stand?
[..]
NeeHad ik die collectie maar
Tori Chumakiquote:Op woensdag 25 april 2012 21:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dan nog RealWat moest ik nu ook weer bestellen bij die tent in de steenstraat? Kan het niet meer terug vinden in de sc.
Hmm voor die 6,50 wil ik het wel een keer proberen.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:48 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Tori Chumaki![]()
http://www.matsuzaka.nl/e(...)nside-out-rolls.html
Hier staat ie bij, maar die foto's zijn een beetje onduidelijk.
Oh ja, was ik vergetenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk op Bayern haten met mijn Duitse bloed.
Want ik kan niet op PSV haten met mijn Nederlandse bloed?quote:Op woensdag 25 april 2012 21:52 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk op Bayern haten met mijn Duitse bloed.
Hehe, dealquote:Op woensdag 25 april 2012 21:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm voor die 6,50 wil ik het wel een keer proberen.Zal het vrijdag eens halen, mocht ik er ziek van worden, jij komt me verzorgen
Ja Etha, neem het eens niet zo serieus.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want ik kan niet op PSV haten met mijn Nederlandse bloed?
I don'tquote:Op woensdag 25 april 2012 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja Etha, neem het eens niet zo serieus.
Neequote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Want ik kan niet op PSV haten met mijn Nederlandse bloed?
Ik ga dit zo niet lekker vinden, weet het nu al. Maar goed dat het met kip is, met die vieze visjes zou ik het sowieso nooit proberen. Word al panisch van het gespetter van een vis.quote:Op woensdag 25 april 2012 21:54 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe, dealJe moet het wel met sojasaus eten, maar die krijg je erbij
Je weet dat die vis dan dood is hèquote:Op woensdag 25 april 2012 22:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga dit zo niet lekker vinden, weet het nu al. Maar goed dat het met kip is, met die vieze visjes zou ik het sowieso nooit proberen. Word al panisch van het gespetter van een vis.
Ja maar dan ga ik er aan denken als ik dat ding op mijn bord zie liggen.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je weet dat die vis dan dood is hè?
Ik keek echt zo van, hehquote:Op woensdag 25 april 2012 22:03 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Je weet dat die vis dan dood is hè?
Ik vind hem zo'n vies uiterlijk hebben hè. Bahquote:
Elke keer als ik zijn naam hoor moet ik weer op google naar zijn foto zoeken gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n vies uiterlijk hebben hè. Bah
quote:Op woensdag 25 april 2012 22:09 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n vies uiterlijk hebben hè. Bah
[ afbeelding ]
Waarom doet hij niets aan die tanden als hij zoveel geld heeft?
hahaquote:Op woensdag 25 april 2012 22:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Elke keer als ik zijn naam hoor moet ik weer op google naar zijn foto zoeken gewoon omdat het kan
[ afbeelding ]
Dan heb je zoveel geld, dan doe je toch wat aan die tanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |