Hij blijft hangen in het spoelgedeelte van het wasprogramma. Het wasprogramma duurt dus ineens twee keer zolang.
Weet iemand waar dit aan kan liggen en wat ik zelf kan controleren voordat ik de reparateur bel?
Het is een Indesit W165X
quote:kan dat loopwerk ook vast zitten >> smeerolie ??
Op maandag 29 juli 2002 14:02 schreef Lucille het volgende:
Als het een mechanische programmaschakelaar heeft dan zal er wel een tandje kapot zijn in het loopwerk. Loopwerk moet dan dus vervangen worden.
quote:Nee, het zijn metalen beugeltjes die over een plastic schuif heengaan. Er zal wel een plastic pinnetje afgebroken zijn.
Op maandag 29 juli 2002 14:07 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
kan dat loopwerk ook vast zitten >> smeerolie ??
quote:Ik ben niet zo technisch, dus ik ga ook niet lopen klooien.
Op maandag 29 juli 2002 14:08 schreef Koningin het volgende:
Ik zou maar een repateur laten komen.
Wasmachines kunnen vreemde apparaten zijn als iets kapot is, als je er dan zelf aan gaat kloten, ben je vaker nog verder van huis.
quote:meestal zit er een sok of een onderbroek vast
Op maandag 29 juli 2002 14:11 schreef The_penetrator het volgende:
Misschien komt het door je vieze onderbroeken..
Wat vaker een schone aantrekken, dan hoeft ie niet zolang te spoelen...
quote:Dat is wat ik nu doe, zodat ik iig nog kan wassen.
Op maandag 29 juli 2002 14:12 schreef kasper het volgende:
Kan je hem handmatig niet een stukje doordraaien zodat hij z'n programma vervolgd?
Maargoed, hij slaat het spoel gedeelte dan dus over. Tenminste ik weet niet of ie dan nog wel spoelt of niet.
Bij mij is mijn deur aan de bovenkant afgebroken.
Zeker van te hard dichtsmijten.
quote:dat gaat dan duur worden .. die gasten naaien je meestal ontiegelijk...
Op maandag 29 juli 2002 14:08 schreef Koningin het volgende:
Ik zou maar een repateur laten komen.
Wasmachines kunnen vreemde apparaten zijn als iets kapot is, als je er dan zelf aan gaat kloten, ben je vaker nog verder van huis.
Maar ja, ik ben geen reparateur, en verstand heb ik er ook niet van. Ik vrees alleen wel voor je.
quote:Als je nog in de garantieperiode zit zou ik gelijk bellen!
Op maandag 29 juli 2002 16:45 schreef Jojogirl het volgende:
Hij is nog in de garantie periode, dus dat is geen probleem gelukkig. Ik wilde alleen weten of er nog voor de hand liggende dingen waren die ik eerst moet/kan controleren.
Hij spoelt prima, maar hij draait niet meer, wat zou het kunnen zijn??
Ik heb het afvoerprutklepje schoongemaakt, dus daar kan het niet aan liggen...
Met de wasmachine bleek niks mis. De wasmachinekraan was stuk en gaf veel te weinig water (ik vond het genoeg, maar de reparatieman zag meteen dat het te weinig was). Ik heb een nieuwe kraan gekocht bij de Gamma en die erin gedraaid (met teflon tape) en toen werkte alles weer prima.
Maar een trommel die niet meer draait, dat klinkt wel ernstig. Kan er niet iets groters in zijn blijven hangen (BHbeugel oid)?
quote:Zit de trommel niet los? Misschien is ook de rubberen aandrijflus losgegaan, die kun je er zo weer omheen doen. Of anders is misschien een tandwieltje kapot waardoor de tanden misgrijpen. Bij oudere machines (ik heb ook een oude AEG, zo eentje met 2 kleppen van boven) kun je dat heel goed zelf repareren, als je het kapotte onderdeel eruithaalt kun je bij de handyman ofzo nog wel een vervangend onderdeel vinden. Heb ik ook eens gehad, en zelfs ik kon hem repareren.
Op woensdag 25 september 2002 17:05 schreef Juweel het volgende:
Help! Onze machine (AEG) doet ook naar!!Hij spoelt prima, maar hij draait niet meer, wat zou het kunnen zijn??
quote:Ik had een paar weken geleden het zelfde probleem en toen was het de klok. De wasmachine monteur zei dat mijn machine (zoals hij het noemde een indeshit) het niet waard was om een nieuwe klok in te zetten. Ik heb nu ook een AEG gekocht en het is een was/droog combinatie. Ben er erg blij mee.
Op woensdag 25 september 2002 17:05 schreef Juweel het volgende:
Help! Onze machine (AEG) doet ook naar!!Hij spoelt prima, maar hij draait niet meer, wat zou het kunnen zijn??
[Dit bericht is gewijzigd door pos op 26-09-2002 14:35]
Ik heb een probleem. Sinds enkele wasbeurten wast mijn wasmachine alleen nog maar koud. Dus ook als ik de knop op 40 of 60 graden heb staan, komt de was er ijskoud uit. Iemand een verklaring?
Alvast bedankt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |